Mutasd

>> Egyéb2014-05-25

A VTT2.0 keretében egy próbakör erejéig bekerült a Párducba egy Novitec Powerrail 5. Köszönet droberto Cartársnak!
Egy rövid próbaút tapasztalatai:
- Gyakorlatilag megszűnt vele a dízeles kerregés, menet közben egy benzines hangját lehetett hallani.
- Az első "sokk" elmaradt, nincs akkora különbség, mint a 156-nál volt a boxal, DE
- 3 személlyel is cefetül ment a Párduc, jobban, mint amúgy eggyel,
- érezhetően továbbra is nagy légfelesleggel jár a motor,
- a 0-100 érzésre legalább egy mp-el jobb lett (3 megtermett személlyel),
- a 3500-nál érezhető "ráteszek még egy lapáttal" effektus nem érezhető, folyamatosan húz,
- általában a turbólyuk érezhetően kisebb,
- A Conti gumik bírtak a megnövelt teljesítménnyel, nem kapartak el.
Miután kivettük visszatért a kerregés...