Zsolt1552013-05-20 20:41:00 // 132797
Szép lett. :-))) A motor hogy működik? Sikerült beállítani?
Marklar1552013-05-20 20:39:08 // 132796
Marklar1552013-05-20 20:37:46 // 132795
GT Ɨ|ѯ2013-05-20 20:10:54 // 132793
hátsó fék betaposva még:-)
Buksi2013-05-20 14:51:52 // 132791
Azért megnézném a többi autós fejét, amikor így átrepülnénk a körforgóban! :-DDD
Buksi2013-05-20 14:51:00 // 132790
Igen, ez lenne a normális! :-))
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-20 14:02:23 // 132789
Képaláírás:
"Így kell átmenni a körforgalmon!"
:-D
"Így kell átmenni a körforgalmon!"
:-D
GT Ɨ|ѯ2013-05-20 07:57:31 // 132788
Nem téli használatú:-)
Buksi2013-05-20 04:09:12 // 132787
Ez ám az egy kerék! ;-))))
![](http://kepfeltoltes.hu/130520/btcc-alfa-romeo__470_x_307__www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
![](http://kepfeltoltes.hu/130520/btcc-alfa-romeo__470_x_307__www.kepfeltoltes.hu_.jpg)
Buksi2013-05-20 02:46:26 // 132786
Télen jól lehet vele tolni a havat! :-)))
atesssz2013-05-20 00:43:24 // 132785
nem hiszem, utálja az alfákat :D A 2.5 TD motorterében az volt a baj, hogy a 8-as villáskulcs sem esett le, ennél az a baj, hogy egy kamion is megfordul a hűtő meg a blokk között :P
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-19 21:45:22 // 132784
Akkor félreértettem: megstoppolni :-)
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-19 21:44:27 // 132783
Stipi-stopi! :-)
STOP, az enyém! :-)
Valahogy így értette... :-)
STOP, az enyém! :-)
Valahogy így értette... :-)
atesssz2013-05-19 21:12:04 // 132782
Valami rémlik: Karosszériás barátom mondta, mielőtt fel akartam vele rakatni, hogy STOP!
Vagy hogy érted hogy stoppolni? :D
Vagy hogy érted hogy stoppolni? :D
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-19 21:11:48 // 132781
Komoly, de egy központi anyás felni lenne a nagy szám. :-)
GT Ɨ|ѯ2013-05-19 20:51:37 // 132780
Marklar1552013-05-19 11:42:40 // 132779
Gratula.
Azt a hővédőt stoppolni kell felrakás előtt. (mondtam is, asszem) Már a tartalék autóét küldtem el...
Azt a hővédőt stoppolni kell felrakás előtt. (mondtam is, asszem) Már a tartalék autóét küldtem el...
atesssz2013-05-19 09:12:52 // 132778
Tegnap feltettem azt a műanyag védőt is, a kerék meg a sárvédőhöz, egész jó lett :)
Viszont a hővédő a kipufogóra az elég rendesen el van töürve :(
Viszont a hővédő a kipufogóra az elég rendesen el van töürve :(
Marklar1552013-05-18 18:18:09 // 132777
De sikerült... ;)
atesssz2013-05-18 17:17:49 // 132776
Van ám különbség... Amit nekem küldtél zárat, azt is 2 óra hosszáig hackeltem, hogy jó legyen a bowdenhez a zár .P
Marklar1552013-05-18 13:39:18 // 132775
A képen 16V. Van kis különbség a két bowden befogatása között.
Buksi2013-05-18 03:50:05 // 132774
Látom te is tudod melyik a jó évjárat! :-DDD
Buksi2013-05-18 03:46:08 // 132773
Akár annak is! ;-)))
Thomika2013-05-17 21:43:16 // 132772
A későbbi modellekben már volt a bowden. Legalábbis a 8V-mben és a 16V-ben más-más cucca van.
Thomika2013-05-17 21:41:38 // 132771
Hajrá! Talán most már jó lesz! :)
Thomika2013-05-17 21:40:08 // 132770
Nos megejtettem a cserét. A vicces, hogy mikor kivettem a jeladót, kiderült, hogy ez a harmadik verzió. A sárga a legvastagabb, aztán jön a kocsiból kiszedett, és a legkisebb zöldet, beleraktam. Utána kipróbáltam, beindulta kocsi, nem volt semmilyen negatív visszajelzés. Szóval a következő napokban kiderül, ez a művelet segített-e...
