Fórum >> Típusok >> 156

Trombozis2007-06-08 21:38:42 // 38954
Ma kapom havetől a sprét, aminek a tartalmát a szelőzőkbe kell befújni. Fertőtlenít vagy mit csinál. Ez is meg lesz. :-D
Trombozis2007-06-08 21:36:59 // 38953
Ja értem. Akkor valamit én számoltam el. :-) Nekem a mostani van csak. Nincs kedvem visszamenőleg beirkálni, de még ki tudja mi lesz. Lehet beírom. A fogyasztást én is akarom majd írkálni, majd a kövekező tankolástól.
Liquid2007-06-08 21:04:33 // 38952
én is folyamatosan írom xls-be, de nekem 10,9 az átlag. Majd én is szándéxom beverni a blogba
Nyirkos2007-06-08 20:40:43 // 38951
Aham, nem törött.
Ilyen gyárilag.
ZOI2007-06-08 20:04:10 // 38950
A bal eleje az ilyen?! Én meg azt hittem, hogy ki van törve az enyémen! :)
Poló2007-06-08 18:39:32 // 38949
1,9-ről :)
ALFI1562007-06-08 18:26:31 // 38948
2.4-ről volt szó.
Poló2007-06-08 17:20:42 // 38947
Mert nem negyedévente fizetem a biztosítást, hanem évente. Így olcsóbb is valamivel, meg nem kell évközben ilyen kiadásokra számítani. Egyedül két évvel ezelőtt fizettem negyedévente, amikor megvettem az autót, de azt is egyösszegben írtam be a költségekhez.
Trombozis2007-06-08 17:18:26 // 38946
Neked a KGFBné mér vannak 75ezrek? Vagy valamit elnéztem?
csocsi2007-06-08 17:13:31 // 38945
Én rendszeresen írom egy xls-be, ezért tudom pontosan. A nagy számok törvénye alapján ez már aránylag pontosnak nevezhető hiszen a közel 2 év alatt pár tankolás megtörtént.
Poló2007-06-08 17:00:01 // 38944
Én az előző két évben csak néha-néha nézegettem fogyit. Az átalagom így olyan 10 liter. Talán picivel alatta van. Mostantól pontos lesz :)
csocsi2007-06-08 16:58:11 // 38943
Én tudom, hogy a 2 év átlaga 9.6l, Ebben van 11 és 8,4l is. Ez mind lábtól függő eredmény.
Poló2007-06-08 16:55:52 // 38942
Elkezdtem töltögetni a blogban a költségeimnél a az üzemanyagköltség részt. Jó lenne ha minnél többen kitöltenénk! Akkor összetudnánk hasonlítani a gépeink fogyasztásait.
csocsi2007-06-08 16:50:16 // 38941
Akkor nem olyan látványos a dolog. No meg legalább nem koszolósdik az alja.
Poló2007-06-08 16:41:42 // 38940
Köszi :)
Ezt benéztem :(

HAPPY 39 K !!!




Nem tudom mik a tapasztalatok. Fogyiban szerintem semmi, vagy alig észrevehető. Végsebességben van szerintem, mintha nélküle nem húzna már úgy 180 körül.
csocsi2007-06-08 16:35:48 // 38939
Gratula a k-hoz :)
A tapasztalataid milyenek ezzel kapcsolatban? Valóban jó?
Poló2007-06-08 16:34:45 // 38938
Így van. A légáramlást segíti, meg nem megy be olyan könnyen a dzsuva a motorhoz alulról. Én pl. a vezetéstechnikai tanpályás tali előtt tettem fel :)
mesa2007-06-08 16:34:30 // 38937
az kicsit sok lenne egy 1.9-estől, nem gondolod ? :)))
csocsi2007-06-08 16:34:29 // 38936
Szorítok cartárs, mert tudom, hogy az nem egyszerű dolog.
mesa2007-06-08 16:32:48 // 38935
Most nem azért, de pont ott hiányos ahol védenie kellene! :DDD


Egyébként meg ez az egész tévhit! Nem karter védő lemezek ezek!.
Ezek csak aero elemek amik segítenek kikerülni a motortérbe felcsapódó légáramlatokat és tovább terelni az autó mögé. Magyarán : fogyasztáscsökkentő légterelő lemezek.

