- Típus:156 SW JTD 1,9 M-JET 150 LE
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:Stromboli szürke
Reggel taxival irány a szerviz!
Már vártak, mert feltűnt nekik a magyar rendszám az udvaron.
Elmesélem a történetem, majd rádugják az Examiner-t (vagy hogy is hívják)
Természetesem LMM hibát ír ki, de beindítva az működik. (10-15 mp-ig jár a motor, majd lefullad)
Konzílium, dokumentumok böngészése, majd a számítógép átállítása, hogy figyelje az EGR-t. Hehe, 30%-ban nyitva van, de stabilan. Egy jól irányzott ütés a kiskalapáccsal és már stabil is az alapjárat, de nem szabályoz. Újabb koppantás és már vált is, de úgy marad. Felajánlották, hogy 2 Euróért odaadják a kiskalapácsot, ha minden egyes gázpedál állításkor rákoppintok :-)))
Jó fejek, a főnök pl. egy kopasz, szakállas rocker. A szerelőnek viszont egy szavát se értem, nem elég hogy durva helyi tájszólásban nyomja, még pösze is és még ehhez hadar is. Volt úgy, hogy kézen fogva elvittem a főnökhöz, hogy fordítsa le németre, hogy mit mond. Jót nevettünk minden a dolgon. :-))
Inkább valami kevésbé macerás megoldást kérek, így telefon és egy órán belül itt az új Pierburg EGR.
Beszerel, beindít, tesztel, próbaút és 10 órakor indulhatok is tovább.
Bármelyik magyar szerviz tanulhatna, mert mint ahogy egy kollégám megfogalmazta egykoron újra átéltem: "Úgy hiányzik, hogy nem kell mindig résen kell lennem, hogy mikor vernek át"
Szóval itt is szeretném megköszönni a gyors segítségüket: Vielen Dank!