Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics
Dévid2017-02-18 09:27:21 // 475
Ilyen az enyém is, az utolsó egy évben tényleg szinte csak rallyzni meg alfa takálkozókra jártam vele. :)
szállító812017-02-18 09:24:26 // 474
OFF nem is akarok tovább propellers márkával offolni, mert tényleg nem akarom az adminok türelmét próbára tenni, de a linkek alapján úgy tűnik, hogy a plusz 100kg ellenére az M3 más dimenzióban mozog, mint a 328i (mindkettőből a coupe -t tekintve). Igaz, az M3 mellett szól, hogy a váltó egy picit eltér, ugyanis van benne egy 6. fokozat is, már ha ez különbségnek nevezhető. A differenciál mű is a BMW egyik legkomolyabb speer diffije, szemben a 328 -éval... és akkor a fékekről még nem is beszéltünk.
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=10055
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9880
ON
igazuk van egyébként kicsit átgondolva azoknak, akik azt mondják, hogy a GTA nem kihasználhatóbb utcán egyéb Alfa V6 -tal szemben.
Ebben a kérdéskörben tényleg megkövetem magam, mert való igaz, hogy ezeken az utakon (Pest megye keleti része) kevés kivételtől eltekintve nem is merném nyomni igazságosabban az autónak, mert nagy a félelmem, hogy egy egy emberesebb kátyú (vagy aszfalt felgyűrűdés) maradandó nyomot hagyna a futóműben, a gyűrődés meg a spoilereken/olajteknőn. Ebben az olvasatban értelemszerűen egy kevésbé ültetett (nagyobb hasmagasságú) autó előnyben lenne, mert ő ott is gond nélkül tolná neki, ahol én 30 -cal kerülgtném az úthibákat.
Ebből is látszik, hogy amit leginkább hibátlan útviszonyok közé szántak gyors autónak, az a valóságban, ahol árnyaltabb a kép, könnyen lehet, hogy elvérzik hagyományosabb társaival szemben.
Üdv.Gergő
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=10055
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=9880
ON
igazuk van egyébként kicsit átgondolva azoknak, akik azt mondják, hogy a GTA nem kihasználhatóbb utcán egyéb Alfa V6 -tal szemben.
Ebben a kérdéskörben tényleg megkövetem magam, mert való igaz, hogy ezeken az utakon (Pest megye keleti része) kevés kivételtől eltekintve nem is merném nyomni igazságosabban az autónak, mert nagy a félelmem, hogy egy egy emberesebb kátyú (vagy aszfalt felgyűrűdés) maradandó nyomot hagyna a futóműben, a gyűrődés meg a spoilereken/olajteknőn. Ebben az olvasatban értelemszerűen egy kevésbé ültetett (nagyobb hasmagasságú) autó előnyben lenne, mert ő ott is gond nélkül tolná neki, ahol én 30 -cal kerülgtném az úthibákat.
Ebből is látszik, hogy amit leginkább hibátlan útviszonyok közé szántak gyors autónak, az a valóságban, ahol árnyaltabb a kép, könnyen lehet, hogy elvérzik hagyományosabb társaival szemben.
Üdv.Gergő
Mr. Z2017-02-18 09:20:21 // 473
Alfa 166 310 mm 4 dugattyús brembo hűtött tárcsával a GTa 305mm 4 dugattyús brembo... Te miről beszélsz?
Az meg hogy ki milyen hűtésű tárcsát rak rá már user függő
én pl:
-30 lóerő oké, de pont ezt mondom, hogy ezt utcai körülmények közt csak ritkán lehet kiautózni vagy soha.
A GTa teljesítményre sok volt az első kerékre, már 2.5 V6 is eszi a féltengelycsuklókat. Ezt a mérnökök is belátták ezért jött a holden V6 Q4-el ami nehéz lett mint egy tigris tank ezért viszonylag bukta volt.
Nem véletlen álltak vissza Maserati féle V6 turbóra hátsókerékkel
Az meg hogy ki milyen hűtésű tárcsát rak rá már user függő
én pl:
-30 lóerő oké, de pont ezt mondom, hogy ezt utcai körülmények közt csak ritkán lehet kiautózni vagy soha.
