Mutasd

>> Tuning és extra2019-05-29

Úgy alakultak a dolgok az autóval kapcsolatban, hogy a Januárban vásárolt állítható futómű nem maradhatott tovább. Nem ismerem a budapesti utakat, Pest megyében sem rózsás a helyzet az útminőséget illetően, nem tudom mèg hol merre lehet kerülni. Sorra repültem rosszabbnál rosszabb szakaszokra, utcákba, egyirányú részekre a belvárosban, ahol nem elég, hogy nem tudtam megfordulni, de fel is akadtam a cooleron elég szépen. Hogy kevésbé legyen kínos a turistákat is megszégyenítő közlekedésem BP-n, úgy döntöttem emelem az autót kb gyári "ti" magasságra. Az alfisti.net-ről rendeltem egy szett Novitec futóművet, amiben benne van a kb. 40 mm-t ültető rugószett, illetve a rövidített/keményített gátló szett.
Gyorsan ki is cseréltem, hát fura a magassága az autónak. Rég láttam már így, viszont első pár száz méteren előjöttek a pozitívumok, az autó használható lett, komfortos, nem remeg (gondolom nem tetszett a féltengelynek, hogy állandóan nagy szögben meg van törve), nem pattog el a kerék a földtől, visszakaptam a fordulókörből egy kicsit, a lengőkarok is normálisan állnak végre.
Vegyes érzelmekkel távoztam az alfától, mert a szemnek kevésbé kellemes, viszont az autó használhatósága annyival jobb, hogy szerintem megérte ezt a kompromisszumot megkötni.
Remélem újra gyűlhetnek a km-k a számlálón.

Az utolsó két képen látható, hogy a vásárolt ütközőgumi átmérője nem lett jó. Nem volt kedvem szórakozni a cserével, így megkértem esztergályos kollégámat, hogy csináljon nekem egy központosítót, megfelelő méretekkel, így az lett ráhúzva a gátló szárára és arra ment az ütköző.