Mutasd

>> Tuning és extra2013-05-14

Ajánlani tudom azoknak, akik mazochisták. Középkonzol szétszedés, az rendben van (bár váratlan, mikor a 100x kiszedett hamutartó egyszer csak 2 részre esik). utána a mutatók kiszedése sem probléma, majd jönnek a hűtés/fűtés kapcsolók, ennek a kiszedése már macerásabb. Az órákat is és a tekerők hátulját is szétszedtem, kezdtem az órák LED-esítésével, mert az könnyebbnek tűnt, ment is a dolog egész jól, de aztán sajna mikor kész lettem mindennel, felkapcsoltam a világítást, és egy bevillanás után eltűnt minden. Nincs megfejtésem miért is lehet ez. A tekerőknél más égők vannak, mint az órákban, kezdetben azt sem tudtam, hogyan szedjem szét. Kezdtem a forrasztóval, de sajnos eredménytelenül. Annyira felforrósítottam a lemezt, hogy körülötte a műanyag elkezdett megolvadni, így esélytelen volt. Mivel 3 van, 3 különböző módszerrel lehet próbálkozni. nekem a második jött be, kis lapos csavarhúzóval felfeszítettem az érintkezőt és 2x vagy 3x meghajtottam, így a forrasztásnál az izzó eltört és le tudtam szedni a kontaktust róla. Ekkor helyére ment a LED és forrasztással könnyedén tudtam rögzíteni. Kettővel nem volt gond, viszont amelyiket megolvasztottam, azzal volt szívás bőven. Csak meglett. A tekerőknél láttam, hogy elég sok mennyiségű zöld színezné a kéket, próbaképpen nekiugrottam csiszolópapírral, hátha és ebben az egyben segítettek az olaszok, le lehet szedni róla a zöld réteget. Nem fél órás munka, nem kevés mérgeskedéssel..... ha még egyszer nekiállnék inkább 2 napot szentelnék rá.

1. kép - mutatók szétszedve
2. kép - csiszolás előtt még zöld fény szűrődik át
3. kép - csiszolás után már átlátszó, nem színezi a hátulról érkező fényt
4. kép - ebben az állásban kapcsolták le az áramot a környéken :)
5. kép - a LED a régi foglalatban
6. kép - lecsiszolva 1 tekerő
7. kép - a tekerőknél ez a végeredmény, ezzel meg vagyok elégedve
8. kép - teljes összhatás, látszik, hogy a mutatók nem világítanak, ezzel még sokat fogok szívni, úgy érzem.

to be continued...