Mutasd

>> Tuning és extra2013-02-09

Sikeresen bele barkácsoltam a lada olajnyomás mérő jeladót a szekérbe. Leirása szerint teljesen megegyezik az alfának a jeladójával, de külömben nálam ez nem nagyon nem lett igaz most. Annó a ritmómba vettem egyet az teljesen ugyan azt mérte mint a gyári. Aztán a ritmót lecseréltem egy Lancia dedra 2.0 16v re, és abba is tökéletesen jó volt a lada jeladó nem volt talán csak egy mutató szélességnyi a külömbség (0.3 bar). Az Alfa már nem nem szereti ezt a jeladót, de szerintem csak az enyém ilyen, hiszen eddig semmit sem szeretett elsőre mindeennel szenvedni kellet. A cégnél barkácsoltam az átalakítót ( nagyon ronda lett de műkörik) levegő szerelvényes cuccokból lett össze hegesztve. Reggel beraktam mert kiváncsi voltam rá, és az eredménye vagy 2 de inkább 3 bárral többet mutat. Amikor még jó volt az eredeti akkor hidegen 4-5 között volt a mutató. Most 7 felett. Üzemi hőmérsékleten 2-3 között. Most pedig 4 felett egy kicsit. 90 fok felett meg 3 és 4 közt féluton. Természetesen ez mind alapjáraton. fordulaton menetközben 7bar az olajnyomás. Csináltam képeket is. Szerintem azért mutat többet a lada jeladó mert az olaj bemnti nyilása szó szerit csak fele akkora, az alfáé 3.7 mm, a ladáé 2mm. Na de mindegy is az a lényeg hogy nem fekszik végre a mutató ha lesz rá időm majd bekalibrálom. De elöbb még lecserélem az olajat ( Sajna arra még nemértem rá ) mert kiváncsi vagyok rá hogy akkor mit mutat majd.