Mutasd

>> Szerviz2010-10-31

Pár napig külföldön voltam, úgyhogy addig sorra kerülhetett a második kör:
-Emelőbaknál az alján a vasoxid tiszta vasnak adta át a helyét
-Első toronycsapágyak is ki lettek cserélve (nem feltétlenül kellett volna még, de ha már ott volt..)
-Kiderült, hogy tiszta víz van a hűtőrendszerben. Most már fagyálló..

 
>> Szerviz2010-10-07

Ber-Doék kezelésbe vették a gépet. Orvoslásra kerültek a következők:
-Szelepek beállítva. Két tőkét kellett csak polírozni, vezérműtengelyek rendben. Egy új szelepfedél-tömítés is beugrott.
-Két gömbfej a futóműben. Felüdülés, hogy itt külön is cserélhetők, nem csak lengőkarral együtt..
-A sportdob átadta helyét egy rendesnek. Meglehetősen kókány darab volt, úgyhogy volt rajta hegesztenivaló..
-Új gyertyák. Kellett nekem kompressziót méretni (ami mellesleg rendben lévőnek találtatott). :)
Folytatódhat az ismerkedés. És meg is kellene már tankolni..:)

 
>> Esemény2010-09-24

Így 10 év Alfázás után úgy gondoltam ideje egy "rendes" Alfát beszerezni. Némi keresgélés után az eredmény ez a bordó Öszvér lett. Szép állapotban van és az előző tulaj költött is rá jócskán, úgyhogy már csak pár dolog maradt:
-Szelepállítás
-Az egyik emelőbaknál lakatolni kell
-A szélvédő teteje rügyezik egy kicsit
-Pár műanyag elem elhagyta magát a beltérben
-Xenonosított fényszórók (én kérek elnézést..)
Inkább esztétikai problémák:
-Elég "pimp" felnik vannak rajta. Akinek mégis tetszenek egy garnitúra gyári Speedline-ért viheti őket :)
-"Tyúning" matricák a szélvédőn és a hátsó ablakon. Azt hiszem ez orvosolható a legkönnyebben.
-Sportdob. Az első öt percben remek, ahogy röfög. Negyed óra után idegesítő. Szintén cserealap, ha mégis kell valakinek.
-Az első lökös egy késői évjáratú Superről származik, mert bronz díszléc van rajta. Ez is cserebere tárgya.
Egyelőre ennyi. Folyik az ismerkedés..