A GTa teljesítményre sok volt az első kerékre, már 2.5 V6 is eszi a féltengelycsuklókat. Ezt a mérnökök is belátták ezért jött a holden V6 Q4-el ami nehéz lett mint egy tigris tank ezért viszonylag bukta volt.
Nem véletlen álltak vissza Maserati féle V6 turbóra hátsókerékkel
VV62017-02-18 08:23:20 // 472
Alapvetően mindennel egyetértek, csak a 328-M3 példa nem az igazi ebben az esetben, mert ott épp az M3 nehezebb 100 kilóval a vasblokkos motor és a nagyobb fékek miatt, miközben a váltójuk koppra ugyanaz, igaz a difiben van hajszálnyi eltérés, de mivel a 328 nyomatékra van kihegyezve az M3 meg fordulatra - és mivel én mindkettőt többször használtam - valóban igazuk van azoknak, akik azt mondják, hogy az első 5000 rpm-ben nincs érezhető különbség. Remélem nem veszed sértésnek a megjegyzésemet, célom csak annyi, hogy szélesedjen a látókörünk:))
szállító812017-02-18 07:55:38 // 471
Szia,
ne is ess ettől a 4 dugattyútól semi képpen sem hanyatt. A sógorom E290TD -jén, ami még automata is, szintúgy 4 dugattyús fék van elől... pedig az csak bő 130PS. Szerintem a hangsúly itt inkább a hozzá tartozó féktárcsa méreten (és hűtésen) van, mert ha kicsit is tologatod versenypályán (ne adj Isten forgalomban), akkor tudod, hogy minél alulméretezettebb a fék, annál hamarabb melegszik el és ahogy ez megtörténik, onnantól nem te leszel az, aki nyer, mert annak is örülsz, ha gond nélkül meg tudsz állni.
Sajnos 166 -os Alfám még nem volt, de azért gyanítom, hogy az 50-100kg súlytöbblet és a mínusz 30 lóerő (a 166 méreteiből adódó mérethátrányt nem is említve) mutatkozna mind közúton, mind állórajtból, esetleg pályanapon, márha az ember ilyen kényes technikát merne ott néhány kör erejéig határon nyúzogatni. Azért nagyon bízom benne, hogy egyszer piros lámpánál vagy egy esti Ipari Park -os összeröffenésen mellém kerül egy 166 -os nagy benzinmotorral, mert akkor be fog bizonyosodni, hogy jól vagy rosszul gondolom ezt az előny/hátrány helyzetet, amit fentebb ecseteltem.
Azzal, hogy azt írod, a 166 kényelmesebb, nyilván nem lehet vitába szállni, mert a méreteiből (és a pozícionálásából) fakadólag ennek így is kell lennie, így van rendjén, a maga idejében az Alfa "csúcslimuzinja" volt, ez vitán felüli.
Azzal szintén nem lehet vitába szállni, hogy a GTA túlárazott Alfa 156 volt, ami ugye újkori vásárlásnál hátrány/hátulütő volt (kiemelt értékvesztés) , de szerintem tényként közölhető, hogy némileg jobban is tartja az árát, mint egy 2,5 vagy 3,0 V6 166 -os a jelenlegi használtautó piaci kínálat alapján. Tehát a túlárazottság egyik oldalon természetesen hátrányként jelentkezik, de a másik oldalon jelenleg (mondjuk a többi hasonlóan nagy benzines Alfa -hoz képest) előnyként mutatkozik.
Egyébként, ha ennyire személyes benyomást le lehet írni, nekem a commented kicsit olyan volt, mint amikor az e36 328 tulajok bizonygatják BMW -s fórumokon, hogy az e36 M3 ereje és kezelhetősége csak pályán és speciális körülmények között aknázható ki, napi használatban nem sok a különbség. Pedig, ha őszinték akarunk lenne, akkor csak az alapok ugyanazok, minden egyéb sokkal fejlettebb a maximális gyorsulás és vezethetőség érdekében. Én kicsit ezt érzem az általad említett 156 GTA vs 166 V6 témakörben is. Gondolom, ha egy korabeli Alfa marketingest/fejlesztő mérnököt megkérdeznél, hogy a két autó közül melyikre fogadna gyorsulásban, pályán vagy akár a közúton történő kis erődemonstrácó nyerteseként, nem a 166 -ost mondaná...
