Fórum >> Típusok >> Stelvio

Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-12 20:10:33 // 1080
hát a bzik sem vesznek ilyet azoknak van valami szépérzékük :DDD talán az öngyilkos hajlamú fogorvosok...
Tommi2018-12-12 19:55:49 // 1079
Akinél mondjuk úgy, hogy khm... nagyon máshol vannak a hangsúlyok autóvásárláskor :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-12 18:53:53 // 1078
bolt előtt állt ma egy Volvo xc40, belekukkantottam hát puritánabb, mint egy Fábia és annyi, mint egy felszerelt Stelvio... ki a tököm vesz egy ilyen pusztulatot...
Szabolcs 1592018-12-04 06:21:25 // 1077
Papir alapján a stelvio 200 lovas úgy gyorsul mint a giulia hátsó kerekes 180 lovas dízel,
Szabolcs 1592018-12-04 06:09:14 // 1076
papíron azért van különbség a 200 és a 280 lovas között,
ALFA1592018-12-03 20:12:36 // 1075
xc60 volt nekünk is de szerintemannál jobban megy a stelvio 200lóval.Nem néztél egyébként gyorsulási értékeket?Mármint papíron.
alfa155gyuri2018-12-03 20:12:28 // 1074
Mik a negatív hírek az új dízelről?
Gerion2018-12-03 20:09:21 // 1073
Még méretre is hasonló, 215 lovas XC60 Volvo, igaz az dízel.
Kocsit olyan fél év múlva cserélnénk, a Stelvio kifejezetten tetszik egyébként, tesztvezetni is kellemes volt, ára is rendben, családnak is tetszett, de azt még a nejem is levette utasként, hogy a 200 lovas gyorsulása nem túl acélos. Szóval talán a 280 lovas, mert újabb dízelt a sok negatív hír miatt inkább nem (azután meg kiderül, hogy betörnek-e tényleg az elektromos autók.)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-12-03 20:07:26 // 1072
biztos van, kb 50 lóerő különbség mivel a 200 lovas sem annyi, ha nem 230 mérőpadon, nekem csak a 200 lovas van de én nem érzem kevésnek, nem gyorsul rosszabbul, mint pl a 200 lovas 159 1.8TBi.. Dinamic állásban pörgeti 2700 felett tartja a fordulatot...
ALFA1592018-12-03 19:24:05 // 1071
Tuti van különbség gyorsulásban.Érdekes,hogy ezek szerint gyengének érezted a 200lovat.
Milyen autóból ültél át?
Egyébként mindent meg lehet szokni.Én már a qv-t is megpiszkálnám csak akkor ugrik a gari.
Gerion2018-12-03 19:05:21 // 1070
Sziasztok! A Stelvio 200 és 280 lóerős benzinese között van a gyakorlatban is érzékelhető különbség? Oké, papíron 80 ló nem kevés, de volt aki tesztelte már mindkettőt?
Tegnap tesztvezettem egy papíron szinten nem rossz, 200 lovas benzinest automata váltóval, de őszintén szólva kissé csalódás volt, pörgette a motort az automata (D-állásban a DNA), de eléggé nem volt meg az "ülésbe préselős" fíling. 280 lovas tesztautó sajnos nem volt.

(A lóherés változatot is néztem futólag, de annak az ára teljesen irreális ahhoz képest, hogy lényegében kívül-belül pont ugyanúgy néz ki, mint a 280lovas)
RomeoOne2018-11-25 22:46:21 // 1069
Talán abban a szegmensben még nem, de pár tíz millával feljebb már simán lehet, hogy ez is szempont ;)
Tommi2018-11-25 22:42:41 // 1068
Idő kérdése volt... :) Majd ezt is megdönti valaki... Egyébként ez a Nordschleife-őrület szerintem csak a gyártók közötti cerka méregetés, nem hinném, hogy rajtuk kívül bárki is komolyan veszi :) Nehezen tudok elképzelni olyan szitut, amikor emberünk álmatlanul forgolódik éjjelente és azon agyal, hogy a 100 ezer euróját mire költse, mert a Stelvio QV tetszik neki, de van már gyorsabb a Nordon és ha megveszi, akkor meg fogják szólni a golfklubban :)))
Szabolcs 1592018-11-25 08:32:18 // 1067
Szabolcs 1592018-11-25 08:30:43 // 1066
Már nem a stelvio a leggyorsabb a nürnburgringen hanem a Mercedes glc 6,3 v8 biturbo 4000 cm 700nm, plusz 2 hengerrel meg 4000 es motorral könnyen ment jó köridőt
Jimmi T.2018-11-03 15:24:12 // 1065
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-20 18:43:22 // 1064
Na meg ugye azt mondták az Alfát meghagyják sportosnak, a darabszámot meg jeep hozza ...
