Mutasd

>> Szerviz2013-07-26

Eljött az idő, lecseréltettem az első lengőkarokat (mind a négyet) és a két kutyacsontot, emellett cseresorba került a két első lengéscsillapító, a kormány szélső gömbfej és egy axiál csukló valamint a gumiharangok a kormányműnél mindkét oldalon. A stabilizátor rúd szilentjeinek cseréje most elmaradt, ahhoz kicsit lakatolni kellene előbb mert a bölcső szélső csavarjainál elfordul a lemez :(
Ezt majd inkább a törött alsógyűrűjű jobb első rugóval és a lambda szonda cserével együtt valamikor ősszel :)
Szerelés után megvolt a futóműbeállítás is és megkapta a Darázs az Ell-től kapott motorvédő burkolatot is a régi szakadt helyére.
Külön öröm, hogy így megszabadult az autó a rég burkolatot tartó dróttól ami mint kiderült dörzsölgette eddig a vízcsövet menet közben.
A futómű sokkal jobb lett, nincs kopogás, nyöszörgés és a kanyarokban is full stabil, nincs sem le-fel sem oldalra hintázás.
Mellékesként kicserélték az első fékek betétjeit mert a bal oldalinál félig levált már a ferrodol, elengedte a ragasztó. Nyárra remélhetőleg ennyi :)