Fórum >> Típusok >> Stelvio

Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-22 13:39:36 // 1534
a gyári ngk 7500ft, az ngk meg 5500ft... hát viszem :)))
Piritu - 1.000.0002020-10-22 12:54:18 // 1533
Kíváncsi leszek hogy egy gyertyacsere majd mibe fog fájni., Anno a TS-ben is kb a háromszorosa volt a szervizben.
Piritu - 1.000.0002020-10-22 12:53:14 // 1532
Van itthon egy a TS-ből, majd teszek bele, legalább a csomagtartóban legyen :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-22 12:34:23 // 1531
mivel nincs benne feltételezem :DDD
Piritu - 1.000.0002020-10-22 12:28:08 // 1530
“vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni” - akkor ez csak elírás a használatiban? :-O
Szabolcs 1592020-10-22 08:39:55 // 1529
Itteni márkaszervizben egyszerű választ kaptam mikor megkérdeztem hogy miért kell 60 környékén, ezt a választ kaptam a magas hő ingadozás miatt mivel hosszában van a motor és a hűtő felől folyamatosan kapja a meleget
Szabolcs 1592020-10-22 08:34:51 // 1528
Nem tudom ki a beszállító dizel vízpumpánál de azért lehetett volna jobb minőségű is, legnagyobb baj az hogy mikor a lapát elforog a tengelyen, nevetséges 60 80 ezrenként vezérlést cserélni, ha nem üt be a covid 2 évente vezérlés csere azért kicsit vicces mikor pl Audi 2,0cr gond nélkül megy 200 ezerig a gyári vezérléssel
Szabolcs 1592020-10-22 08:24:30 // 1527
Benzines nél id érdemes 60 ezer km után rá nézni a hosszbordásra, de nem egy eget verő munka a csere
Szabolcs 1592020-10-22 08:20:50 // 1526
Benzin láncos dízel szíjas, benzin nél hosszbordást kell cserélni a hozzá tartozó feszítőkel, dízel vezérműszíj vízpumpa stb csere, dizel nél maximum 100 ezer km de érdemesebb előbb cserélni enyém be most lesz csere 4 éves és van benn 54 ezer km, vízpumpa nem bírja sokáig sajnos
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-22 07:00:20 // 1525
Láncos az autó :))) Szíjhajtás alatt a hosszbordás lakik...
Piritu - 1.000.0002020-10-21 20:20:32 // 1524
Mondjuk roppant boldog lennék ha én értem félre amit ír...
Piritu - 1.000.0002020-10-21 20:19:44 // 1523
A dieselre meg ezt:
"A maximális futásteljesítmény 120 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 5 évente ki kell cserélni. A gépkocsi nehéz körülmények közötti
használata esetén (poros területek, rendkívül nehéz klimatikus körülmények, nagyon alacsony, vagy nagyon magas hőmérséklet hosszantartó időszakokon keresztül,
városi használat, hosszas alapjáraton tartás), a legnagyobb kilométer futás 60 000 km, és a kilométer futástól függetlenül minden 4 évben ki kell cserélni a szíjat."
Piritu - 1.000.0002020-10-21 20:16:54 // 1522
A használati utasítás írja:
"A maximális futásteljesítmény 60 000 km. A futásteljesítménytől függetlenül a vezérműszíjat 4 évente ki kell cserélni. A gépkocsi nehéz körülmények közötti
használata esetén (poros területek, rendkívül nehéz klimatikus körülmények, nagyon alacsony, vagy nagyon magas hőmérséklet hosszantartó időszakokon keresztül,
városi használat, hosszas alapjáraton tartás), a legnagyobb kilométer futás 30 000 km, és a kilométer futástól függetlenül minden 2 évben ki kell cserélni a szíjat."
Gyertyacsere is esedékes lesz :-(
chendo2020-10-21 19:43:59 // 1521
Szia!
Olvasgatom a blogodat, írod, hogy 60.000-es nagyszervíznél vezérlés csere.
??
Piritu - 1.000.0002020-10-21 17:12:01 // 1520
A Giuliához kértem.
Ha a fogyasztói társadalom azt mondja hogy nem kell, akkor tuti kell. Ha meg azt hogy igen, akkor miért ne? :-)
Nekem amúgy a kereskedő és a szervizes is javasolta egymástól függetlenül.
Tommi2020-10-21 16:31:26 // 1518
Én kértem, szerintem baja nem lesz tőle :)
chendo2020-10-21 15:27:35 // 1517
Sziasztok!
Köszi a gratulációkat! Kérdésem lenne az újonnan Stelvio-t vásárlókhoz:
Az első szervíz előtt kértetetek-e "frissítő" olajcserét? Megoszlanak a vélemények,
hogy kell-e, érdemes-e?
Szerintetek?
Szabolcs 1592020-10-21 13:11:36 // 1516
Eladó a stelviom
Erhard 242 (Pure Energy)2020-10-21 10:52:09 // 1515
gratula! élvezni fogod minden percét :)
Tommi2020-10-20 23:43:14 // 1514
Gratula és üdv a csapatban :)
Kazes☻2020-10-18 20:31:07 // 1513

