Mutasd

>> Szerviz2022-05-24

Sokadik kör, sokadik alkatrész. Internet bújása hajnalokig. Élő adat feltöltése agyba. Emésztése. Fej lebombázása. Szerelők se....

Hiba még mindig. Ha beindul a következő két üzenet a konzolon és a hőfok mutató felmegy maxra:
Excessive Radiator Fluid Temperature
Antipollution filter clogged

Ha beindul és leáll, akkor a következő hibát írja be. Erre a kettőre szűrtem le. Voltak mellette még recordok, de sok mindent generál az egyik a másik után. Tyűűű... troubleshooting, brainstorming. Most ezt leírom és holnapra megint szar lesz minden.
P0230 - Fuel pump relay command
P0380 - Preheating unit control

Előző blogokban már írtam miket cseréltem. Igaz alap, hoty az AC relével kezdjük a hiba miatt. A P0380 nem mindig volt meg ellentétben a 230assal.
AC pumpa és nagynyomású is szóba került, de böngészve a netet sokaknak nem segített. Aksi csere megvolt természetesen. Az volt az első a relével.

Kábelek ellenőrzése megvolt. Szigetelés pótlás is meg lett ejtve, ahol úgy tűnt segíteni kell rajta.

Tippek jöttek. Holtponti jeladó (46798345 crankshaft sensor). Mert nem csak azt okozhatja a hibája, hogy ha meleg a motor leáll. Indulhat nehezen, ha fos.
12ezer. Nem segített.
Fordulatszám érzékelő (RPM sensor 55216243 - camshaft sensor). Mert elvileg a másikkal együtt érdemes cserélni. Lehúztam a csatlakozót, szarabb lett és egyáltalán nem indult. Attól még lehet baja. Skippeltem ezt az utat.

Olvastam, sokan panaszkodnak. Rövid az izzitás ideje. Szoftver update kell. Opel fórumon jártam. Lázadást olvastam, hogy 16 éves technika és senki nem tudja megoldani, pedig milyen egyszerű az egész. Hát látom. Idióta....

Szóval mentem tovább. Nem raktam le szerelőknél, mert kicseréltek volna mindent szépen sorban...basszus ezt csináltam már én is. Néha kihagytam a méréseket. Hiba olvasás. Pislogás. Menjünk a szív után.
Legyen, legyen hőmérséklet szenzor. Benne van a termosztátban. Lássuk.
3 ezer. Francia márka. Mi a fasz? Francia? (55188058) Lehet nem pontos a száma, de már leszartam. Ha ott vagyok akkor jöhetett valami üzemanyag szűrő is (jó volt valami olcsó szar 8ezerért). Tuti már bele volt kulálva. Alatta a szenzor...hagyjuk.

Kövi kör mivel ez sem segített. Kicseréltem és baszott indulni ugyanúgy. Viszont, mintha eltűnt volna a hőmérsékletes üzenet és a vízhőfok sem ment fel indításnál. Hmmmm tuti kábel a hibás.

Olay! Legyen izzitó relé és utána méregetem a gyertyákat. (55193073)
Szóval preheating system ecubcekhjlghd. Mivel írja, de hát ír ez mindent is. 26800 pénz már. Kezdünk nagyobbakkal játszani. Okés a nyomásszenzor negyven volt. Az is ez a játék.

Szóval teszt megy. Azóta nincs hiba. De mivel most elszóltam magam, ezért holnap sértődés lesz. Van még két szenzor, amit megsimogatok akkor.

Megérkezett az update (2022.05.25): szopó. Újratervezés lesz. Ilyet, hát beszarok már ezen.