Mutasd

>> Szerviz2020-10-04

Olaj hűtő kikötés, mivel a hűtés előtti csatlakozó szivárgott.
Tervben volt egy erősebb bilincs beszerzése vagy komplett cső gyártatása hozzá, de inkább csak ki lett kötve belőle és nincs vele több gond. Kicsit már meguntam hogy mindig szivárgott. Ha majd lesz olaj hőfok mérőm akkor kiderül hogy bírja a nyarat vagy az autópályát ha utóbbira lesz is alkalom.
Folyamata a kikötésnek : olaj hűtő pogácsa helyett egy univerzális pogácsa (vastagsága egy kicsit kisebb) , amiben csatlakozik a hőfok és olaj nyomás jeladó. Módosításhoz 2 db alátét kellett, aminek összértéke 4.4 mm. Ez az a méret ahol a pogácsa is felfér és az olaj szűrő is úgy hogy azt még megfelelően rá lehet húzni.
+
Olaj nyomás mérő óra és jeladó is új. Előző digitális volt, de nem mutatott értéket valószínűleg a már nem hozzá tartozó (utólagos) jeladó végett.

1 db műszerfal izzó cserélve.

Egy Alfa Romeo felirat hátra.

Legközelebb : olaj hőfok mérő kerül beszerelésre ha megérkezik hozzá. Itt a bent lévő csak világított, de semmi egyéb. Szétszedtem és egy forrasztás levált róla. Javítottam de így sem kelt életre. Sajnos hibásan vettem.

Duda mély kürtje is cserélve, kicsit már berekedt.