Mutasd

>> Szerviz2016-03-19

Az úgy volt, hogy szerettem volna nagyféket, mert jól néz ki :-)
Marklar árult 155-ös nagyféket, azt elhoztam tőle, mert arra jutottunk, hogy mivel a futómű egyforma a 145/146/155/Fiat/Lancia/stb. típusoknál, ez jó lesz nekem is.
Ha már lúd alapon, felújítattam a nyergeket, megvolt a tárcsa, a betét, két fékcső, csonkállvány, axiál, idő, műhely, szakember. Plusz vittem a nyári pacskerokat, hogy akkor feltesszük azokat is.
Akkor kerék le, nyereg le, tárcsa le, csonká...hoppá!
-Csavar van?
-Minek? Ott vannak a régiek.
-De ezek 12-esek, ebbe meg 10-es kell.
-Nekem aztán mondhatod :-)
-Nézd, ide rakom mellé, látod ezek a furatok kisebbek.
-Aha. Akkor kéne csavar, mi?
-Nem kell. Mert most hogy melléraktam, nézd. Ez és ez itt nem passzol. Ez ide nem megy fel. Ráadásul a csonkállványod vastagabb, erősebb, mint amit hoztál.
-(irgum-burgum, hej a mindenségit!)
-Akkor most tessék dönteni!

És én döntöttem. Marad a gyári fék, kap új tárcsát, betétet, fékcsövet.
A cuccok meg mennek Gyuri barátom 155-ösébe.
Neki lesz nagyféke :-)

Ui: azért a nyári felniket felraktuk.