Csüccs! :)
Kazes☻2020-10-17 14:00:39 // 1512
Grat és sok boldog km-t kívánok vele! :)
chendo2020-10-17 13:55:47 // 1511
Sziasztok!
Új fiú vagyok itt, de remélem sokáig maradok! Idáig "Alfaszűz" voltam, még olasz autóm se
volt soha. Két éve egy tesztvezetésen estem szerelembe vele(Stelvio 280Le).
Azóta filmszakadás, más autóra se nézni se gondolni nem tudtam.
Idén júliusban végül megrendeltük, augusztus 24.-én rendben meg is született.
Három hete vettük át (piros, 200Le,19-es classico felnik, piros féknyergek.. egy gyönyörűség).
Azóta sikerült 2500km-t beletekerni.
Imádjuk!! :)
Botond12222020-10-17 11:33:42 // 1510
Én is a bakra gondoltam..de 1.5 éves es 40eKm.. Kicsit kevés ehhez
pettinke2020-10-17 10:34:04 // 1509
40e km elég kevés, nem hinném a turbót. Talán inkább gyertya csere, mert elhasznált gyertyától szokott fura rezonancia lenni, vagy esetleg motortartó bak.
Botond12222020-10-17 10:22:13 // 1508
Szisztok Stelvio 2.0TB 280LE az alany. 40eKm. Erőteljesebb gyositáskor 2750-3000 között búgó hang kiséretében minden esetben berezonal (morgó hangot produkálva ) a kasztni a motor felől, enyhe nyekergő hanggal kombinálvaa műszerfal felől, de ez lehet vakami kábel a rezonalas hatasara. (talan inkább a baloldaról érzem de nem biztos). (kis gáznál nem csak fél gáznál nagyobb esetben) Nem sebesség, hanem fordulatszám függő tehát nem a kardán. Elviszem majd szervizbe de esetleg valam tipp? Ha a kipufogó ér oda valamihez akkor miért csak ebben a tartományban es nagyobb gáznál ? Lehet hogy a turbó? Köszi a tippeket.
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-21 11:29:19 // 1507
ha így haladnak a mostani modell utánit nem élem meg :DDD
Giuntini2020-09-21 10:47:22 // 1506
Az nem tetszik, hogy a Giorgio padlólemezt, amelyik az Alfáé, mindenki lenyúlja, még ha a Maserati is!
Tudjuk, hogy a franciáknak ez a szándékuk. Annak idején is ezt csinálták a Maserati V6-al, ani a Citrom SM-be került, majd mikor ugyanez a motor megjelent a Lancia-ban és a 155DTM alapjának is ez szolgált, akkor azt mondták hogy Peugeot motor. A k...va anyjukat! Ez olyan mint az 1,9 diesel, de főleg a 2,0 Opel motor. Ja meg az 1,3 is az! Meg a Common railt is a németek meg a franciák találták ki. Meg a közvetlen befecskendezésű dízelt is. Nem a Cromában volt először??? Erre a németek! Nem nem!!!
Na mindegy! Viszont egy pozitívumot kiolvasok ebből! A Maserati nem akar foglalkozni felső-közép kategóriával. Azt meghagyja az Alfának, és a Ghibli utód, egy 166 utód lesz.
Ha már az MC20 egy Alfa Romeo 8C, Alfa fejlesztés, csak az Alfa elengedte....
RomeoOne2020-09-21 09:38:03 // 1505
4 éve érkezett 2 modell, ne legyél telhetetlen :D
Erhard 242 (Pure Energy)2020-09-21 09:12:44 // 1504
mikor érkezik valami Alfa, Alfa alapokon?
Kazes☻2020-09-21 08:38:39 // 1503
Hopp...!