De mint előzőleg is írtam, mindenkinek a saját autója a világ közepe. Senkit nem akarok meggyőzni arról, hogy egyik jobb, a másik rosszabb. Főleg úgy, hogy a két típusból csak az egyikhez volt szerencsém. Majd az élet igazolja, hogy arra, amire vettem (gyors hobbiautó), a rendelkezésre álló keretből Alfán belül ez volt a legjobb választás.
Béke van.
Üdv.Gergő
ne is ess ettől a 4 dugattyútól semi képpen sem hanyatt. A sógorom E290TD -jén, ami még automata is, szintúgy 4 dugattyús fék van elől... pedig az csak bő 130PS. Szerintem a hangsúly itt inkább a hozzá tartozó féktárcsa méreten (és hűtésen) van, mert ha kicsit is tologatod versenypályán (ne adj Isten forgalomban), akkor tudod, hogy minél alulméretezettebb a fék, annál hamarabb melegszik el és ahogy ez megtörténik, onnantól nem te leszel az, aki nyer, mert annak is örülsz, ha gond nélkül meg tudsz állni.
Sajnos 166 -os Alfám még nem volt, de azért gyanítom, hogy az 50-100kg súlytöbblet és a mínusz 30 lóerő (a 166 méreteiből adódó mérethátrányt nem is említve) mutatkozna mind közúton, mind állórajtból, esetleg pályanapon, márha az ember ilyen kényes technikát merne ott néhány kör erejéig határon nyúzogatni. Azért nagyon bízom benne, hogy egyszer piros lámpánál vagy egy esti Ipari Park -os összeröffenésen mellém kerül egy 166 -os nagy benzinmotorral, mert akkor be fog bizonyosodni, hogy jól vagy rosszul gondolom ezt az előny/hátrány helyzetet, amit fentebb ecseteltem.
Azzal, hogy azt írod, a 166 kényelmesebb, nyilván nem lehet vitába szállni, mert a méreteiből (és a pozícionálásából) fakadólag ennek így is kell lennie, így van rendjén, a maga idejében az Alfa "csúcslimuzinja" volt, ez vitán felüli.
Azzal szintén nem lehet vitába szállni, hogy a GTA túlárazott Alfa 156 volt, ami ugye újkori vásárlásnál hátrány/hátulütő volt (kiemelt értékvesztés) , de szerintem tényként közölhető, hogy némileg jobban is tartja az árát, mint egy 2,5 vagy 3,0 V6 166 -os a jelenlegi használtautó piaci kínálat alapján. Tehát a túlárazottság egyik oldalon természetesen hátrányként jelentkezik, de a másik oldalon jelenleg (mondjuk a többi hasonlóan nagy benzines Alfa -hoz képest) előnyként mutatkozik.
Egyébként, ha ennyire személyes benyomást le lehet írni, nekem a commented kicsit olyan volt, mint amikor az e36 328 tulajok bizonygatják BMW -s fórumokon, hogy az e36 M3 ereje és kezelhetősége csak pályán és speciális körülmények között aknázható ki, napi használatban nem sok a különbség. Pedig, ha őszinték akarunk lenne, akkor csak az alapok ugyanazok, minden egyéb sokkal fejlettebb a maximális gyorsulás és vezethetőség érdekében. Én kicsit ezt érzem az általad említett 156 GTA vs 166 V6 témakörben is. Gondolom, ha egy korabeli Alfa marketingest/fejlesztő mérnököt megkérdeznél, hogy a két autó közül melyikre fogadna gyorsulásban, pályán vagy akár a közúton történő kis erődemonstrácó nyerteseként, nem a 166 -ost mondaná...
De mint előzőleg is írtam, mindenkinek a saját autója a világ közepe. Senkit nem akarok meggyőzni arról, hogy egyik jobb, a másik rosszabb. Főleg úgy, hogy a két típusból csak az egyikhez volt szerencsém. Majd az élet igazolja, hogy arra, amire vettem (gyors hobbiautó), a rendelkezésre álló keretből Alfán belül ez volt a legjobb választás.
Béke van.
Üdv.Gergő
szállító812017-02-18 07:19:23 // 470
megnyugtatlak, mégha nem is áll az eddig megszokott helyén, azért hasonlóan jó kezekben van az autó. Fedett kocsibeálló (ami hamarosan teljesen zárt lesz) és a harmadik autók kényelmes élete, amíg nálam van.
