Mutasd

>> Szerviz2011-05-23

Szépen apránként kezd össze állni az autó!!!! :)
Nagyon olcsón vettem, így egyértelmű, hogy nincs teljesen a toppon az autó, van mit csinálni rajta.
Szépen lassan haladok is vele.
- Elég szar volt az alapjáratom, sőt, néha csak 3 henger ment. Gyújtáskábeleim nagyon szarok voltak. Újonnan elég drágák, bontottat meg végül is csak nem akartam bele rakni, így elkezdtem keresgélni, végül zsír új kábelekkel megoldódott a helyzet 6500 Ft-ból :P
- Féklámpám hol megy, hol nem megy... ezt úgy vettem észre, hogy a parkolóházba ahova mindig állok, egy fehér falra szoktam rátolatni, és feltűnt, hogy hiába nyomom a féket a fehér fal nem lesz piros... kb 10 fékezésből 3-4nél nem megy a lámpa. Kontakt hibás a féklámpa kapcsoló, ezt sikerült beszereznem, minden rendbe most már... :)
- Tolatólámpám szintén nem megy. Illetve megy, de folyamatosan... tolatólámpa kapcsoló kicsit megzavarodott és folyamatosan ég a lámpám. Ezt is sikerült beszerezni újat 3000 Ft-ért.
- Hátsó lámpasorom, ami a csomagtartó ajtón van cserés, mivel a tolatólámpa szétolvasztotta az egész belsejét... Ezt is sikerült bontottan beszereznem, 2500 Ft
- Esztétikailag is változott az autó, tettem rá 15"-os Enzo könnyűfém felniket, nagyon sokat dob rajta :)
- Szokásos 164 betegség: kilincsek. Ezeket is sikerült rendbe raknom, már csak egy bal hátsó belsőt kell beszereznem.

Még ami hátra van: Gömbcsuklók, kormányösszekötő gömbfej és szilentek cseréje. Ezek után pedig elviszem egy számítógépes vizsgálatra. A műszerfalon minden mutató kevesebbet mutat mint ami a valóság (pl: 130-nál azt mutatja, hogy 80-al megyek) :)