Fórum >> Típusok >> Spider

HaNGyA2019-04-18 21:54:49 // 6148
Hoppá...
Azt tudtam, hogy elég speciális a hátsó futóműve van a vasnak, de nem gondoltam, hogy ennyire eltér az átlagtól!
Gyanítom, hogy a rugótányér lehet kiszáradva és az muzsikál nekem.
Holnap alánézek, és a húsvétra való tekintettel kis vers és megpróbálom WD40-el meglocsolni. :-)

Köszönöm a betűs-képes tájékoztatót!
Piritu2019-04-18 21:37:54 // 6147
Így néz ki összerakva:
Piritu2019-04-18 21:36:23 // 6146
Nincs torony. A rugó a hátsó segédkeretnek erre a részére fekszik:

A rugó végén van egy gumi meg egy "virágcserép"
HaNGyA2019-04-18 18:13:27 // 6145
Szerintem sokan várják a monitorok előtt, miként szuperál a tetődezodor! 😄

Kérdés...
Tudja valaki, hogy a hátsó lengéscsillapítók rugótornyaihoz hogy lehet hozzáférni?
Se a csomagtartóban, se a tető rekeszében nem látom. Pedig nagyon megfújnám síkosítóval a környékét, mert finom kasznihintára úgy nyiszorog abból az irányból valami, mint egy lovaskocsi rugós bakja🙂
Forsberg2019-04-18 14:26:52 // 6144
Pedig azt kíváncsian várom. Ha jó lesz én is megcsinálom.
Piritu2019-04-18 14:01:27 // 6143
Hát nem jött meg a festék, pedig azt hittem hogy a hosszú hétvégén ki tudom próbálni :-(
HaNGyA2019-04-18 11:36:57 // 6142
Elvileg minden TS motoros jószág toronytávolsága és csavarosztása ugyan az. De azért érdemes odapróbálni, mert nem mindegy hogy kanyarog a cső! Ugyanis, némelyik típusnál a tűzfalnál jobb oldalon útban lehet a fékolajtartály és/vagy némi biztosíték.
De igazából egy jobb lakatos seperc alatt össze tud dobni egyet.
Forsberg2019-04-18 07:59:14 // 6141
Én is gondolkodtam rajta, kíváncsi lennék mennyivel jobb.
A 145-be való pont jó bele?
HaNGyA2019-04-18 07:38:59 // 6140
Csajozni nem jó a toronymerevítő, mert hiába nyitod fel a kazánházat, hogy "Ezt sasold meg Bébi!"! Neki csak egy színes cső...
Már a 145-ben is döbbenetes volt a különbség, de a Spidernél, ami azért jobban hajlik, még jobban érezhető.
De ha van egy jóképű vas cső a környéken, a két végét lelapítod, kifúrod, és összekötöd vele a két tornyot, ki tudod próbálni az érzést.
Piritu2019-04-18 07:13:36 // 6139
Egy időben gondolkodtam rajta, aztán mivel nem volt a tiedhez hasonló pozitív visszajelzés a használók részéről letettem róla.
HaNGyA2019-04-17 21:23:52 // 6138
Cartársak!

Tett már valaki toronymerevítőt a kocsiba?
Én áttettem a 145-ösömből, és elképesztő a különbség!
Csendben suhan át a bukkanókon, hébe-hóba nyiszog csak a kaszni.
Nagyon élvezetes így... :-)
HaNGyA2019-04-17 10:03:29 // 6137
Én ezt találtam itthon, de sok gyártó készít ilyen cuccot.

Piritu2019-04-16 21:54:33 // 6136
"üvegpolírozó lötyivel" - ez mi? Emlékeim szerint fényszóró polírozó cuccom van itthon, az lenne?
Piritu2019-04-16 21:53:15 // 6135
Te is onnan rendelted ahonnan én?
Eddig csak egy rendelést visszaigazoló emailt kaptam tőlük a megrendelés után 2 perccel. Azóta semmi, pedig elvileg holnap meg kell érkeznie.
Kiváncsi vagyok.
HaNGyA2019-04-16 21:00:35 // 6134
Pókemberek!

Egy oldtimer-es ismerősöm, akinek már több régi kabrió megfordult a kezei között, látva a masinát, azt tanácsolta, hogy a tető tömítő kédereit kenjem át finoman vazelinnel. Állítása szerint visszanyerik tőle az eredeti fazonjukat és nem fog beázni a vas.