Üdv.Gergő
Üdv.Gergő
Mr. Z2017-02-17 21:23:45 // 469
Az én V6-omon is 4 duggattyús fék van gyárilag pedig nem GTA, most ettől nem esetem hanyatt. Szerintem a GTA csak egy túlárazott 156 volt sajnos ez az igazság, de a gyári felni király volt. A GTA annyival tud többet amit nem érzékelsz utcán. Egy 166 3.0 3.2V6 is ad olyan élményt utcán csak még mellette kényelmes is és tágas.
Dévid2017-02-17 21:06:17 // 468
Legalább tudom miért nem áll ott, ahol szokott. :)
RoliQ42017-02-17 16:04:36 // 467
Szerencsés vagyok hogy van tapasztalatom 155 Q4 és 156 gta - val kapcsolatban :)
Egy gyári Q4 et valóban igen lazán elveri a gta. Ez a gyári adatokból is kitűnik. Rajtnál van némi előnye az összkeréknek... de aztán.... Amugy próbálgattam a rajtot... a kipörgésgátló semmit nem ér (nyáron lehet hogy jobb) a Q2-t bele lehet reszelni, akkor már vállalható lehet a 250 Le első keréken :) Az a tapasztalatom, hogy a gta igen nyomatékos alul,felül mindenhol IS :)... a váltó fokozat kiosztása is meglepően jó. Teljesen más autó mint a 155 Q4. A Q4 tipikusan egy "öreg" benzin turbó, de épp ezért baromi jó :)
Egy gyári Q4 et valóban igen lazán elveri a gta. Ez a gyári adatokból is kitűnik. Rajtnál van némi előnye az összkeréknek... de aztán.... Amugy próbálgattam a rajtot... a kipörgésgátló semmit nem ér (nyáron lehet hogy jobb) a Q2-t bele lehet reszelni, akkor már vállalható lehet a 250 Le első keréken :) Az a tapasztalatom, hogy a gta igen nyomatékos alul,felül mindenhol IS :)... a váltó fokozat kiosztása is meglepően jó. Teljesen más autó mint a 155 Q4. A Q4 tipikusan egy "öreg" benzin turbó, de épp ezért baromi jó :)
szállító812017-02-17 15:00:25 // 465
egyszer majd minitali? :-)
Üdv.Gergő
Üdv.Gergő
szállító812017-02-17 14:59:45 // 464
úgy már azért árnyaltabb a kép... :-)
szállító812017-02-17 14:55:10 // 463
ha lenne tapasztalatom, már írnám is. Azt nem nevezném még a magam részéről tapasztalatnak, hogy Sopronból Abonyig hoztam az autót nyári gumikon január végén rossz útviszonyok között, autópályán is 90-100 körüli tempóval. Azóta csak eredetvizsgálni vittem, az sem volt több 50-60 km -nél oda vissza... viszont ott értékes tapasztalatot vontam le. GTA (932A) motorkódot érdemes gépen a 147 -esnél keresni, mert 156 -nál nem találta (igaz ez motorikus alkatrész rendelésre is). Úgy meg azonnal ki tudtuk ütni a beragadt/bejegyzett hibakódot az eredet vizsgálós cimborámmal, akinek szerelő műhelye is van.
Továbbá napi autónak (a fogyasztáson és szervízen) felül sem javasolnám senkinek, mert 60-70 -nél nem tudtam gyorsabban menni 2 számjegyű úton, tekintve, hogy másból nem álltam ki, csak kátyúk és dudorok kerülgetéséből. Ez a forgalomban velem egy időben résztvevők türelmét is próbára tette.
Eddig ennyi a tapasztalat menet közben, de fejben már pl. állandóan hasonlítgatom a feleségem A4 kombijával pl. minőség, praktikum terén. Itt például azt mondanám, hogy az Alfában egy csomó praktikus ügyes részlet, megoldás van, ami pl. az A4 -ben nincs (pedig közel hasonló évjáratok és az is jól felszerelt).
Majd gondolkozok olyan is, amit negatívumként élek meg, de ahhoz tényleg az kell, hogy kicsit többet mozogjak vele. De mivel harmadik auto jelenleg a napik mögött, így ehhez még idő kell.
Üdv.Gergő
Továbbá napi autónak (a fogyasztáson és szervízen) felül sem javasolnám senkinek, mert 60-70 -nél nem tudtam gyorsabban menni 2 számjegyű úton, tekintve, hogy másból nem álltam ki, csak kátyúk és dudorok kerülgetéséből. Ez a forgalomban velem egy időben résztvevők türelmét is próbára tette.
Eddig ennyi a tapasztalat menet közben, de fejben már pl. állandóan hasonlítgatom a feleségem A4 kombijával pl. minőség, praktikum terén. Itt például azt mondanám, hogy az Alfában egy csomó praktikus ügyes részlet, megoldás van, ami pl. az A4 -ben nincs (pedig közel hasonló évjáratok és az is jól felszerelt).
Majd gondolkozok olyan is, amit negatívumként élek meg, de ahhoz tényleg az kell, hogy kicsit többet mozogjak vele. De mivel harmadik auto jelenleg a napik mögött, így ehhez még idő kell.
Üdv.Gergő
VV62017-02-17 14:50:22 // 462
Egyébként pont tegnapelőtt voltam Abonyban...és nekem is van Hondám:)
Abarai2017-02-17 14:46:58 // 461
Mondom a másik felét is. Lesz még kettő, így jön ki a 48 órás munkahét. :)
szállító812017-02-17 14:42:55 // 460
jó világ jár felétek. :-)
Üdv.Gergő
Üdv.Gergő
szállító812017-02-17 14:41:20 // 459
Félre érted, ha azt gondolod, hogy a V6 -ot akarom leszólni a GTA -val szemben. Ez eszem ágában sincs, csak reflektáltam arra amit írtál egy másik nézőpontból. De hát állítólag azért forum ez, hogy megvitassunk dolgokat. Az meg fura világ lenne, ha full azonos aspektusból látnánk mindent, nem?
Úgyis mindenkinek a saját autója a világ közepe, nem akarok senkit meggyőzni melyik modellnek mi az előnye a másikkal szemben, csak kicsit furcsának találtam, amit lejjebb írtál, erre próbáltam meg a legjobb tudásom szerint választ adni egy másik nézőpontból. Próbáltam ezt a legkevésbé sem támadó vagy kioktató módon tenni.
Üdv.Gergő
Úgyis mindenkinek a saját autója a világ közepe, nem akarok senkit meggyőzni melyik modellnek mi az előnye a másikkal szemben, csak kicsit furcsának találtam, amit lejjebb írtál, erre próbáltam meg a legjobb tudásom szerint választ adni egy másik nézőpontból. Próbáltam ezt a legkevésbé sem támadó vagy kioktató módon tenni.
Üdv.Gergő
VV62017-02-17 14:23:57 // 458
...ettől függetlenül, ha neked vagy másnak van GTA-ja, szívesen meghallgatom a tapasztalatát.
VV62017-02-17 14:20:24 // 457
Kedves Gergő, én úgy látom, hogy neked általában nem a mondanivalóm lényege jön át.
Abarai2017-02-17 14:18:08 // 456
Agyamra ment a munka. Hiába, a héten már a második napom. :)
szállító812017-02-17 14:12:15 // 455
Infopark? Amit írtam/írhattam az inkább Ipari Park volt és itt elsősorban a Szolnoki Ipari Parkra gondoltam, ahol nap mint nap dolgoz(gat)ok.
De biztosíthatlak róla, hogy sem összehasonlító gyorsulás/verseny/v6 minitalálkozó alól nem bújok ki, amint meglesz az olajcserém és esetleg ezzel az autóval BP felé sodorna a rossz szerencsém (utak állapota kontra komoly futómű).
Elvileg már délután mehetek az olajért/szűrőért, így remélem most vasárnap vagy jövő hét végén le is tudom ezt a kis feladatot az aknán.
Utána már nem kell ennyire óvatos duhajnak lenni, mint mostanság és nyugodt szívvel küldhetem a fordulatszámmérőt (meleg motornál) a piros jelzés irányába. :-)
Üdv.Gergő
De biztosíthatlak róla, hogy sem összehasonlító gyorsulás/verseny/v6 minitalálkozó alól nem bújok ki, amint meglesz az olajcserém és esetleg ezzel az autóval BP felé sodorna a rossz szerencsém (utak állapota kontra komoly futómű).
