mszabika2005-07-22 06:57:11 // 158
Megyünk érte :))))))))
csocsi2005-07-22 06:49:15 // 157
Hali! Sajnos még nem tudtam elhozni a gépet, de remélem legkésőbb hétfőn már a birtokomban lesz.
mszabika2005-07-22 06:46:27 // 156
halkan: K Ö S Z I !!!!!! ;)))) Nagy az öröm huhuhúúúúú!!! :)
Én is üdvözlöm Ritit! ;)
Marklar1552005-07-21 23:07:02 // 155
Az a könyv engem is érdekelne!
Még a végén elmegyek érte!
Marklar1552005-07-21 23:01:36 // 154
Bronzpersely van benne.
6doboz sörbe kerűlt esztergáltattni.
(unos kapcsolat ;) )
Ez volt az egyik első manőver amit javítani kellett.
Aztán mégis vettem Pacotól 1 et, mert a ventillátort síkerűlt eltőrni.
Kirázódott közepes erőségü fordulaton, azt már darálta is...
:(
Jahh épp ma forrasztottam új sarukat rá, mert most meg ez volt a baja.
Hűtő ventillátor!?
Épp az esztergomi talin adta meg magát!
Emléxik még valaki a gőzőlgő 155re? ;)
Megszorúlt a csapágy:
(3db 560A es biztit nyomott le! :( )
Ügyes fater széjjel kapta,
kinai csapágy 150ft
SKF csapágy 450ft ezt választottam
És utána összerakva.
Persze akkor vettem észre, hogy azaz ellenállás qka:(
Akcióssan 3500ft volt.
Amúgy 7-8000ft:(
GEORGE2005-07-21 21:43:07 // 153
Jó éjszakát neked és puszaaa Rittinek :-)))
Blacky2005-07-21 21:40:15 // 152
Lépek sziasztok!!!
Reggel 7-kor tűzoltósági átadásom van.
További jó szórakozást:))))))))
Blacky2005-07-21 21:37:44 // 151
Rémlik melyik az ám:)))))
Gondolom Ő is örül hogy eladta.
GEORGE2005-07-21 21:35:43 // 150
Látad már azt a gépet ám te is ......emlékszel??
GEORGE2005-07-21 21:33:55 // 148
egy 156-os s e l e s s pe e d e t ..........e z ü s t...psssszt
Blacky2005-07-21 21:28:56 // 146
halkan: o k
g r a t u l a
GEORGE2005-07-21 21:24:30 // 145
Hááááát :-)))) sutogva: igen! :-)
Blacky2005-07-21 21:23:50 // 144
mszabika megvette Csocsi kocsiját?
GEORGE2005-07-21 21:19:48 // 143
mszabika!!!
Te nem akarsz dicsekedni a többieknek miben ülsz Péntek délutántól???? :-)))
GEORGE2005-07-21 20:48:03 // 142
Szúrd is bátran!!!! majd meglátod hogy szedi a bakancsait :-)))))
Brezó2005-07-21 20:46:31 // 141
Jövő héten megyek már bejelentkeztem teljes felülvizsgálatra.De azért néha szúrok egy 3-at. :)
perdix1552005-07-21 20:24:08 // 140
Sorry ezt elbaltáztam: Tehát 3-mast, vagy 2-est!!!
perdix1552005-07-21 20:22:56 // 139
Szia! Egyetértek az előttem szószólókkal, ha nem túl nagy falat akkor 80-nál szúrj egy 4-est, szúrok én is....ha még több kakaó kell, akkor szúrj 2-est, szúrok én is!
Üdv:Perdix155
GEORGE2005-07-21 20:11:41 // 138
Egyszer neked is rá kéne szánod magad a Piri meglátogatásához , lehet neked is el van rakva a vezérlésed!
Amúgy is akarnál szíjjat, olajat, szűrőt cserélni nem????
GEORGE2005-07-21 20:08:31 // 137
Máskor tessék viszarakni 3.-ba mert az Olasz motorok szeretik ha forognak! :-))
GEORGE2005-07-21 20:07:09 // 136
Elkébzelhető, hogy a légtömegmenyiségmérő van oda:-((
Ez egy tetves bosch alkatrész amit azért építettek bele az amúgy tökéletesen müködő Alfákba, hogy legyen miért szervizbejárni :-((((
Azért azt ne várd, hogy 4 személyel, emelkedőre felfelé még ugorjon is!!
Azt az emelkedőt mondod amire mikor felmész nem sokkal utána ott lesznek a jobb -bal oldalon az ÖMV kútak igaz?
Tom122005-07-21 20:03:39 // 135
Bocsi, hogy csak így beleszólok, de 3-as nyugodtan lehetett volna ilyen esetben, élvezzék csak az utasok is az Alfa - hangzást...:))
Brezó2005-07-21 20:02:21 // 134
Ja és indulásnál 3000 alatt is tortyog.Mi lehet a gond?
Brezó2005-07-21 19:58:37 // 133
Hi!Na ma meg volt az első hosszab út a géppel Pestre.Mindjárt lenne is pár kérdésem.Hazafelé jövet Érd után van az az emelkedő kapaszkodósávval, nos benyomom a lejtő aljan a 4-et neki olyan 80 körül mert nagyon tetü kamion ment elöttem mondom majd felfelé jól leelőzöm.Négyen ültünk a kocsiban de nagyon nem akart húzni, normális jelenség ez vagy kívánta volna a 3-at?Hozzáteszem valszinüleg rossz a vezérlés modosító.De úgy egyébként nagyon király a fék az valami csoda, ja és működik az ABS :).