Kazes☻2018-10-20 18:17:33 // 1063
Jobb később, mint soha! :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-20 18:04:15 // 1062
Azt csak ők tudják :))) Szerintem jó úton járnak csak kicsit elkésve
Csabi2018-10-20 17:58:49 // 1061
Hát igen, sokan elgondolkodtak volna, ami még jobban megosztotta volna az eladásokat. Azért kíváncsi lennék mi az a darabszám, mennyit kell eladni ahhoz, hogy a mérleg pozitívra billenjen.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-20 14:01:20 // 1060
A fene tudja egy sw-n lehet elgondolkodtam volna... jók lennének az utak akkor talán az lenne.. bár egy percig sem bántam meg a Stelviot nagyon jó kis Suv, majd ez is kimegy a divatból, mint az egyterű 1x
Kazes☻2018-10-20 12:52:07 // 1059
Marchionne nem beszélt hülyeségeket! :)
Csabi2018-10-20 12:40:46 // 1058
Keményen rá is nyomta a bélyegét a Giulia eladásokra, ami közel 30%-ot esett, a tavalyi eladásokhoz képest. Nem gondoltam volna, de tényleg igazolódik, a "nem lett volna értelme egy SW-nek a stelvio mellett" elmélet...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-20 09:39:20 // 1057
jól alakulnak a Stelvio eladások Európában az első 9 hónapban 24200db-ot adtak el 102%-kal többet, mint tavaly....
Giuntini2018-10-18 21:14:54 // 1056
Ahhoz vezetni is tudni kellene! Borsi Gergő érdekes nem fikázta le a 4C-t. erről beszélgettem vele személyesen, és megvolt a külön véleménye... Vezetni először meg kellene tanulni:( Ehhez kevés a BMW szemellenző!!!
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-18 15:04:39 // 1055
Szinte nincs olyan autómosás amikor ne jönne oda valaki megnézni az autót, tegnap egy anyuka jött oda a gyerekével megcsodálni az Alfa SUV-ot, mondták már látták párszor a városban és nagyon tetszik nekik.
ALFA1592018-10-17 19:56:24 // 1054
Mi lett volna ha a Giu nem ragad be a rajtnál. :-)
Haddel2018-10-17 18:40:18 // 1052
Ez jó teszt,vagyis inkább bemutató volt.Szimpatikus ez a sámán.
Külön tetszett ,hogy a stelvio bemegy a németek nappalijába ,és oda piszkol az asztalra😃😃
Kazes☻2018-10-16 22:18:24 // 1051
Klassz! :)
Zolibácsi2018-10-16 21:56:58 // 1050
Haddel2018-10-16 20:49:42 // 1049
Hurrá,nemsoká hétvége!😃
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-15 09:18:59 // 1048
Nem sokára jön egy még nagyobb SUV Castello néven amiben már lesz plugin hibrid, remélem Stelvioban is lesz és akkor az egy hosszútávú társ lesz.
Rolee462018-10-13 16:07:23 // 1047
Inkább( ilyennel😁)
Rolee462018-10-13 15:28:07 // 1046
Tényleg az😍!Nekem is ilyenel kéne fuvaroznom😊.
Haddel2018-10-12 20:27:31 // 1045
Kafa kis szerelvény.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-12 13:35:59 // 1044
dehogy tompultak, régen ültél benyásban neked már furcsa, ha nincs egy kis rezonancia :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-12 13:07:49 // 1043
Megtompultak már azok az emlékek erősen :-DD
Vagy csak mindenki védi amije van. Ami úgy jó, mert azt jelzi,
hogy mindketten elégedettek is vagyunk vele :-) A transzi témához
nem értek :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-12 11:33:05 // 1042
faxa de a QV felni szebb :))) Csöri panaszkodott, hogy a 20-as felnivel már eléggé pattogós az autó nekem marad a 19-es egyenlőre az még komfortos ....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-12 11:31:58 // 1041
volt 5 hengeresem nem kell bemutatni... az dízel, főleg hidegen nagyon messze áll egy benzinestől, egy transzi is majdnem nő, de csak majdnem :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-12 11:00:39 // 1040
Hát ez nekem nagyon bejön :-DDD Baromi jó.
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-12 10:59:37 // 1039
Ez ilyen :-) Kit mi zavar. Így reggel 7 fok körül a 2.4 egyáltalán nem zakatol. Kicsit csattogósra van eleve hangolva az alapjárata ezeknek, de hangosnak egyáltalán nem mondanám, bent csak tompa moraj van. A mai direkt befecskendezős benzineseknek is van egy kellemetlen alapjárati csattogása. Közel sem olyan hangos mint egy 4 hengeres CR dízel összevissza zörgése, de pont egy Stelvioban tűnt fel, hogy alapjáraton bent hallom a motort. A Mazdában pl nem hallottam ugyanezt, abban teljes csend lakik, csak idétlen porszívó hangja van amikor mozgásba jön :-) A Giulietta is halkabb szerintem, de az előnyből indul, mert szívócső befecskendezéses.
