Mutasd

>> Szerviz2015-01-14

Ajánlás útján a Váci úti Kwik Fit műhelybe mentem, ahol a munkafelvevővel beszélgetve kiderült, láttak már alfát, a tagnak a kocsija is bár nem alfa, de egy "porig ültetett" gépsárkány, eloszlottak a kételyeim, hogy esetleg megint valami kontárság fog a kocsival történni. Éreztem, tudtam, hogy rettentően rosszul van beállítva a futómű, mert változó tapadási viszonyok között, illetve rosszabb útburkolaton és erős terhelés alatt össze-vissza kacsázott. A szerelő aki kezdte volna beállítani, kijött, hogy mi a gondom vele, mondjak pár szót. Elmondtam, hogy eldobálja a hátulját, hullámzik erős terhelésen kanyarban, egyik oldalra bizonytalanabbul fordul, stb... Úgy nézett rám, mint vmi marslakóra, majd halkan és kicsit lenézően közölte, hogy ez lehet lengéscsillapító is. Mondtam, szerintem nem az, de majd a műszerek megmutatják úgy is, szerintem a hátulja szar, az eleje meg ahhoz van állítva, úgy kuka az egész ahogy most ott áll. Jó fél óra múlva kijött emberünk a kocsival, be lett állítva. Most ő jött lógó orral, hogy hát a hátulja nagyon rosszul állt, az egyik oldal -4,2, a másik -0,2. Az eleje ennek megfelelően hasonlóan szar volt. Most nagyon faszán beállított mindent, mutogatta a paramétereket, mi hol áll éppen. Tényleg nagyságrendekkel jobb lett, mondhatni tökéletes. Én kicsit több összetartást adtam volna magamnak, mert így középállásban nem elég feszes, de ha most ezzel visszamegyek, hogy húzzon rajta 1-2 tizedet összébb, lehet elküldenek a picsába, hogy ez nem rally műhely. De lehet megpróbálom, hagytam annyi jattot, hogy egy kérdést feltehessek még:).