Zolika1552013-05-17 19:19:22 // 132769
Hm. Az az érdekes, hogy majdnem így vezettük el. De! A zárba való becsatlakozásnál nekem van egy fehér biz-basz ami a régi bówdenen is rajta volt. De itt a képeken és amit Te adtál bówdenen nem volt rajta. Egy ilyen távtartó féleség. Én azt átraktam a régiről arra is amit adtál. Lehet az a baj, hogy az rajta van? Biztos tudod mire gondolok.. Köszi a képet amúgy! :)
atesssz2013-05-17 17:52:25 // 132768
Én már első alkalommal megnéztem volna, hogy mi a hiba az ECU-ban, ha tehettem volna :D
Amúgy valószínű hogy az ECU-ból kapja, mert a környéken több szenzor nincs, aminek köze lehetne a keverékképzéshez/vízhőfokhoz, kivéve annak, ami a hengerfejben van, a 2 csatlakozós.
amúgy tökéletesen indul.
Amúgy valószínű hogy az ECU-ból kapja, mert a környéken több szenzor nincs, aminek köze lehetne a keverékképzéshez/vízhőfokhoz, kivéve annak, ami a hengerfejben van, a 2 csatlakozós.
amúgy tökéletesen indul.
Thomika2013-05-17 15:11:46 // 132766
Ahogy a manualt néztem, minél magasabb a hőmérséklete a víznek, annál kisebb az ellenállás. Lemegyek rámérek a termosztátban lévőre, és lecserélem a "raktáron" lévőre...aztán majd meglátjuk.....
Thomika2013-05-17 15:10:07 // 132765
Süsnye jól mondod! A 16V-ben már csak 2 hőmérséklet érzékelő van, az egyik a termosztátban, ez a computernek adja a jelet, innen küldni szanaszét! A termosztát alatt-mögött a max. hőmérséklet jeladó van.
Atesz!
Ez jól hangzik, lecserélem én is, aztán meglátjuk. Le is megyek mojolni egy kicsit! :)
Atesz!
Ez jól hangzik, lecserélem én is, aztán meglátjuk. Le is megyek mojolni egy kicsit! :)
Kovacs Laci 1552013-05-17 12:56:10 // 132764
Már jó helyre vittem :DDDDDD
süsnye2013-05-17 10:50:16 // 132762
amikor a piktogram-ot bedobja, akkor kellene megnézni, hogy milyen hibakód van az ECU-ban.
Emlékeim szerint az érzékelők (de ezek 8V-s emlékek):
- termosztátban a motorhőfok érzékelő van, ami az ECU-nak küldi a jelet a keverékképzéshez
- külön kapcsoló a magas vízhőfok lámpának (ezt testelted le)
- külön jeladó a vízhőm órának (ennek is ott kell lennie a környéken, de az is lehet, hogy a 16V-nél már az ECU-tól kapja az óra a jelet, ezt nemtom).
Emlékeim szerint az érzékelők (de ezek 8V-s emlékek):
- termosztátban a motorhőfok érzékelő van, ami az ECU-nak küldi a jelet a keverékképzéshez
- külön kapcsoló a magas vízhőfok lámpának (ezt testelted le)
- külön jeladó a vízhőm órának (ennek is ott kell lennie a környéken, de az is lehet, hogy a 16V-nél már az ECU-tól kapja az óra a jelet, ezt nemtom).
Marklar1552013-05-17 10:42:22 // 132761
Dísznek... :)
Marklar1552013-05-17 10:41:23 // 132760
Lengő karostól... Nem jó helyre vitted műszakira... ;)
Alfy2013-05-17 07:51:05 // 132759
Buksi2013-05-17 01:23:49 // 132758
Jó lenne egy ilyen készlet! ;-)))
Fairlane2013-05-16 22:08:11 // 132757
Szerelgetéshez... :P
![](http://m.blog.hu/gl/globalicum/image/2012/avegyesek/srofkulcs.jpg)
![](http://m.blog.hu/gl/globalicum/image/2012/avegyesek/srofkulcs.jpg)
Zolika1552013-05-16 21:51:41 // 132756
A szakadtal össze, de jónak tűnt. Ha küldenél egy képet megköszönném!
GEORGE2013-05-16 21:30:05 // 132755
Ez dobta a gép.
Amúgy mióta megvettem, a szíjszakadásig, semmi nem romlott el rajta.
Amúgy mióta megvettem, a szíjszakadásig, semmi nem romlott el rajta.
atesssz2013-05-16 18:15:45 // 132754
Ma is gond nélkül beindult az autó tűző napon.
Én is méricskéltem egy kicsit:
A jeladóm szobahőmérsékleten 1980-2000 ohm, attól függően, mennyit taperoltam :)
Ettől függetlenül lehet rossz egy adott hőmérsékleten, és ez meg is magyarázná azt, hogy hűvösebb időben miért indul be, melegben meg nem. Nem nagyon ismerem a PTK lelki felépítését, de az elképzelhető, hogy egy adott hőmérsékletnél rossz ellenállás értéket ad az ECU-nak, ami esetleg értékelhető értékeken kívül van az ECU-nak, és ezért produkálja azt, hogy bedobja a piktogramot, és baszik indulni.
Egyébként arra kíváncsi lennék, hogy a vízhőfok mérő óra honnan kapja a jelet? Lehúztam annó a motor hőm. jeladót a termosztátról, meg azt a csatit is, ami látszik jól a legutolsó képeden!
Az egyik sarut, ha letesteled, akkor villan ki a túlmelegedett hűtővíz ikon a műszerfalon, a másik saru pedig egy PTK. Nem tudom hova küldi az adatokat. De mondom, mindkét lehúzott gomba-csatlakozónál mutatta az óra az aktuális hőfokot o_0
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00348/00348878t.jpg)
Én is méricskéltem egy kicsit:
A jeladóm szobahőmérsékleten 1980-2000 ohm, attól függően, mennyit taperoltam :)
Ettől függetlenül lehet rossz egy adott hőmérsékleten, és ez meg is magyarázná azt, hogy hűvösebb időben miért indul be, melegben meg nem. Nem nagyon ismerem a PTK lelki felépítését, de az elképzelhető, hogy egy adott hőmérsékletnél rossz ellenállás értéket ad az ECU-nak, ami esetleg értékelhető értékeken kívül van az ECU-nak, és ezért produkálja azt, hogy bedobja a piktogramot, és baszik indulni.
Egyébként arra kíváncsi lennék, hogy a vízhőfok mérő óra honnan kapja a jelet? Lehúztam annó a motor hőm. jeladót a termosztátról, meg azt a csatit is, ami látszik jól a legutolsó képeden!
Az egyik sarut, ha letesteled, akkor villan ki a túlmelegedett hűtővíz ikon a műszerfalon, a másik saru pedig egy PTK. Nem tudom hova küldi az adatokat. De mondom, mindkét lehúzott gomba-csatlakozónál mutatta az óra az aktuális hőfokot o_0
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00348/00348878t.jpg)
Kovacs Laci 1552013-05-16 18:07:55 // 132753
Bal elejében az autónak az első szilentett hogy lehet kicserélni?? Müszakin elhúzták-e miatt Keddre össze kell reszelni. Segitséget elöre is köszi!
Thomika2013-05-16 08:35:53 // 132752
Helyesbítenem kell! Jelenleg is Zöld jeladóm van, csak a kék bosch csati megzavart...Most lementem és inkább beindítottam a járgányt, hogy később el tudjak indulni :P Pöc röff indult! Közben lefotóztam a dolgokat.
Ezek vannak itthon: (szerintem a sárga még a 8V-jé lehetett, mert jóval vastagabb)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00348/00348868t.jpg)
Ez van a kocsiban:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00348/00348869t.jpg)
Ezek vannak itthon: (szerintem a sárga még a 8V-jé lehetett, mert jóval vastagabb)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00348/00348867t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00348/00348868t.jpg)
Ez van a kocsiban:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00348/00348869t.jpg)
Thomika2013-05-16 07:29:46 // 132751
Az jó! :) A vicces, hogy most kék színű a benne lévő, van itthon egy sárgám meg egy zöldem, de a zöld sokkal vékonyabb, tehát az akár máshoz is tartozhat, bár nem tudok a rendszerben más, ilyen kinézetű érzékelőről. Sajnos, a sárgán egyáltalán nincsenek számok, így neten nem tudok rákeresni, a zöldön lévő 6 karaktereset meg nem találja a gugli....
Thomika2013-05-16 07:26:46 // 132750
Jó reggelt!
Nem vagyok egy autóelektromossági szaki, ezért csak remélni tudom, hogy jól mértem ki az éppen kezemben lévő termosztát jeladót...2000 Ohm állásra kapcsoltam a multimétert és elvileg a két láb között, ha összeér a két vezeték, akkor mutatott értéket, ami így 1759 volt. Ez egyáltalán jó így vagy nem jól mértem? A manual szerint 60 fokos teszt vízzel 470-600 ohm között kell lennie. Ez meg ugyebár szobahőmérsékleten leledzik éppen.
Még a kocsiban lévőt is megpróbálom lemérni, annál milyen értéket mutat...
Nem vagyok egy autóelektromossági szaki, ezért csak remélni tudom, hogy jól mértem ki az éppen kezemben lévő termosztát jeladót...2000 Ohm állásra kapcsoltam a multimétert és elvileg a két láb között, ha összeér a két vezeték, akkor mutatott értéket, ami így 1759 volt. Ez egyáltalán jó így vagy nem jól mértem? A manual szerint 60 fokos teszt vízzel 470-600 ohm között kell lennie. Ez meg ugyebár szobahőmérsékleten leledzik éppen.
Még a kocsiban lévőt is megpróbálom lemérni, annál milyen értéket mutat...
Marklar1552013-05-15 22:19:48 // 132749
Fényképezek Neked egy ajtót ami még egyben van... :) Nem mind1, hogy merre van felfogatva. Össze mérted a szakadtal?
TSiga ( I am the TSIG)2013-05-15 21:30:13 // 132748
Várj, amíg melegszik az idő és megnyúlik a bowden :-)
Amúgy semmi.
Amúgy semmi.