Olyat nem mondok, hogy 4 hengeres dízelbe nem tudnék visszaülni, mert ha hazaér a TD akkor fogok. :-)
A szomszédom is erősen vallja a hangtalan Vitara-jával, hogy csak a benzin. Meg tudom érteni. Azért a múltkor kiszaladt egy "aztaq..a" amikor egy gázfröccsel köszöntem rá a kapuban :-) Ahogy felmordul és süvít hozzá egyet (nem a szomszéd :-)) az szerintem nagyon ott van.
Szabolcs 1592018-10-12 10:02:21 // 1038
Bővült a felni kínálat
RomeoOne2018-10-04 17:51:45 // 1037
Csak lett zöld is:
Verde Visconti
Szabolcs 1592018-10-04 17:09:43 // 1036
új szín
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-26 11:07:43 // 1035
látod különbözőek vagyunk én meg egy delejbe nem tudnék vissza ülni a turbó benzin után tőlem lehet bármennyi hengeres is azt a reggeli hideg kereplést sosem fogják tudni legyőzni, meg a gázolaj retkes szagát ...
Giuntini2018-09-26 11:04:05 // 1034
Én is alacsonyan szeretek ülni, de a trend a SUV-ok felé megy el. Nekem is a Giulia jön be jobban, nálam nem lenne kérdés a döntés, vagyis azért igen! Miért nincs a Giuliában egy gyönyörű SW. A BMW, Audi, Mercedes miért tud ilyeneket gyártani a mai napig? A Giuliából én csak a 280 lovas Veloce-t választanám, a dízelek (nem akarok itt senkit sem megsérteni), de borzalmas hangúak. Én nem tudnék visszaülni egy 4 hengeres dízelbe az 5 hengeres 2.4 után. A 159-ben a V6 után, annak a dízelmotornak van a legszebb hangja, gyorsításokkor nincs még egy ilyen szép hangú dízel. A Stelvio nagyon szép a SUV-ok között, de a Giulia ívelt műszerfala sokkal jobban tetszik a Stelvio szögletesebb formájánál.
Morfiusz Cédula2018-09-26 10:24:19 // 1033
Nekünk is ideális lenne családinak, de az én párom szájából még az is elhangzott, hogy megbízható autót szeretne... Mintha az Alfa nem lenne kellően megbízható. Úgy, hogy van egy 159-em, amivel eddig az égvilágon semmi probléma nem volt.
Na nem baj, így veszünk majd családinak valami OFF SUV-ot, én meg maradok a jól bevált szedán vonalnál.
Tommi2018-09-25 20:11:47 // 1032
"Felmerült a Stelvio is, de sajna a feleségem nem lelkesedik, és mivel ő sokkal többet megy a családival, így mindenképpen olyan kell, ami neki komfortos"

Nálunk meg szerencsére pont fordítva volt, amikor kijött a Stelvio, a feleségem jobban lelkesedett, mint én :) Aztán először láttuk Genfben élőben, "statikus" álló helyzetben, ott is tetszett neki, most az augusztusi teszthét után meg totál rákattant :) Neki pl kifejezetten jó a magas autó, mert 156 centis és ebből egyrészt rendesen kilát, másrészt nem kell másznia a ki/be szálláshoz :) Édesanyámnak Freemontja van, néztük azt is leendő családi autónak magunknak is, de Évi azt nem szereti, mert a beüléshez fel kell másznia, kiszálláskor meg kb kiesik szegény :) Olyan praktikus dolgokról nem is beszélve, hogy a Fiatban nem éri el a csomagtartó "elejét" az üléstámláknál, a Stelvionál viszont még simán, szóval ha valami begurulna/becsúszna oda, akkor ki tudja még horgászni :) A nyomógombos csomagtartó is nagyon bejött neki, nem kell csimpaszkodni (kontra Freemont, ahol igen). Január végén születik a kislányunk, szóval a 3 ajtós 147-es és a Giulietta párosból az egyiknek mennie kell, családi logisztikára csak korlátozottan alkalmasak :)))

Most matekozunk ezerrel, hogy mikor, hogyan és milyen Stelvioba tudnánk beleülni, ha minden jól megy (nem kiabálom el), akkor jövőre szerintem összejön :) Neki valószínű megmarad a Blackline csomagos 147-ese "nyersebb" játszóautónak, sportfutóművel meg kagylós ülésekkel és az én Giuliettám helyére érkezni a Stelvio :)
Liquid2018-09-23 13:35:40 // 1031
ez a nézőpont is teljesen jogos, főleg úgy hogy a Stelvio alatt értelmes futómű is van
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.