Johnson2009-09-21 19:29:50 // 84957
Nekem volt régebben egy komplett motor generál(perselycsere, hengerfej felújítás, gyűrűzés, újrafűzték, csiszolták, polírozták, stb...)ez volt 330.000 + a motor ami 60.000 volt. Vhogy ezt el akarnám kerülni.
SD2009-09-21 19:25:17 // 84955
De mit cseréltek benne? :)
Buksi2009-09-21 19:24:10 // 84954
Neeeeeeeem... a moci generál! ;-))
SD2009-09-21 19:23:17 // 84953
Hogy megtisztították? :)
Buksi2009-09-21 19:20:26 // 84952
Nekem 200-ból meg volt önindítóval együtt! ;-)))
Buksi2009-09-21 19:19:40 // 84951
Tiszta lehúzás! :-((
SD2009-09-21 19:06:31 // 84949
Az nem drága, amúgy hát csak számold össz mi kell, meg gépmunka, az alatt nem áll össz egy gyári motor sem.
Johnson2009-09-21 18:54:21 // 84948
:D
Azért annyit nem mondott.Alsó hangon 300.000.-
Azért annyit nem mondott.Alsó hangon 300.000.-
SD2009-09-21 18:53:53 // 84947
ja persze a törpevércse oldaláról:)
SD2009-09-21 18:53:12 // 84946
Érdekes eljárás:) Aztán nehogy beköltözzenek a méhek a verdába:D
Ha hatásos akkor megérte:)))
Szép lett:)
Mivel szetted le a régi cuccot? nekem gittet kéne csiszatolnom mivel kéne leszedni?
Ha hatásos akkor megérte:)))
Szép lett:)
Mivel szetted le a régi cuccot? nekem gittet kéne csiszatolnom mivel kéne leszedni?
Johnson2009-09-21 18:38:08 // 84944
Megkérdeztem h Szamosi mesterember mennyiért csinálna nekem egy jó motort. Hát sajnos le kellett petéznem!:)
Buksi2009-09-21 17:48:33 // 84942
Szépen megcsináltátok, remélem, hogy valamennyire hatásos is! :-)
Buksi2009-09-21 17:44:42 // 84941
Bakker, akkor fél évig nem látjátok a punyeszotokat! :-DDDDDD
Abarth2009-09-21 17:44:38 // 84940
Hali uraim.
Gondoltam megmutatom mivel foglalatoskodtam a 7végén.
Jóbarátom (egy fócvágenes :) ) felajánlotta, hogy segít egy kis tél előtti tatarozásban (hamár segítettem a golf tatarozásában) ígyhát elballagtunk a Body boltba és bevásároltunk némi alvázrücsit, tömítőt, ill. egy marha jó méhviasz sprét. Hazaérvén nekiálltunk szétborítani a kocsi farát és ilyen képek fogadtak
Bal:



Végiggondoltuk, hogy kell-e ez nekünk, de aztán némi kapargatás csiszolgatás után kezdett egész jól kinézni a történet, szerencsénkre, csak a bal oldali sárvédőív festett brutálisan, a jobb oldali, két apró beleérésfolton kívül szinte új állapotának örvend, így azt az oldalt 2 csisszantással le is tudtuk de a bal oldalt alaposan fémig kellett csiszolni:


Azután ahol már megcsócsálta a rozsda a lemezt is kapott egy jó adag evipass-t:
Az evipass megkötése után a kibányászott gyári lemeztömítő helyény egy 40cm gumicsővel alaposan befújtuk az el nem érhető lemezeket a méhviaszsprével (állítólag akár még meg is tudja akadályozni a kezdődő rozsdát így nem spóroltunk vele addig fújtuk míg nem folyt patakokban) a méhviasz megkötése után eltávolítottuk a felesleget ami kifolyt, zsírtalanítás, majd alapozás ill. tömítés következett, szépen minden apró zugot kinyomtunk ami nem volt vízleeresztő járat:




A teljes száradás után kifújtuk az egészet viaszbázisú, hangszigetelő alvázrücsivel 3 rétegben(száradás után nem fénylik ennyire :) ):


Így remélem egy 5-6 évig nem kell gondoljak rá, ha párhavonta kifújom a méhviasszal.
Költség:
Body 999 alvázvédő 1600ft (1/4 flakon fogyott)
Body 900 méhviaszspray 1540ft + 40cm-s cső 150ft
Body 999 tömítő 1200ft
A munkadíjam: megfizethetetlen ft :D
Remélem nem untattalak vele benneteket! ;)
Gondoltam megmutatom mivel foglalatoskodtam a 7végén.
Jóbarátom (egy fócvágenes :) ) felajánlotta, hogy segít egy kis tél előtti tatarozásban (hamár segítettem a golf tatarozásában) ígyhát elballagtunk a Body boltba és bevásároltunk némi alvázrücsit, tömítőt, ill. egy marha jó méhviasz sprét. Hazaérvén nekiálltunk szétborítani a kocsi farát és ilyen képek fogadtak
Bal:



