Mutasd

>> Tuning és extra2014-03-21

Röviden: - Felni méretváltás
- Ültetés
- Új gumik
- "egyedi" szőnyeg garnitúra

Bővebben: Kezdődött a történet egy ültetéssel,mert a régi felnivel és gumival ami 215/40 r17 volt eléggé terepesnek nézett ki a gépsárkány, bár a felni és a gumi patent volt csak hát...nagyon peres! Sikerült beszereznem egy gyári Eibach 30/30 as ültetőszettet 5 év garival, ez Vittorio cartársnál beépítésre került, csak közbe a hátsó stabpálcákat nemtudták csak flexel leszedni úgyh az is cserés volt!Bekerültek Optimal márkájú stabok, ez volt február elején!Aztán következett a felni projekt, sikerült találnom egy Toora T950-es tipust(18")elég jó árban, haza hoztam...következett a rendbe tétel(görgőzés,homokszórás,fényezés,felniközép beszerzése,szerelés,centírozás + kapott szép fényes acél szelepeket). Előtte meg rendeltem rá a 0 km-es 215/40 r18 gumikat és mehetett a gumishoz összerakatni és fel a gépre!Közbe meg jött az "egyedi" gyártású piros szegélyű hímzett szőnyeg..Állítólag nem néz ki annyira rosszul az összkép... :)

Költségek részletesen: - felni+utiköltség 60 + 8e ft
- ültetőrugó+beépítés+hátsó stabpálcák 55 + 20 + 8e ft
- görgőzés 4e ft
- gumi + szállítás 54e ft :D
- homoszórás + fényezés 0ft (ismerős megcsinálta) + 20 e ft
- felniközép 9 e ft
- szerelés + acél szelep + centír 6 + 4 + 2e ft
- "egyedi" szőnyeg garnitúra 9 e ft