Hátul ugyanilyet szoktak használni a gyártók, pedig ott az esetek java részében a közelben nincs karter. :)
Poló2007-06-08 16:20:58 // 38934
Nem tudom. Cash nem nagyon van :-s
Nyirkos2007-06-08 16:17:02 // 38933
Te is veszel?
Piritu - 1.000.0002007-06-08 16:12:53 // 38932
Na megyek is belemélyedni a mikroökonómia rejtelmeibe. Holnap megpróbálom megugrani a lécet -:((
Majd még benézek.
Nyirkos2007-06-08 16:12:44 // 38931
Na, erre nem is gondoltam, de van benne valami. :)
Poló2007-06-08 16:11:55 // 38930
Ha cserélsz olajszűrőt, akkor nagy valószínűséggel olajat is. Hogy az olajleeresztő csavart kitekerd, ahhoz meg már le kell venni a lemezt :D
csocsi2007-06-08 16:08:05 // 38929
Az sosem árt, mert sokszor akkor eszmélek rá mikor olvasom a dolgot.
csocsi2007-06-08 16:07:35 // 38928
Igen, valami ilyesmiről hallottam, csak nem voltam ennyire képben vele.
Piritu - 1.000.0002007-06-08 16:06:22 // 38927
Csak próbáltam "frissíteni" az elméleti tudást -:))
ALFI1562007-06-08 16:06:21 // 38926
Hát az enyimé 10-et.ezt be is tudom neked bizonyitani.
ALFI1562007-06-08 16:04:38 // 38925
Igen.Az enyimébe is ugyanaz a váltó és hajtás van mint a 159-be.Ezért nem lehet sajna megírni mert erre a nyomatékra van tervezve.A lóerőt azt feltudnánk vinni 210-re de a nyomatékot sajna nem!
csocsi2007-06-08 16:01:55 // 38924
Ezt hallottam mástól is már.
ALFI1562007-06-08 16:01:48 // 38923
320?Nem 420-at akartál írni?
csocsi2007-06-08 16:01:25 // 38922
Akkor elképzelhező, hogy ezért csinálták így.
Piritu - 1.000.0002007-06-08 15:58:41 // 38921
A váltó miatt maradt, nem bírna többet. Az 1,9 a 156-ban 305 Nm-es, míg a 159-ben 320!
Nyirkos2007-06-08 15:57:44 // 38920
Holnap csinálok képet az aknából is. Hogy alulról mit mutat.
Nyirkos2007-06-08 15:57:14 // 38919
Na, ezen én is elgondolkodtam. :)
Viszont, konnyű olajszűrőt cserélni. Nem kell leszedni hozzá :)
Nyirkos2007-06-08 15:56:30 // 38918
És mennyit eszik?
Piritu - 1.000.0002007-06-08 15:56:14 // 38917
Az 1,9 mjet is "fű alatt" lett 140-ről 150-re húzva. Semmiféle gyári adatlapon sem találtam nyomát. Még a 156 utolsó prospektusában sem. A kocsihoz adott gépkönyvről nem is beszélve....
csocsi2007-06-08 15:56:01 // 38916
Ez védi akartelt? Középett miért van kivágva. Amit eddig láttam az "teljes" volt.
ALFI1562007-06-08 15:55:29 // 38915
Ugyan 9lóval több,de sajna a nyomaték az maradt.
Nyirkos2007-06-08 15:54:52 // 38914
Na, szal' az új kartelvédő:





Már fel is dobtam :)
Piritu - 1.000.0002007-06-08 15:54:31 // 38913
Nem kell "benyomni" hogy kopjon. Elég ha csak hozzáér és súrlódik a kinyomócsapágy a tárcsán (vagy mi a nyavaján), ahhoz meg nem kell erő.
csocsi2007-06-08 15:41:46 // 38912
Én még várok hátha lesz az több is :))
csocsi2007-06-08 15:40:46 // 38911
Ezt látod nem tudom, de gondolom ott is akad elnézőbb vizsgabiztos.
Liquid2007-06-08 08:05:33 // 38910
Ez a dízel már nem az ami 10 éve volt. Nem kormol, megy mint állat, és keveset fogyaszt. Nekem is teccik! :)
Nyirkos2007-06-08 07:35:34 // 38909
Hmm, ezt most olvastam:

"Aki mostanában rendel 2.4 JTDm motorral új Alfát, az már 210 LE-t tudhat magáénak. A hetekben ugyanis előzetes figyelmeztetés nélkül a gyár csavart egyet a technikán és 10 LE-vel többet hoztak ki az aggregátból. A nyomaték nem változott, viszont már 1500-as fordulaton eléri a maximum 400 Nm-t. A gyorsulás is javult 2 tizedmásodpercet, fogyasztásban nem várható változás és az ára sem emelkedik a kettőnégyeseknek."

Lehet, legközelebbi Alfámnál megnézek egy 2.4-et én is. Nagyon jól hangzik...
Bár, inkább benzin, és 3.2 V6 :)
Nyirkos2007-06-08 07:31:44 // 38908
Na, ma kapom Zsomeo-tól az új, megerősített üvegszálas kartelvédő hasi pajzsot.
Majd fényképezek, hátha érdekel valakit még, akinek nincs. Vagy van, de lecseréli, vagy nem cseréli le, de azért érdekli.
Poló2007-06-08 00:59:27 // 38907
Az se :)))))
Karakot2007-06-08 00:55:21 // 38906
Ne személyeskedjünk, én a kuplungodat kérdeztem. :)))
Poló2007-06-08 00:49:15 // 38905
Nem, nem puha plötty :)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak