Mutasd

>> Szerviz2013-02-19

A bal oldalra már a múltkor beraktam a féltengelyt, így oda csak a féket kellett felrakni. A nyergekhez a manual utasítása alapján új gyári csavarokat tettem, természetesen nyomatékra húzva.
A féltengely végén lévő csavar meghúzásához viszont vadászni kellett a manualban is. A gyári előírás:67Nm + 74Nm + 60 fok +/-2fok. Az első kettő még nem ügy, de a 60 fok! A nyomatékkulcs végén a teljes testsúlyomat bevetve sikerült is. A végén természetesen el is nyomtam a tengely vágatába az anya peremét.
A gyári javító készlet (4. kép) is jó szolgálatot tett. Az eredeti stiftben már kicsit odavolt az imbusz, új kerülhetett a helyére. A gyári készletben lévő gumi keményebb, mint ami a féknyeregben volt, így annak szavaztam bizalmat.
A fékcső simán felment, de a felső végét egyenlőre nem tudtam betekerni, mert a réginek nem segített a csavarlazító. Holnap megmelegítem.
Majd a jobb oldal került sorra ugyanígy.