Mutasd

>> Szerviz2013-02-06

Lecseréltük a "vicces" olajat. Még nem kellett volna, de a hiány más gyártól származó olajjal lett pótolva. Keverni meg nem szerencsés, még a Jägert sem az Unicummal.
Szóval elgurultunk Várpalotára, ahol kapott a Párduc friss Selenia WR PE-t, és egy Originale Ricambi olajszűrőt.
Ez volt az egyszerűbb eset, neheze az eltűnés okának a keresése volt.
A gyanú a kartergáz szűrőre terelődött. A csatlakozó csövek közül az olajteknőbe visszavezető durván be volt kenve tömítőanyaggal. Vajon miért?? Az epret tanulmányozva egyértelmű lett, hogy az a két cső valójában egy. Valószínűleg a gyárban (vagy a nullreviziónál) eltörték és a csere (amihez az indítómotort is ki kell szedni) helyett a tömítőpasztára esett a választás. Eddig nem is lenne gond, de a cső belsejébe is jutott a pasztából, ami akár el is dugíthatta. (Vajon mennyi, és meddig bolyongott a még kenési rendszerben?)
Egyenlőre ki lett pucolva az összetoldásnál és kívülről újra le lett szigetelve.
A következő szerviznél cserélve lesz. (55217821)
Km óra állás: 85.300 km