Mutasd

>> Autóápolás2013-09-01

Amikor megvettem az autót már láttam, hogy érzékeny a szövet bézs belső és eléggé koszos volt már akkor is. Egy kárpittisztítónál érdeklődtem,kb 20e Ft körülre saccolta a tisztítást, ezt én sokalltam és magam próbáltam mindenféle csodaszerrel tisztítani az üléseket, de nem sok sikerrel.

Az ebayen böngészgetve találtam 13e Ft környékén utólagos ülésfűtés szetteket, gondoltam veszek egyet, mert télre nagyon jó lesz és a beépítést össze tudom kötni az üléskárpitok mosógépben való mosásával.



El is érzkezett az idő, összeszedtem az ülések kiszerelésével és a kárpitok leszedésével kapcsolatos infókat, ülésfűtés is megvolt nekivágtam.

Először le kellett venni az akksi sarut és várni, hogy nehogy baj legyen a légzsákok miatt.
Az ülések könnyen kijöttek a helyükről, hátúlról fogja 2 csavar azután elöl csak be van akasztva azt kellett kiakasztani és a csatikat széthúzva.

A huzatok könnyen lejöttek... volna, ha lettek volna a drótvázak kis fémkarikákkal összefogatva, ezeket egyesével kellett kihajtogatnom eléggé elfáradt a kezem :)

Az ülések összeszerelése gond nélkül ment, az előzőleg kiszedett fémkarikákat rövid kábelkötegelőkkel pótoltam amiket csipesszel fűztem be. Fontos, hogy először a fémvázat húzassuk oda kábelkötegelővel a szivacshoz, utánna húzzuk rá a kárpitot az oldalsó részekre!
Persze előzőleg a rajta levő ragasztóval rögzítettem a fűtőpaneleket az ülésen.

Az ülésfűtés kapcsolóját a gyári helyre tettem, ki kellett vágnom hozzá a vezetőülés burkolatát. A tápot a szivargyújtó csatlakozójáról vettem, elég vaskos kábelek mennek ott, bírnia kell ennyi többlet áramot, hiszen amúgy is ilyen dolgokat szoktam bele dugni.