Mutasd

>> Esemény2015-05-04

Elérkezett ez a nap is nagyon vártam , szerencsém volt a cooler már 1 hete az autón volt , le volt próbálva minden működött , rajt progira is kíváncsi voltam mennyire lesz jó.
Felgumiztuk csütörtökön a kis kerekeket , azért mégis minél rövidebb az áttétel annál jobban gyorsul.
Odaértünk , első gyorsulás Dév és a híres JAP ellen , jött a zöld lámpa , kuplung felenged ,elindul az autó fékezget áá bent maradt a kipörgésgátló, vesztettem.Második gyorsulásom egy VW Passat CC ellen volt , kicsit mikor meghallottam a hangját érdekesen néztem valami v6 vagy nem tudom milyen volt.Később megnéztem 3,6 v6 300le sequential automata 6os váltó. Kipörgésgátlót 10x megnéztem oké ki van kapcsolva , zöld lámpa elrajtolok nagyon jó volt minden összejött 14.33 as idő 156 os befutóval, magam sem vártam ennyire jó időt. Következő gyorsulásom egy Mercedes W124 6henger nagy turbó cooler , ismertem az embert csináltam már neki autót. Zöld lámpa elindulok 1,2 tökéletes 3asban VDC ABS hiba csipogás , autó leállítom újraindítom , hiba megszűnt. Hozzáteszem kikaptam. Újabb gyorsulás autó hullámzik 1,2,3 ban nulla erő nem akar menni , sajnos tanácstalan voltam , hazaérés után átnézegettem a csöveket hátha kifúj, de nem és később észrevettem a légszűrőház tetején ott figyel a légtömegmérő annak a tetején van egy bilincs és ez leesett és falsot szívott az autó , mivel nem látott elég beszívott levegőt ezért üzemanyagot sem adott. Nagyjából így jártam tanulság: Néha jó lenne felnyitni a motorháztetőt nem csak a programot nézegetni és ott keresni a hibát.Következő verseny Fertőszentmiklós 2015.05.24.

egy kis videó a történésekről.