Végiggondoltuk, hogy kell-e ez nekünk, de aztán némi kapargatás csiszolgatás után kezdett egész jól kinézni a történet, szerencsénkre, csak a bal oldali sárvédőív festett brutálisan, a jobb oldali, két apró beleérésfolton kívül szinte új állapotának örvend, így azt az oldalt 2 csisszantással le is tudtuk de a bal oldalt alaposan fémig kellett csiszolni:



Azután ahol már megcsócsálta a rozsda a lemezt is kapott egy jó adag evipass-t:

Az evipass megkötése után a kibányászott gyári lemeztömítő helyény egy 40cm gumicsővel alaposan befújtuk az el nem érhető lemezeket a méhviaszsprével (állítólag akár még meg is tudja akadályozni a kezdődő rozsdát így nem spóroltunk vele addig fújtuk míg nem folyt patakokban) a méhviasz megkötése után eltávolítottuk a felesleget ami kifolyt, zsírtalanítás, majd alapozás ill. tömítés következett, szépen minden apró zugot kinyomtunk ami nem volt vízleeresztő járat:




A teljes száradás után kifújtuk az egészet viaszbázisú, hangszigetelő alvázrücsivel 3 rétegben(száradás után nem fénylik ennyire :) ):


Így remélem egy 5-6 évig nem kell gondoljak rá, ha párhavonta kifújom a méhviasszal.
Költség:
Body 999 alvázvédő 1600ft (1/4 flakon fogyott)
Body 900 méhviaszspray 1540ft + 40cm-s cső 150ft
Body 999 tömítő 1200ft
A munkadíjam: megfizethetetlen ft :D
Remélem nem untattalak vele benneteket! ;)
Buksi2009-09-21 17:44:08 // 84939
Azért add ennyiért, mert utána még egy valag pénzt kell ráköltenem, hogy szépen nézzen ki! Nem az alpájnnál dolgozom, nincs rádióm és felnim se! :-D
SD2009-09-21 17:41:57 // 84938
Vagy a lakatos haveroddal elbarterolod a punyesz oldalának javítását, és akkor viheted 20-ért:)
SD2009-09-21 17:40:39 // 84937
Gondolom:) De miért akarnám annyirét eladni??? Ha esetleg felajánlanál valamit még cseribe??? Törzsvásárlói kedvezménnyel:)
Hol is dolgozol? Alpájn? vagy mi? :) Valami rádiód nincs, autóba?
Vagy ha szerzel olyan felnit ami jó a punyeszra, de nem azt a rondát amit a Nyúl árul a Markláron keresztül:)
Hol is dolgozol? Alpájn? vagy mi? :) Valami rádiód nincs, autóba?
Vagy ha szerzel olyan felnit ami jó a punyeszra, de nem azt a rondát amit a Nyúl árul a Markláron keresztül:)
SD2009-09-21 17:37:40 // 84936
Buksi2009-09-21 17:35:22 // 84935
Pedig ennyiért vinném a 4-et! ;-))))))
SD2009-09-21 17:34:39 // 84934
2db?:D Na ne komolytalankodjunk:) Tudod te:) de lehet inkább megtartom akkor, majd jó lesz virágot ültetni vagy nemtom:D
SD2009-09-21 17:29:29 // 84932
Ha gyorsan viszed akkor még nem:) Na?:P
Buksi2009-09-21 17:26:58 // 84931
:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Nem ééér! :-DDDD
Nem ééér! :-DDDD
Buksi2009-09-21 16:47:26 // 84927
Még a szalagkorlát is? :-DDD
SD2009-09-21 16:46:35 // 84925
Á nem mivel horpadt az oldala mindenki fél tőle:D
Buksi2009-09-21 16:28:56 // 84924
Figyeld meg majd ezt is nekicsapod a "palánknak"! :-DDDDDDDD
SD2009-09-21 16:24:23 // 84923
Bazge puntonak 2-esben nyikkant a kereke:D De nem az 54ló miatt hanem a birodalmi lépegető méretű futófelület miatt:D
SD2009-09-21 16:10:11 // 84922
Ha NTC szaga van a gépnek akkor az NTC szagjeladó kíván szagértelmet nem?:)
Buksi2009-09-21 16:05:49 // 84921
Na ez a nagyobbik baj! :-DD
gabor6962009-09-21 16:02:23 // 84920
És még az is kár, hogy nem én találtam ki :)
Buksi2009-09-21 15:51:42 // 84919
Ez egy nagyon jó ötlet sztem, kár, hogy csak Pesten van ilyen! :-/
süsnye2009-09-21 15:11:19 // 84917
