Mutasd

>> Tuning és extra2016-07-25

Meguntam a semmire nem valo es nem rendesen erintkezo szivargyujtos toltoket, ezert uj megoldasra adtam a fejem.

Rendeltem egy dupla USB aljzatot. A legobb idot a szerelesbol a szivargyujto kiszerelese okozta, ezt roncsolas nelkul nem is sikerult eszkozolnom. Nem faj miatta a fejem, semmire nem valo...

A hatso csatlakozo teljesen megfelel ehhez az aljzathoz , annyi a kulonbseg, hogy nem jo helyen vannak a csatlakozoba a saruk, de szerencsemre szerelhetoek.
Atraktam masik helyre, es tokeletesen mukodik. Semmi kabelt nem kellett elvagni!

Ugy nez ki, mintha gyari lenne, semmi faragast nem igenyelt, es ami a legfontosabb, remekul mukodik.
Folyamatos GPS hasznalat mellett ratolt a telefonra. Ezt mas szivargyujtos eszkozzel soha nem tapasztaltam, merult kozbe a telefon allandoan, eppen , hogy csak lassitottak a folyamatot.
De ez perfect!

A hamuzot ki is vettem, soha nem lesz ragyujtva az autoba. A helyere egy voltmerot szeretnek.

 
>> Tuning és extra2016-07-25

Átalakíttattam egy mester emberrel a kormányom,és ha már azt csinálták, elküldtem a váltógombom is.

159 Ti design mintájára készült, nem kértem olyan markánsra az átalakítást. Piros cérna, és perforált bőr volt a kérésem az oldalára. A váltógomb is perforált bőr lett.
Profi munka, gyönyörű mindkettő.
A régi kormányomnak se volt baja, nem feslett, nem szakadt, nem azért lett átbőrözve.
Hanem ,mert nekem így tetszik!

 
>> Szerviz2016-07-17

Elvittem futómű átvizsgálásra ültetés után, akkor mondták ,hogy a jobb első lengéscsillapító nem jó, és a jobb felső lengőkar.

Vettem egy felső lengőkart, és két új gátlót, vagyis 4-et, ezzel volt némi herce-hurca, bele sem kezdek . :D

Felső lengőkar, TRW : 190.000 km
Első lengéscsillapítók, Bilstein : 191.100km

 
>> Szerviz2016-07-13

Goodyear Eagle F1-el vettem a kereket,még a minta is jó rajta, csak defekttűrő (olyan kemény,mint a beton) ezért szerintem kényelmetlen volt, így vettem rá normál gumikat.
Ha már elöl cserélem, vettem hátra is, aztán ezt letudtam.
Laufenn, Hankook gyártya, Made in Hungary, támogatjuk az ipart :D Eddig tetszik!

Gumik : 73.000ft
Felszerelés : 6000ft

191.000km

 
>> Szerviz2016-06-21

Történet lényege,hogy el kellett mennem Zalaegerszegre, mikor ott végeztem átmentem Keszthelyre, pont akkor zúdúlt le töménytelen mennyiségű csapadék, még a TV-ben is benne volt. Kénytelen voltam haladni, és átmenni ,egy úton amit elárasztott a víz.
Utána szinte azonnal észre vettem,hogy kb. 100lóerő szétszaladt valamerre.

2napja volt nálam az autó, gondolhatjátok mennyire örültem.
Másnap pont bevolt iktatva az olajcsere stb, gondoltam megnézem a turbo csöveket, de semmi rendelleneset nem tapasztaltam.
Még kb. 2napig nem aludtam rendesen, aggasztott a dolog. Turbo? Turbo geometria?
Élő adatot néztük, nem épül fel rendesen a turbónyomás, 0,7bar 3500-as fordulaton, nem valami bika...
Kaptam egy tippet, hogy nézzük meg a solenoidot.
Közben elkezdtem google barátommal kutakodni, és rá is találtam GTPeti írására, ahol szinte ugyan ezek voltak a tünetek, csak nálam nem volt hibakód.

Berendeltem egy új solenoidot, Roland159 vállalta a bújócskát, és kicseréltük.
A solenoidot elforgatva folyt ki belőle a víz... Szinte biztosak voltunk,hogy megvan a baj forrása.
Nagyon alul van, így beázhat, a 159-nél például fennt van a zárhídnál.
Vissza tértek a lovak, végre tudtam aludni.
De azért sokba került nekem az a szívesség,hogy elugorjak Zalaegerszegre...

>> Tuning és extra2016-06-19

2015 stlye embléma volt az autón amikor megvettem.

Ez nekem nagyon nem jön be, így ledobtam róla,és kapott gyárit.

Illetve felraktam a sárvédőre a QV logokat is, ami szintén aluminium, és gyönyörű !

 
>> Tuning és extra2016-06-19

Vegre megkapta az ultetorugokat az auto.
Nagyon nem jott be ez a lovaskocsi feeling.
A rugokat hasznaltan, de szinte uj allapotban vettem meg, lefujtam feketere, hogy gyarinak tunjon mindenki szamara.... :)
Supersport markajuak egyebkent, hivatalosan 35mm-t ultet, de olyan -40mm ment le elol.
Rafert!
Van rugozasa a kocsinak, nyilvan kemenyebb, de azert siman utazhato. Gewinde utan egy alom.Es sokkal stabilabb is, nem billegos, mint ezelott.

Beszerelesnel egy hatso stabizitator csavarjanak kiszedesenel DR. Flex volt segitsegunkre, szoval oda kapott egy uj stabilizatort.
Ezt leszamitva zokkenomentesen ment minden.
Az osszes csavart zsirral raktuk a helyere.
Koszi Norbi a szerelest!

 
>> Tuning és extra2016-06-18

Nem igazán tetszett a szürke autó alatt a matt szürke felni, így kezelésbe vettem a dolgokat.

Feketébe kevertem piros gyönyöket, így lett a kapott eredmény. 2 Réteg lakk, és ment az autóra.
Raktam rá még körbe piros csíkot (ezt matricából, nem akartam festeni) , így parádés szerintem.

 
>> Tuning és extra2016-06-18

Gondoltam, hogy jól fog kinézni, így megcsináltam.
Dekor szalaggal kiragasztottam ,aztán papirral.
Anti silcone-al áttöröltem, és mehetett rá a festék.
Gumis festéket használtam,pont olyan,mint a plasti dip, így eltávolítható igény esetén.
Szerintem jól mutat.

u.i. a kipuff dobot még lefestem majd hőálló feketére, addig még nem jutottam el.

 
>> Tuning és extra2016-06-16

Megkapta a GT is a megérdemelt új szőnyeggarnitúrát.
Piros szegény, piros hímzett Alfa Romeo logoval.

Barátnőmtől kaptam szülinapomra.

Gyerekek....
Terpni lemez hatású "szőnyeggel" vettem meg a kocsit......... (Erre most hagyok időt)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Mielött az enyém lett elhatároztam, hogyha birtokolni fogom ,az lesz az első ,hogy kirepítem az autóból. Így is lett!

Ezért a bordó bőrért egyébként odáig, meg vissza vagyok.