GEORGE2005-07-21 19:34:51 // 132
Úgylátom abban mindenki egyetért, hogy nagyon jó autó volt a 155!!!!!!!
De jó is lenne, ha lehetne még venni belöle újat......
András bácsi2005-07-21 19:25:36 // 131
Nekem csak az a bajom az 56-ossal, hogy a jól eltalált külső mellett kissé összegányoltnak tűnik a belseje, és nagyon sok bosszantó apró hibát produkál. Ettől függetlenül lehet szeretni, csak túl "fiatos".
András bácsi2005-07-21 19:22:15 // 130
Na, majd holnap tisztázom, ha lesz egy kis időm...
Bg.2005-07-21 19:17:58 // 129
Ha érdekel: Mint autót, jobban szerettem a 155-öt, tágasabb komfortosabb volt,
156-ból egy rakat dolgot kispóroltak, amit nagyon nem értettem.
(Ezért is vigasztaltam magam egy magasabb felszereltégű SW-vel:)
GEORGE2005-07-21 19:02:47 // 127
Igen igen, mert a rendörök sem akarnak egyfolytában feljelentést irni :-)))
András bácsi2005-07-21 18:26:38 // 126
Igazad van, elírtam. A trafit viszont alapból magasabb értékre állítják, mint a megengedett, városban azt hiszem csak 62 felett emelnek ki.
GEORGE2005-07-21 18:14:23 // 125
Mivan mszabika már gép elött????Most száltál ki a gépemből???? :-)))
GEORGE2005-07-21 18:11:42 // 124
Forditva!
100 feletti sebességeket 30%-al lehet túl lépni,
a 100 alattiakat pedig 50%-al! ez tuti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pl.: 90km/h helyett mehetsz büntetlenül 99Km/h-val, 135km/h-ig megmarad a jogsid és max. 30ezer a bünti az az a kisebbfokú szabályszegésbe belefér. a feletti már huzos!!:-(((
robrt2005-07-21 17:32:45 // 123
Köszi! Nyár közepén ez elég fájó dolog lesz :-(((
András bácsi2005-07-21 17:27:54 // 122
Nagyon függ attól, hogy gyári alkatrészből, vagy utángyártottból. A gyertyák kb. 80e, olaj ügyben Ofi (de kb. 20e a motor, váltó, szervó), szíjak kb. 6e/db, vez.mód, szíjfeszítők széles skálán (szvsz 40e-100e). + munkadíj.
Vezérműszíjcserére ne vidd akárhova, ahol nincs vez.tengely rögzítő célszerszám,ott valószínű csak elrakják a vezérlésed.
robrt2005-07-21 17:14:40 // 121
Még egy szervízkérdés: 100.000-res szervíznél mennyire számítsak, illetve mennyi a reális alkatrészár? Vezérműszíj, vezérlésmódosító, gyertyák, szelepszárszimmeringek, olajak, szűrők
András bácsi2005-07-21 15:48:08 // 120
A csapágy szokott behalni, és elég nehéz a műa.-ból kikapni a stiftet.
András bácsi2005-07-21 15:47:00 // 119
Ezt hallani kéne.
robrt2005-07-21 15:25:41 // 118
Az anyósülés előtti ventillátor nálam is vacakol, mennyire macerás javítani? Kontakthiba lehet, mert a kesztyűtartó fedelének csapkodásával átmenetileg javítható.
Thomika2005-07-21 15:24:21 // 117
Nemtom, viszont hátra a lábtérbe jön a levegő, azonban a könyöktámasz alatti középső levegőző semmit nem nyom, pedig végigpróbáltam a konzolon, hátha csak akkor fúj,ha lábtérre állítom,de semmi
Thomika2005-07-21 15:22:22 // 116
jah az lemaradt,hogy ugyanez van ha kinyomom a kuplungot, és visszaesik a fordulat..
Thomika2005-07-21 15:21:17 // 114
Vmiért 2500 fordulatnál olyn hülye hangot ad a koci, ronda morgás,egészen néhny km megtéleéig, utána elcsendesedik,mintha a bemelegedéssel lenne összefüggésben. lehet a kipuff? Ha pl lyukas? és ha felmelexik akkor kicsit kisebblesz a lyuk és halkabb lesz tőle? létezhet ilyen? Elleinte a sportlégszűrőre gyanakodtam,de azt már lecseréltem gyári szűrőre, a hang mégis maradt...
András bácsi2005-07-21 15:19:53 // 113
Nem az anyósülés előtti fő ventillátor szórakázik? Az szokott.
Thomika2005-07-21 15:17:28 // 111
Én csak csak azért nemvillantok Neked,mert Tatabányáról úgysem látnád :PPP Azért ha eccer pest felé jársz csörrents meg,összefuthatnánk! :)) elküldöm mailben a számom...
Thomika2005-07-21 15:12:46 // 110
Hmm van manualod,igaz? Sajna ez az automata fűtés dolog eléggé megnehezíti a szerelését....ezt még nekem is tanulmányoznom kéne,hátha nekem is előjön...mostanában nagyon hangosan csapkodja a lapátot...
András bácsi2005-07-21 15:08:26 // 109
Én már le is szoktam róla, csak néha villantok, amikor rámjön. Meg az is furcsa nekem, hogy van olyan kolléga a CS.hu-ról, akivel párszor már összefutottam otthon, de még visszavillantásra sem méltat. Név nélkül: 156-os. A többiek viszont mind haverok.