Elvileg már délután mehetek az olajért/szűrőért, így remélem most vasárnap vagy jövő hét végén le is tudom ezt a kis feladatot az aknán.
Utána már nem kell ennyire óvatos duhajnak lenni, mint mostanság és nyugodt szívvel küldhetem a fordulatszámmérőt (meleg motornál) a piros jelzés irányába. :-)
Üdv.Gergő
Abarai2017-02-17 13:59:57 // 454
Az előbb az Infoparkot emlegetted. Az én V6-om éppen itt van. :)
szállító812017-02-17 13:38:25 // 453
Szerintem ne csak a differenciál műben/motorban keresd a választ. A GTA -val, ahogy én látom egy komplett csomagot kapsz, aminek nagy része azt segíti, hogy egyenesben és kanyarban is gyorsabb lehess egy hagyományosabb v6 -os Alfa modellnél. Lásd komoly fék (4 dugattyú és nagy tárcsa), gyári ültetés feszes futóművel, gyárilag peres és széles gumik, erős motor, 1,7 fordulat a kormányon kopptól koppig, ha van (és szerintem van) LSD a rajtnál, 6 sebességes, érzetre nagyon szerencsés áttételezésű váltó, jó oldaltartású ülések... és még lehetne szerintem sorolni.
Tekintve, hogy nem sokat vezettem még GTA -t, én azt mondanám, mind pályán - mind rajtból megeszi a sima V6 -ot (természetesen mindkét autó esetén gyári állapotról beszélünk).
Ha csak lóerőben lenne több, szerintem piacra sem dobták volna, mert elvérzett volna már az adatlap alapján a konkurenciával szemben.
A link szerint a GTA a sima V6 -nak ad ca.1 másodpercet százig, de ami még beszédesebb, jóval fürgébb negyed mérföldön is.
http://www.torquestats.com/index.php?car_id=376
http://accelerationtimes.com/models/alfa-romeo-156-gta
Nyilván releváns összehasonlítés az lenne, ha akadna itt olyan ember, akinek mindkét modellből van egy egy hasonló állapotban és ő tesztelné/nyilatkozna róla.
Üdv.Gergő
Tekintve, hogy nem sokat vezettem még GTA -t, én azt mondanám, mind pályán - mind rajtból megeszi a sima V6 -ot (természetesen mindkét autó esetén gyári állapotról beszélünk).
Ha csak lóerőben lenne több, szerintem piacra sem dobták volna, mert elvérzett volna már az adatlap alapján a konkurenciával szemben.
A link szerint a GTA a sima V6 -nak ad ca.1 másodpercet százig, de ami még beszédesebb, jóval fürgébb negyed mérföldön is.
http://www.torquestats.com/index.php?car_id=376
http://accelerationtimes.com/models/alfa-romeo-156-gta
Nyilván releváns összehasonlítés az lenne, ha akadna itt olyan ember, akinek mindkét modellből van egy egy hasonló állapotban és ő tesztelné/nyilatkozna róla.
Üdv.Gergő
Abarai2017-02-17 13:15:49 // 452
GTA-t egyszer vezettem csak, de nem tűnt vészesnek. Tudtam vele gyorsulni és kanyarodni is.
Nekem kicsi V6-om van, és nyáron nem érzem kevésnek a 16-os kerekeket sem, mondjuk nem is Nankang van rajtuk. Télen tényleg ratyi, de az meg az öregedő gumik miatt is lehet.
Nekem kicsi V6-om van, és nyáron nem érzem kevésnek a 16-os kerekeket sem, mondjuk nem is Nankang van rajtuk. Télen tényleg ratyi, de az meg az öregedő gumik miatt is lehet.
VV62017-02-17 12:36:45 // 451
Igen, csak azt mondom, ha már a sima V6-tal is állandóan tapadási gond van, akkor mit csinálhat a GTA? Ha meg csak 100 fölött tudsz vele gyorsabb lenni az autópályán, akkor minek?
Sosem ültem GTA-ban, ezért kérdezem.
Sosem ültem GTA-ban, ezért kérdezem.
