Mutasd

>> Esemény2015-04-11

A legjobban minket lepett meg, amikor a tréllerről történt leengedése végeztével, egy akksi behelyezése és a gyújtás ráadása után megláttuk a számlálón a 47700 (!!!)-as számot. Később, alaposabban átnézve kiderült, hogy gyakorlatilag mindene gyári még, törve a jobb elején lehetett rövid pályafutása alatt, ott találhatóak is javításra utaló jelek. Viszont nem nyírta ki a több, mint 10 éves állás sem az alját, sem a kipuff-rendszert, sem más releváns dolgot. Az első motorindítás előtt azért nyilván volt részemről izgalom, de az (érthetően) megszorult AC-pumpa cseréje után az évtizedes Csipkerózsika-álmot követően beindult a kis cuore - az érzés elmondhatatlan. Borzalmas büdös az állott benzin folyadékként, és elégetve is. :)

Eszméletlen feeling egy 17 éves, de mégis újszerű autót vezetni, ez is megadatott hál'Istennek.

A beltere és a műszaki állapota makulátlan, mint az új - a kis teste azért találkozott 3 nagy ellenséggel: az időjárással, a női tulajjal, és vélhetően az ő (akkoriban még feltehetően) kis gyermekével. :)

Kapott ma egy nagyobb takarítást, azért lesz még mit tisztogatni rajta.

Jövő héten megkapja az ilyen esetben aztán valóban elmaradhatatlan vezérlés, -olaj,-szűrő cseréket, néhány apróság átnézésre kerül, aztán gooo...

Kíváncsiságból egyébként nézelődtem ma a neten, akad-e még ilyen adottságokkal rendelkező 145-ös egyáltalán valahol. Olaszországban találtam egyet, egy fapados, klíma nélküli ( igaz, patika állapotú bódéval rendelkező ) 1999-es 1,6 TS-t 22000 futott km.-rel. 3500 ájróért. Hmm. Jó lenne ott élni sales szempontból (is).