Mutasd

>> Autóápolás2013-10-21

Megkopott, csúnyácskás középkonzol borítóban lefóliáztam szálcsiszolt alu mintázatú 3D fóliával.

Szükséges szerszámok:
-10-es villáskulcs;
-lapos csavarhúzó közepes;
-PZ2 csavarhúzó;
-3-as imbuszkulcs;
-rádiókiszedő 2db
-kombináltfogó (opcionális).

A bontás menete:
10-es villáskulccsal le kell venni az akksiról a sarut, majd várj 10 percet.

Egy lapos csavarhúzóval a kézifék-kar irányából a sebváltó körüli panelt óvatosan fel kell feszegetni, amíg a hátsó kettő patent kipattan, majd kézzel az első kettő is kipattintható.
Ki kell gombolni a bőrt, átbújtatni a váltókaron, majd a panelen lévő gombok csatlakozóit lehúzni, színeket megjegyezni. Miután kintvan a panel, a gombokat 3-as imbuszkulccsal könnyedén le lehet szerelni.

Következő lépésben ki kell szedni a rádiót az erre készített célszerszámmal, csatlakozókat lehúzni, színeket megjegyezni.

Ezután ki kell szedni a felső három ventilátort a következőképpen: ügyesen be kell csúsztatni 2 darab vékonyabb imbuszkulcsot (ami befér a rácson át) a hajlított résszel előre, majd beforgatni úgy, hogy beakadjon a ventilátor cső végébe (kb. 10 cm mélyen) a két oldalon. Ha ez megvan, akkor az imbuszkulcsokat óvatosan, de határozottan kifelé kell rántani.
Ha ez nem sikerül valamiért, akkor egy imbuszkulcs is elég, alul beakasztani, a kilógó végét kombináltfogóval megfogni, és szintén kirántani.

Ha ez megvan, akkor már csak a 6db PZ2 fejű csavart kell kitekerni legalul 2db, a rádió nyílásában kétoldalt 2db és a két szélső ventilátor nyílásában 1-1 db.
Ezután a teljes panel kijön a helyéről, a START gombot, a kulcs helyét és a klímát hátulról egyszerűen egy 3-as imbuszkulccsal le lehet venni egyben, lehúzni a csatlakozókat nem szükséges.

Visszaszerelés a fentiekkel fordított sorrendben.