ooohhhvaazzeeetééélleg, megjött az NTC jeladó szagértő! ;)))
Longman2009-09-21 12:39:43 // 84915
Mindenesetre Bosch-t vegyél belőle, én több napig szívtam azzal hogy beletettem a nem-Bosch jeladót, és teljesen szar volt tőle a gép, fuldoklott, megszívta magát, nem indult be. Ebben a sorrendben.
Viszont ennek a jeladónak a hibájából max. "túldúsított szagú" lehet szerintem a kipuffgázod. És akkor többet is kell ennie.
Viszont ennek a jeladónak a hibájából max. "túldúsított szagú" lehet szerintem a kipuffgázod. És akkor többet is kell ennie.
süsnye2009-09-21 12:39:30 // 84914
az a jeladó beleszól a keverékképzésbe, szal okozhat túl dús keveréket.
afri2009-09-21 12:34:26 // 84913
sziasztok!
nnnnna, olyan gondom van, hogy: (előzmények: a jómúltkorában cseréltem ki a lambdaszondát zsííír újra, az alapjárat "beállt", fogyasztás is jó! Viszont ugyanolyan büdös a kipuffgáz, mintha zabálná az olajat!És nem is füstöl!De az olaj se fogy! )
Múlthéten voltam egy másik szerelőnél, és arra jött rá, hogy a termosztáton lévő hőmérséklet jeladóm baszakszik ... szerinte! Jobbanmondva a vezeték! :-( Mert ahogy a kocsi járt alapjáraton és mozgatta a vezetéket, a fordulat hol felment, hol leesett! És lehet, hogy ennek is köze van a benzin+levegő keveréséhez, lehet ezért büdi annyira! De ez csak egy ok, a lehetséges sok közül, ugyanis ezek a motorok tele vannak jeladóval!
Valakinek volt már ilyen tapasztalata? hogy rossz volt a hőm.jeladója, és amiatt érzékelt vmiféle változást?
Nézegettem az árát ennek a hőm.jeladónak, végülis pár száz forint csak, ha az lenne a rossz, de hát a kábelt is ki kéne cserélni! :-(
nnnnna, olyan gondom van, hogy: (előzmények: a jómúltkorában cseréltem ki a lambdaszondát zsííír újra, az alapjárat "beállt", fogyasztás is jó! Viszont ugyanolyan büdös a kipuffgáz, mintha zabálná az olajat!És nem is füstöl!De az olaj se fogy! )
Múlthéten voltam egy másik szerelőnél, és arra jött rá, hogy a termosztáton lévő hőmérséklet jeladóm baszakszik ... szerinte! Jobbanmondva a vezeték! :-( Mert ahogy a kocsi járt alapjáraton és mozgatta a vezetéket, a fordulat hol felment, hol leesett! És lehet, hogy ennek is köze van a benzin+levegő keveréséhez, lehet ezért büdi annyira! De ez csak egy ok, a lehetséges sok közül, ugyanis ezek a motorok tele vannak jeladóval!
Valakinek volt már ilyen tapasztalata? hogy rossz volt a hőm.jeladója, és amiatt érzékelt vmiféle változást?
Nézegettem az árát ennek a hőm.jeladónak, végülis pár száz forint csak, ha az lenne a rossz, de hát a kábelt is ki kéne cserélni! :-(
Longman2009-09-21 12:30:53 // 84912
A pumpa mellől valóban el szokta engedni magát. Hozzá lehet férni felülről is, csak odébb kell rakni a kiegyenlítő tartályt.
Teljesen kiszedni egyébként csak lefelé lehet..
Teljesen kiszedni egyébként csak lefelé lehet..
Zsocy1552009-09-21 11:57:12 // 84911
Szoktam látni a gépedet, korán reggel, amikor még budafokra is jártam dolgozni.
május óta itt lakunk a Mádi 200-ban.
május óta itt lakunk a Mádi 200-ban.
norbee2009-09-21 11:53:21 // 84910
Előfordulok. Általában késő éccaka. :D
Zsocy1552009-09-21 11:51:46 // 84909
Sziasztok !
Norbee, biztos nem vetted észre, hogy egy kicsit közelebb kerültünk egymáshoz, ha még az újhegyin laksz ! :)))
Norbee, biztos nem vetted észre, hogy egy kicsit közelebb kerültünk egymáshoz, ha még az újhegyin laksz ! :)))
norbee2009-09-21 11:46:22 // 84908
cikik vagytok. a műdigó meg főleg. :)