Egy régi zoknit húztam a kezemre, amolyan Kemény Henrikes kesztyűsbáb stílusban, és hajrá!
A tizenéves kosz úgy jött le a tömítésekről, mint a kisangyal, csilli-villi minden gumicsík, és a tetőt is jobban kell lefelé húzni becsukásnál, hogy a kampó jó helyre akadjon be. :-)
Piritu2019-04-16 20:50:31 // 6133
"mert a feszítés miatt." - Imádok telón írni :-D
Az a mert nem kellene oda.
Piritu2019-04-16 11:50:54 // 6132
Eddig évente egyszer szoktam impregnálni.
A víztaszítása megmaradt mosás után, szépen látni hogy gömbökbe áll össze a víz.
Anno amikor a Pókot vettem - amit az előző gazdái szerintem sose impregnáltak - csak annyi tűnt fel hogy eloszlik a víz. Be az se ázott mert a feszítés miatt.
Zselé2019-04-15 23:22:07 // 6131
Én azt mondom, minden mosás után, ha mosószer éri a vásznat, impregnálni kell... Szvsz olyan ez mint a vitorláskabát :))
Piritu2019-04-15 20:50:31 // 6130
Azon spekulálok hogy kell még vennem impregnálót is, mert találtam egy német leírást. Ott a festés végén impregnálják.
HaNGyA2019-04-15 20:31:30 // 6129
Én is... :-)
HaNGyA2019-04-15 20:30:53 // 6128
Déév!

Erre diszkréten dobnék egy lottó reklámot: Mennyiiiiiii…???
De tuti, hogy minőségi talján fénnyel világítanak, nem fakó Tungsram derengéssel, mint az enyémek... :-)

Más...
Mivel igyekszem rendbe tenni azokat dolgokat, amiket az előző tulaj nem tett meg, egy újabb adalékkal szolgálhatok a Cartársaknak. Hátha másnak is segítség:

A fólia hátsóablakom elég gyalázatos, matt és homályos volt. Netes nyomozások alapján nekiestem egy kiszuperált pólóval, üvegpolírozó lötyivel és fizikai erővel. Kb. fél óra és nagyságrendekkel átlátszóbb és tisztább a PVC. Eddig csak sejteni lehetett mögötte a szélfogó háló körvonalai, most tisztán kivehetőek a kontúrok. :-)
Piritu2019-04-15 20:30:23 // 6127
Megrendeltem innen.
Kíváncsian várom.
déév2019-04-15 18:05:15 // 6126
Hasonló műveleten vagyok túl én is pár hete, azzal a különbséggel, hogy én rendeltem bele gyári égőt. 3500/db : D
Piritu2019-04-15 10:53:28 // 6125
Tuti lesz belőle blog.
javaslom a korábbi blogjaimat, mindenről is van :-)
HaNGyA2019-04-15 10:49:38 // 6124
Azért majd írj pár sort, hogy működött a MOTIP dezodor... :-)
Piritu2019-04-15 10:46:17 // 6123
Kösz :-)
Ilyen tippre vártam.
HaNGyA2019-04-14 23:08:21 // 6122
Egyébként hétvégén egy elég húzós renoválásba futottam bele.
A három klímavezérlő gomb közül az egyik nem pislákolt a sötétben.
Gondoltam, passzintok bele egy másik rizsszem izzót és bódottá!
Hát nem...
- Mivel tapasztalat nélkül nem mertem nagyon feszegetni a középkonzolt, az is idő volt mire rájöttem, hogy tudom törésmentesen legyógyítani.
- Klímavezérlő doboz ki, majd szétszed.
- Belül pár csavaron kívül minden 19 éves törékeny, feszülős műanyag pecek, meg ragasztópisztoly-takony.
- Óvatosan levakar, lefeszeget és kiderül, hogy az izzók speciális méretűek, ráadásul fixen be vannak olvasztva az alaplapra hegesztett tartókba. Cserélhetetlenek!
- Minden talján mérnök le és felmenőinek durva kontextusú emlegetése után, a hagyományos rizsszem körte mütyűr lábai óvatosan megreszelget, hogy forraszthatóak legyenek, drót rá, átvezet a másik oldalra, ráforraszt a foglalat lábaira. Így a merev drót pozícióba tartja és ad néki delejt.
- Persze, azért még összeszerelésnél még kiderül, hogy az új kábelektől nem rakható össze a doboz, úgyhogy a hátlap távtartóiból még lereszelget.
- Összeszerel, visszaszerel, sör...


Utólag már értem, hogy az előző tulaj miért nem törte magát ez ügyben. :-)
Ha már arra jártam, megcsináltam mind a hármat, és így már a jövőben cserélhetőek a fényforrások.

Úgyhogy, kicsit melós, de ha valaki hasonló cipőben jár, orvosolható a probléma.
HaNGyA2019-04-14 22:49:37 // 6121
Piritu!

