Mutasd

>> Szerviz2014-03-16

Lassan 130ezer lesz a Párducban, ideje ellenőrizni a futóművet. Főleg gumivétel előtt.
A gondolatot tett követte és elgurultunk Rieglerékhez Győrbe. Oda, ahol anno először beleültem.
Eddigi csak ott tudták rendesen beállítani a futóművet. Egy kis beszélgetést is megért a régi ismerősökkel. Az alábbiakat tudtam meg:
- A futómű rendben, minden érték középen van. Állításuk szerint általában jól bírja a 159 futóműve.
- Miután említettem, hogy a főtengely jeladó miatt fekve maradtam No-ban, kicsit meglepődött a szerelő. Ilyen problémával még 159-nél nem találkoztak.
- EGR hűtőburkolatot is elmondtam. Cseréltek már ők is párat. Az újonnan berakott sem jobb, mert a gyár nem változtatott rajta. Nem marad más, mint a cserélgetés.
- A kereskedő (akitől anno vettem a Párducot) is tanácstalan, hogy mit lehetne a 159 után venni.

update 2014.03.16.
Felmerült bennem, hogy mi van, ha a magas nyomás miatt pattog a hátulja?
Nos igen. A gyári értékre állítva megszűnt a jelenség.