Dévid2017-02-17 11:37:52 // 450
Inkább a garázsban álljon épen, mint úgy járjon, mint a használós kocsim, hogy berúgják az oldalát éjjel buliból hazafelé. Amikor örömködni akarok, úgyis az Alfával megyek.
gecsa2017-02-17 11:20:55 // 449
Erről mit ír a katalógus? 😂😂😂😂😂
VV62017-02-17 10:39:07 // 448
Azt is csak tároljuk a garázsban? :))
Dévid2017-02-17 10:37:07 // 447
GTA-ban értelmet keresni felesleges, nem azért tartja az ember.
szállító812017-02-17 10:26:06 // 446
persze az LSD nem egy M-Technik speer, ez is egyértelmű.
Csak azért ragadt meg engem ennyire ez a kérdés, mert rajtnál, nagyon sokat jelent, hogy az egyik kerék elfüstöl vagy valamennyire zár a differenciál mű és igaz, hogy van tapadásvesztés, de nem annyira jelentős mértékű (mint az LSD nélküli autókban).
A fentieket szem előtt tartva, azért biztos vagyok benne, hogy előbb utóbb megtalálnak lámpánál vagy az Ipari Parkban és jó lenne, ha nem cask repülő rajtból lehetne erősködni, hanem állóból is.
De ez egy kősőbbi kérdéskör, most remélem hétvégén vagy jövő hét végén, már jöhet az olajcsere, hogy ne kelljen 3ezernél elváltva óvatoskodni az autóval... remélem a Selenia 10W 60 Racing Mann Filter -rel kombinálva jó választás lesz.
Üdv.Gergő
Csak azért ragadt meg engem ennyire ez a kérdés, mert rajtnál, nagyon sokat jelent, hogy az egyik kerék elfüstöl vagy valamennyire zár a differenciál mű és igaz, hogy van tapadásvesztés, de nem annyira jelentős mértékű (mint az LSD nélküli autókban).
A fentieket szem előtt tartva, azért biztos vagyok benne, hogy előbb utóbb megtalálnak lámpánál vagy az Ipari Parkban és jó lenne, ha nem cask repülő rajtból lehetne erősködni, hanem állóból is.
De ez egy kősőbbi kérdéskör, most remélem hétvégén vagy jövő hét végén, már jöhet az olajcsere, hogy ne kelljen 3ezernél elváltva óvatoskodni az autóval... remélem a Selenia 10W 60 Racing Mann Filter -rel kombinálva jó választás lesz.
Üdv.Gergő
szállító812017-02-17 10:11:24 // 445
Szia, mintha azt olvastam volna a neten, hogy a GTA -akban (gyárilag) LimitedSlipDifferential van. Lehet, hogy csak költői túlzás volt, amit a neten találtam? Egyébként hajlanék rá, hogy igaz is lehet, mert nem lenne túl logikus 250 lóerő első keréken, ha nem lenne valami mechanikus rásegítés a tapadás megőrzésére (pl. erősebb rajtnál). Az Integra -m, ami még épül, csak 170PS, de az is gyárilag LSD -s. Azzal a rajtok után mindig megnéztem a guminyomokat és sokáig volt a két kerék összezárva, igaz nem végig. Az Alfával még nem volt lehetőségem ugyanerre, de mostmár nagyon kíváncsivá váltam és ellenőrizni fogom, van -e LSD vagy sincs.
Üdv.Gergő
Üdv.Gergő
VV62017-02-17 09:27:50 // 444
Köszi.
Költői kérdés, de van így értelme ennek az autónak? Vagy csak egyenesen megyünk...?
Költői kérdés, de van így értelme ennek az autónak? Vagy csak egyenesen megyünk...?
Abarai2017-02-17 07:08:37 // 443
Utóbbi nincs, de belefaragták többen is.
gecsa2017-02-16 22:28:42 // 442
Az előbbi biztos. Q2 nem remlik.
VV62017-02-16 20:05:38 // 441
A GTA-ban van kipörgésgátló? És sperr?
Dévid2017-02-16 19:33:26 // 440
Vissza szoktam ülni néha, de ugye október óta nem indul, szóval messzire nem jutok vele. :D
VV62017-02-16 17:21:47 // 439
Na de milyen jó néha visszaülni a jó kis V6-ba! Ha meg azzal járnál minden nap, már eladtad volna.