Igen, a fagyi visszanyal!!!
Most végre én adhatok tippet Neked! :-)
Vinyl festék csak Neked
Piritu2019-04-14 22:08:15 // 6120
Nem akarom elhinni hogy csak ez van, ha nem találok mást megrendelem ezt.
Kazes☻2019-04-14 21:44:24 // 6119
Úgy néz ki, akkor meg is találtad. :)
Piritu2019-04-14 21:09:56 // 6118
ilyet találtam
Piritu2019-04-14 21:04:13 // 6117
Próbálta már valaki befesteni a tetőt? Pár helyen meg van kopva.
Kerestem már mindenféle kereső szóval a gugliban, de semmi érdemlegeset se találok.
Impregnáló szer dögivel...
Piritu2019-04-14 20:30:20 // 6116
Emlékeim szerint harmincvalamennyi volt a legnagyobb szám a táblán, hogy ez mekkora kört jelent azt ott tudták volna megmondani :-)
RomeoOne2019-04-14 19:12:33 // 6115
Miért, ott mennyi lett volna egy ekkora kör? Mondjuk a Huracannal, mert a California az olcsóbb volt a 458-nál.
Piritu2019-04-14 18:45:45 // 6114
Várpalotán ennél kevesebből is megúsztad volna.
Bár 2000 volt hogy csak beülhess egy kép kedvéért.
Piritu2019-04-14 18:42:04 // 6113
Megette a fene, most is hiába vettünk :-DD
Amúgy a Ferrari nagyon bejött.

Ráadásul pont az a felirat van rajta mint a Spideren :-)
RomeoOne2019-04-14 15:15:14 // 6112
Egy tesztvezetéshez nem kell lottózni, persze nem olcsó. Én tavaly 90ezerért mentem 16 km-t egy 458 Italiával. Itt a blogom róla (igen, ez a másik nick is én vagyok)
ALFA1592019-04-14 14:59:58 // 6111
Az még érdekelne egyszer.Lottózom is. :-)
Piritu2019-04-14 07:50:12 // 6110
Igen. Lehetett tesztvezetni. Volt Ferrari is.
ALFA1592019-04-14 07:30:47 // 6109
A képen előtted az egy lambó?
Gondolkodtam én is,hogy elnézek arra de itthon szinte egész nap esett.
Piritu2019-04-13 21:33:24 // 6108
Nem sok Spider volt ma Várpalotán :-(

Igaz nagyon sz@r volt az idő, a nyitás szóba se kerülhetett.
HaNGyA2019-04-12 19:08:36 // 6107
Zselé!

Pont ezen gondolkodtam én is!
Megtekintve a helyszínt és a sérült állapotát, azt tudom elképzelni, hogy Jürgennek (az előző tulaj) jobb előröl szemébe süthetett a nap. Hogy ne bombázza tovább a foton a retináját, erőteljesen megragadta az anyós ülés napellenzőjének a bal oldalát és ahelyett hogy a gyári forgástengely mentén függőleges helyzetbe hozta volna, függőleges irányú erőhatással konkrétan ketté hajtotta a cuccot.
Úgyhogy, kissé törődött és kókadt a "sonnenblende"...
Piritu2019-04-12 08:25:30 // 6106
En hasznalom, de attol hogy lehajtod nem torik el.
Ezert is szeretem a blogokat olvasni, sokszor nem értem hogy másoknal miért mennek tönkre olyan dolgok ami nalm shoba se jött.
Zselé2019-04-12 08:01:54 // 6105
Pont ez jutott eszembe, hogy hogy mehetett pont ez az alkatrész tönkre az előző tulajnál? Egyáltalán ki az aki használja? És mire, mert a napot nem takarja :D
HaNGyA2019-04-10 08:37:48 // 6104
Piritu Mester!

Lekötelez a segítőkézséged!
Alfacityben jövök egy bambival! ;-)
Piritu2019-04-09 21:42:54 // 6103
Tuti, nem nagyon fogy a napellenző...
Fornitore2019-04-09 21:33:53 // 6102
Z-nèl is van bent egy kibelezett zöld spider nèzegettem a múltkor de sajna nem emlèkszem benne van e mèg.
Piritu2019-04-09 21:28:46 // 6101
További lehetséges források:
- Erhard242
- olaszautobonto.hu
- Érdbontó
HaNGyA2019-04-09 21:13:01 // 6100
Piritu Mester!

Köszönöm a drótot, írtam Phon cartársnak.
(Kezem csuriban, hátha...) :-)
Piritu2019-04-09 16:56:20 // 6099
pl. Phon
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak