Mutasd

>> Szerviz2013-02-27

Holnap viszem az autót állapotfelmérésre, ezért arra gondoltam összegzem amit a megtett ezeregynéhányszáz km alatt tapasztaltam.

ELVÉGZETT MŰVELETEK
- kicseréltem a motorolajat és a motorolajszűrőt
- a termosztát cserét is elvégeztem
(Sikeres műveletnek minősítem bár a hűtőfolyadék hőfok mutatója "rejtélyesen" mozog. a hűtőfolyadék mennyisége állandó, fűtés van, a "víz" nem forr fel és a ventilátor is bekapcsol)

EZEKRE REMÉLEK VÁLASZT
- a világítási hiányosságok továbbra is fenn állnak
( Erről már korábban írtam és le is kellet volna fotóznom a bizti táblát valakinek a fórumról. A holnapi állapotfelmérés után remélem legalább a hiba okáról be tudok neki számolni.Ez így lenne korrekt ha már próbált segíteni, majd utána járok ki is volt az.)
- az alapjárat véletlenszerűen ingadozik
(kb. 850-és 1050 fordulat között de nem mindig )
- a levegőszűrő "dobozánál" az egyík rögzítő csavar nem tölti be a funkcióját, mert a körülötte lévő műanyag "elvált" tőle, lehet hogy ez az oka az alapjárati ingadozásnak
- motorolajcsere alkalmával lefotóztam a "váltó vagy difi" alatti olaj szivárgást
- továbbra is hallom az úthibáknál való áthaladáskor a kopogást az első futómű felől
- ma peddig az M31-en haladva az autó hátsó részén "nyiszorgást" hallotam. Először azt hittem valami beltéri műanyag burkolat az oka, de amikor le húztam az ablakot egyértelművé vált, hogy kintről jön a hang.Szemrevételezés és tapintás alapján úgy tünt hogy a bal hátsó fékbetét időnként bele ér a féktárcsába - nem tudom ez hogy történhet meg-. A jelenséghez tartozik,. hogy ívekben illetve oldal irányú erők hatására a zaj megszűnt.