Dévid2017-02-16 12:24:34 // 438
A v6 helyett már fél éve csak 1.3 jtd vagy 1.4 szívó benzinest használok. Tudom miről beszélsz, pedig csak 190 lovam volt.
gecsa2017-02-16 08:52:35 // 437
Egy gyertyát? Szerintem annyira nem jó az élet 200ló alatt.
vologya[kendács mester]2017-02-16 08:41:27 // 436
Majd egyszer megint fiatal leszek és az asszony sem fog mellettem ülni, összeengedjük a vadakat, hogy fogyjon az olaj! De szólj, hogy 1 gyertyát vegyek ki előtte, hogy egyenlő eséllyel induljunk! :-))))
Abarai2017-02-16 08:30:28 // 435
Hja, seggem is csak egy van. :)
gecsa2017-02-15 23:18:34 // 434
De gondolj bele, hogy mit csinálnál a tökéletes 156 helyett két szutyok maserrel?
Béci Ɨ|ѯ2017-02-15 10:01:49 // 433
Na de az német, tehát jó és kész. Felesleges is vitatkozni bárkivel is erről. :)
VV62017-02-14 23:17:40 // 432
Ma sikerült vezetnem egy Porsche Boxster S-t, a 252 lóerős 3,2L-es verziót.
Komolyan mondom, én nem értem, mit esznek ezen! Az egész olyan nehézkes és lomha, nincs is szép hangja. Az a vászontető meg a plexiablak is elég szánalmas, motoros, de mégis úgy kell kézzel igazgatni, hogy minden jól csukódjon. Szóval nem volt egy prémium érzésem. Nem adnám érte az Alfát, hiába ér ötször annyit.
Komolyan mondom, én nem értem, mit esznek ezen! Az egész olyan nehézkes és lomha, nincs is szép hangja. Az a vászontető meg a plexiablak is elég szánalmas, motoros, de mégis úgy kell kézzel igazgatni, hogy minden jól csukódjon. Szóval nem volt egy prémium érzésem. Nem adnám érte az Alfát, hiába ér ötször annyit.
Abarai2017-02-14 23:02:29 // 431
Ez a bajom nekem is. :)
Ha összelegóznám a tökéletes 156-ot annyiba fájna, hogy abból már inkább egy Maseratit vennék. Meg egy másikat hétvégékre.
Ha összelegóznám a tökéletes 156-ot annyiba fájna, hogy abból már inkább egy Maseratit vennék. Meg egy másikat hétvégékre.
Mr. Z2017-02-14 18:19:45 // 430
Hát persze majd ha én is nyugdíjba megyek és papósan vezetek majd lesz 2dl-es olajfogyasztásom, de sajnos a sportos vezetésem sem olajbarát :D
gecsa2017-02-13 22:56:54 // 429
csak flex, meg hegesztő kérdése minden.
Liquid2017-02-13 20:28:41 // 428
benzines Q4-et sajna még nem vezettem, a 2.4-es gyári állapotában is elmaradna a 156 V6 mögött, viszont mivel könnyen birizgálható, így össze lehet hozni ütősre. Gondolom a benzinessel nehezebb lenne a helyzet, de az meg alapból jelentősen erősebb.
Liquid2017-02-13 20:26:18 // 427
Van 159 V6Q4 sőt előbb volt mint dízel, csak kellőképpen ritka, főleg a magas igényszintemnek megfelelő. Az igazi egy GTA motor lenne, csak nincs jelenleg keretem a LEGO-zásra :)
Alapvetően csak álmodozás, mert ami szép és jó az drágább mint amennyit szánnék rá, amúgy meg teljesen jól elvagyok ezzel a kormossal.
Alapvetően csak álmodozás, mert ami szép és jó az drágább mint amennyit szánnék rá, amúgy meg teljesen jól elvagyok ezzel a kormossal.
VV62017-02-13 19:58:06 // 426
Egy gyári 155 Q4-et a 156 V6 agyonver. Én sok ilyen Q4-gyel mentem, meg Integraléval is. Az összkerék miatt jót indul, aztán 100 fölött már kezd kijönni a súly meg a hajtás...
Persze ha Breráról van szó, akkor fogalmam sincs.
Persze ha Breráról van szó, akkor fogalmam sincs.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.