Ilyet is tud. :)
RomeoOne2020-08-09 12:31:23 // 1501
Azóta javították
alfa147,Gt2020-08-08 21:03:39 // 1500
Arra gondoltam én is.
Piritu - 1.000.0002020-08-08 08:52:24 // 1499
Az első kommentben szóltak is a cikk írójának, mégsincs visszacserélve...
RomeoOne2020-08-07 23:26:39 // 1498
WoW, már van magyar MY20 Stelvio Q tesztautó? :O

És pont az autonavigator.hu kapta meg először? Hu, akkor biztos jönnek majd a tesztek sorban a többi újságtól is.
Ez az új, kontrasztos hátsó lámpa nagyon jó. Sokkal jobban néz ki, mnit az eddigi full piros búra...
RomeoOne2020-08-07 23:25:26 // 1497
A teljesítmény- és a nyomatékcsúcs fordulatszámát összekeverték, amúgy helytállók az adatok.
alfa147,Gt2020-08-07 23:15:19 // 1496
És mennyire hiteles a leírás?

Árak
Tesztmodell alapára29 190 000 Ft (2020.08.07.)
Tesztautó ára32 090 000 Ft (2020.08.07.)
Műszaki adatok
Hengerűrtartalom:2891 cm3

Teljesítmény:375 kW (510 LE) 2500 1/min-nél

Nyomaték:600 Nm 6500 1/min-nél
zümi1662020-08-07 21:13:25 // 1495
Fogjuk fel dicséretnek ezt az izzadtságszagú kötözködést, a lelke mélyén a tesztelő is tudja: ebben a kategóriában a Stelvio a No.1 :-))
gradvolttomi2020-08-07 20:59:34 // 1494
Pont ezen gondolkodtam én is, miközben olvastam. Már minden autótesztben az van hogy mit hogyan kell nyomkodni, milyen a tolatókamera képe (há' nézzé' hátra...), stb... ??!!
zümi1662020-08-07 20:04:43 // 1493
Sokat mondó, hogy semmi másba nem tudtak belekötni, mint hogy magas. No de Istenem, egy SUV mégis milyen legyen...? Erre van kitalálva, magasnak kell lennie. Na mindegy...
A kütyüket meg otthon kell nyomkodni, aki egy ilyen szintű autóba a kütyüket tartja a legfontosabbnak, hát ott vannak bajok, nem kicsik...!
Tommi2020-07-07 17:24:53 // 1490
Ígértem Nektek, hogy írok majd a Kjust utazó táskákról, ha "felavattuk" őket. Múlt héten voltunk egy néhány napos osztrák turnén és végre kipróbáltuk a szettet :)

Az 5 táskából 4-et vittünk, elég volt annyi is, természetesen a másfél éves kislányunknak volt a legtöbb cucca :) Nagyon jó minőségűek a táskák, strapabíró, igényes anyagokból készültek, praktikusak (a két legnagyobb gurulós, kényelmesen lehet velük közlekedni), élmény volt pakolni őket. Annyiban picik mások, hogy az átlagos sporttáskák szélesebbek, laposabbak, ezek pedig keskenyebbek és magasabbak, kicsit "tornyozva" kell beléjük pakolni. A csomagtartóba nagyon szépen stimmelnek és nem kellett azon izgulni, hogy befér, nem fér, nem kellett sakkozni, hogy melyik táska hova kerüljön. Összességében nagyon jó választás volt, ajánlom mindenkinek, vegyétek bátran :)

RomeoOne2020-06-13 21:34:24 // 1489
Persze, értem, Emil. Csak én kicsit máshogy gondolok a zászlóshajóra, mint fogalom. De ne offoljuk szét a Stelvio topikot. Bár, legalább most pörög ez is :D
Giuntini2020-06-13 16:19:13 // 1488
Ne haragudj Feri, tényleg nem vitatkozom! De van egy szegmens, ahol nincs jelen az Alfa Romeo! Ez a felső-közép. Onnantól lehet zászlóshajónak titulálni egy modellpalettát!
Mentél Olaszországban az autópályán a 90-es években a 164-es Alfa után? Na az egy zászlóshajó a világ legszebb farával, mint egy lesőharcsa ahogy ráborult az aszfaltra. TS motor vagy V6 QV nem osztott és nem szorzott! Ugyanaz volt a hatás. A 164-esek elől mindenki félreállt! Iszonyú tisztelete volt azoknak az autóknak. Akkor befejezett volt a gamma, ahogy az olasz mondja. Ma nem!
Beígérték mint Ghibli testvérmodellt az új Alfettát! Mi lett belőle? Valaki hülye azt mondta, hogy a több hengeres dízel nem kell, pedig a Giulia és a Stelvióba megígérték a VM V6 dízelt. Valaki 6 hengeres dízelt akar? Menj a BMW-hez, símán elengedik. Ez itt a nagy baj! Most lassan mar nem lesz mas csak SUV, mert most ez megy. Már belenyugszom abba is ha kijön a Castello a nagy SUV, csak legyen mar valami! Le kell mondani az Alfettáról, a végén mar az Audi több sportos autót fog gyáttani mint az Alfa! Vicc!
RomeoOne2020-06-13 14:51:28 // 1487
Ez már nagyon elkanyarodott a tárgytól, hogy mi a zászlóshajó definíciója. Bár nem hiszem, hogy egzakt fogalom lenne, de azt sem gondolom, hogy a legnagyobb méretet jelentené. Ez csak egy analógia, nem kell szó szerint venni a hajót :)

A Cambridge-i értelmezőszótár szerint:
Flagship
the best or most important product, idea, building, etc. that an organization owns or produces

azaz:
Zászlóshajó:
A legjobb vagy legfontosabb termék, ötlet, épület stb., melyet egy szervezet birtokol vagy előállít

Ez arra rímel, amit lentebb is megfogalmaztam. Szerintem egyértelmű, hogy ez jelenleg a Quadrifoglio paletta az Alfánál. Egyetértek, hogy a GTAm vagy a 8C sosem volt az. Azok egzotikumok.
Giuntini2020-06-13 10:02:04 // 1486
Zászlóshajó a legnagyobb méretet jelenti, legnagyobb térkínálatot, és nem a motorteljesítményt! A BMW-nél.a legerősebb az M5, futóműben, motorban a legfejlettebb, mégsem az a zászlóshajó hanem a 7-es sorozat. Az Alfának sajnos befejezetlen a kínálata, mert nincs ami valóban a kínálat vezérhajója lehetne, ezt el kell fogadnunk tetszik vagy nem tetszik! Kifutó Giulietta, egy középkategóriás, mégha a legjobb is a világon, és egy világverő középkategóriás SUV. Itt nincs zászlóshajó!
Mindig volt az Alfának zászlóshajója! Sőt a 159-est is valahol lehetett zászlóshajónak tekinteni, mert sok karosszéria variánsa volt. Súlya kiállása miatt is! A Giulia hozzá viszonyítva egy könnyed középkategóriás!
Hatvanas evek, ha csak a berlinákat nézzük! Nem volt alsó kategóriás autó! Viszont széles sportautó választék volt. A hetvenes évek közepéig volt a Giulia mint középkategóriás, és felette állt az 1750/2000 páros, amit zászlóshajónak kellett tekinteni, pedig ott volt a Montreal is! De az egy sportautó volt!
Aztán mindig voltak igazi zászlóshajók a kínálatban: Alfasud/Giulietta/Alfetta kiegészülve később az Alfa 6-al!
Majd a 33/75/90 es még egy ideig gyártásban tartott 6!
Majd a 145-146/155/164! Aztán a 147/156/166!
A zaszlóshajók fel voltak szerelve a Bissókkal, 164 QV igazi zászlóshajó volt!
Ha ezt végignézzük, be kell látnunk, hogy a jelenlegi kínálatban hianyzik a szó szerint értelmezett zászlóshajó!
A Fiat-nál is mindig volt zászlóshajó! 130/Argenta/Croma! Felosztották a márkákat, az Alfát kijelölték a sportkocsik es sportsedánok márkájának, a Lanciát meg az elegancia képviselőjének. Hol vannak a tervek?
Szerintem felesleges itt zászlóshajóról vitatkozni! Egyetlen tény van, a jelenlegi kínálat legdrágábbja a Stelvii Quadrifoglio! A 8C-t sem lehetett zászlóshajónak tekinteni, mint ahogy most a Giulia GTA-t sem!
Kócosw2020-06-13 05:29:49 // 1485
és klatty egy carbon tető
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.