Mutasd

>> Esemény2013-02-02

Elvittem reggel a Topihoz a Párducot, hogy kicserélje a szélvédőt. Amíg a sorára várt a szomszédos szakinál kapott egy külső/belső takarítást. (természetesen a belsőt az üvegcsere után)
Amikor indulni akartam haza elkezdett visítani a kijelző, hogy nincs olaj a motorban!
Nocsak, megint kezdi?
A nívópálca vége éppen beleért az olajba. Hipp-hopp, a múltkor is ezt játszottuk, megyünk egy kört. Nos, nem változott a helyzet. Bele kellett öntenem egy liter olajat, hogy háromnegyed felett legyen a pálcán a szint.
Hová tűnhetett reggel óta majd egy liter olaj?? Reggel induláskor még három kockát mutatott a kijelző, ami jó közelítéssel a pálca kétharmadát jelenti.
A kocsi alatt folt nincs, folyás nyoma nem látszik sehol, a kipuff száraz.
Ami tény, hogy a mosó lejárata nagyon meredek. Tuti, hogy a takarítás alatt ott állt egy jó darabig. De akkor is, egy liter? :-OO

update 2013.02.02.
Reggelre megkerült az olaj. Most a max. felett van rendesen.
Tehát mégiscsak ugyan az a szitu, mint a múltkor.
Hol volt az olaj?? Hogyan került elő a hazafelé vezető 5 km-en? Miért nem került elő tegnap, amikor vagy 3 km-t mentem a hiányos mennyiséggel?