Mutasd

>> Szerviz2012-05-19

Eljött egy rettegett hiba. Kattogó hangok váltáskor, leálláskor és indításnál erősebb rángások, gázadáskor erősödő, morgó hang a váltó környékéről. Megjártam vele pár szervizt, de akkor általában nem nagyon produkálta a hibát.
Kettős tömegű lendkerékre többen is gyanakodtak és mivel tavalyi kuplungcsere során ez nem lett cserélve, elérkezettnek láttam az időt a cserére. A kiszerelt lendkeréknek volt egy kb 2cm-es kotyogása, megnyugodtam, hogy az már a végét járta.

Sajnos a morgást nem oldotta meg a lendkerék csere, de sokkal könnyebben és szebben indul, leálláskor csak minimálisat ránt az autó. Érezhetően megváltozott pozitív irányba.

Autópályán figyelmes lettem, hogy a korábbi morgó hang erősebb lett, illetve (nem tudom, hogy miért csak most) hogy csak 5. és 6. fokozatban csinálja?! Több helyről megerősítést kaptam, hogy váltócsapágyak lehetnek oda, valószínűleg sokat futhatott autópályán. Egyenlőre barátkozok a tudattal, hogy a váltót szét kell bombázni és számolgatom az utolsó forintjaimat...

Folyt később. --> Időközben elhallgatott, féltengely ki lett szedve, kapott friss olajat. Fene sem érti ezt.

Lendkerék csere (anyag + munkadíj): 138000Ft

Köszönet Erhard kollégának a kedvezményes anyagárért és Szamosi szerviznek a gyors munkáért!

Km óra állása (óra szerint): 141 900