>> SzervizAlfa 166 2,4 JTD // 2011-12-10
Hát meglett a folyamatos betorpanásnak, füstfelhőnek es hibakódoknak az eredete. A turbóm egy laza 1,85 bar nyomással töltött padlógázon (ez egy laza turbós versenyautónak megfelelő nyomás, nekem olyan 1,1bar körül lenne ideális...) Szerelőm erre poénosan megjegyezte, hogy írassam fel a chip-essel 2,0 bárra es tökéletes lesz. "Persze más fa...-val könnyű a csalánt verni" => Vákumos mechanikus turbó, nem tudja, hogy lehet állítani, de utánna jár pontosan, azt mondta addig, lehetőleg ne bántsam... => azért vettel 140 lovas kocsit, hogy 130-cal járkálj. PECH, de türelem rózsát teremt.
Online tag
0
Vendég0
326
Fórum
Friss topicok
- Forma-1
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Motorsport
- Virtuális Romeo
- Oldtimer, youngtimer
- A jövő Alfái
- Szerelőműhely