Mutasd

>> Egyéb2012-07-15

Az eredeti program szerint ma mentünk volna a hágókat megmászni, de mivel tegnap is megtettünk pár kanyart, ma inkább az édes semmittevés mellett döntöttünk.
A napot kocsimosással kezdtük, mert az elmúlt napok esős időjárása kissé szalonképtelenné tette a Pókot.
A mosakodás után találtunk egy nagyáruházat, amit meg is látogattunk, hogy készleteinket felfrissítsük. Itt találkoztam a tatával, aki szembe fordult be a körforgalomba. (3 kép)
A tópartra érve azonnal segítő kezeket kaptunk, egy matrózruhás emberke segített üres parkolót találni, parkoló-, ill. motorcsónakjegyet venni. A motorcsónakkal be tudtunk menni a szigetekre.
Először a távolabbi szigetre mentünk, ahol meg is ebédeltünk. A szűk utcák nagyon hangulatosak, nagyot sétáltunk. Később visszajöttünk az első, kisebbik szigetre. Itt egy fagyi volt a menü. A botanikus kertet már nem látogattuk meg, inkább üldögéltünk. A partra visszatérve tettünk egy kört a városban, majd elindultunk hazafelé.
Útközben megálltunk megnézni a „Castello di Vogogna”-t, illetve a körülötte lévő falut. Furcsák voltak a kőházak.
Végül megvacsoráztunk a szálláson.