Mutasd

>> Szerviz2013-01-25

Miután végeztünk az olajos témákkal, kimosakodva nekiestünk a fejegység kiszedésének.
A sima 1 DIN-es általános autókhoz használatos kiszedővel próbálkoztunk. Persze máshogy kellett hajlítani.
A fejegység megmozdult, de korántsem jött ki. Feszegetni nem mertük, úgyhogy felhívtam droberto-t, hogy mi a pontos technika. Neki ugyan nem navis a fejegysége, de elmondta, hogy az ővé hogyan jön ki. Megemlítette, hogy lehet, hogy ez menetes.
Mivel a "célszerszámmal nem jött ki, kerestünk két vékony csavarhúzót...de azzal sem.
Már kezdtük feladni, amikor egyszercsak Csabie eltűnt, majd előkerült egy kis doboz csavarral. Abból választottunk kettőt, azokat betekertük úgy, hogy csak egy-egy centire lógtak ki. Fogóval megragadtuk és húztuk. A Csabi oldalán lévő kirántódott a lyukból. Erre és elengedtem az én oldalamon lévőt. De Csabi méregbe jött, megragadta az én oldalamon lévőt és fogát összeszorítva megrántotta...és lám kijött 2 cm-t a fejegység. Innen már gyerekjáték volt.

Pont ekkor toppant be Csabi barátom öccse, aki amúgy finommechanikai műszerész. Szóval azzal a lendülettel, ahogyan kirántottuk a helyéről, persze a csatlakozók eltávolítása után, Csabi öccsének a kezébe nyomtuk.
"Hétfőn vizsgázok! Nincs időm, majd csak a jövő héten!" - szabadkozott. De láttam a szemében, hogy érdekli a szakmai kihívást jelentő dolog.
A végén ezt mondta: "Na jó, ha lesz időm a hétvégén, akkor szétszedem és megtisztítom a fejet."
Szóval most néhány napig nézem a középkonzolon tátongó lyukat és zene helyett hallgatom a négy henger duruzsolását.