Trombozis2007-06-08 21:38:42 // 38954
Ma kapom havetől a sprét, aminek a tartalmát a szelőzőkbe kell befújni. Fertőtlenít vagy mit csinál. Ez is meg lesz. :-D
Trombozis2007-06-08 21:36:59 // 38953
Ja értem. Akkor valamit én számoltam el. :-) Nekem a mostani van csak. Nincs kedvem visszamenőleg beirkálni, de még ki tudja mi lesz. Lehet beírom. A fogyasztást én is akarom majd írkálni, majd a kövekező tankolástól.
Liquid2007-06-08 21:04:33 // 38952
én is folyamatosan írom xls-be, de nekem 10,9 az átlag. Majd én is szándéxom beverni a blogba
Nyirkos2007-06-08 20:40:43 // 38951
Aham, nem törött.
Ilyen gyárilag.
Ilyen gyárilag.
ZOI2007-06-08 20:04:10 // 38950
A bal eleje az ilyen?! Én meg azt hittem, hogy ki van törve az enyémen! :)
Poló2007-06-08 17:20:42 // 38947
Mert nem negyedévente fizetem a biztosítást, hanem évente. Így olcsóbb is valamivel, meg nem kell évközben ilyen kiadásokra számítani. Egyedül két évvel ezelőtt fizettem negyedévente, amikor megvettem az autót, de azt is egyösszegben írtam be a költségekhez.
Trombozis2007-06-08 17:18:26 // 38946
Neked a KGFBné mér vannak 75ezrek? Vagy valamit elnéztem?
csocsi2007-06-08 17:13:31 // 38945
Én rendszeresen írom egy xls-be, ezért tudom pontosan. A nagy számok törvénye alapján ez már aránylag pontosnak nevezhető hiszen a közel 2 év alatt pár tankolás megtörtént.
Poló2007-06-08 17:00:01 // 38944
Én az előző két évben csak néha-néha nézegettem fogyit. Az átalagom így olyan 10 liter. Talán picivel alatta van. Mostantól pontos lesz :)
csocsi2007-06-08 16:58:11 // 38943
Én tudom, hogy a 2 év átlaga 9.6l, Ebben van 11 és 8,4l is. Ez mind lábtól függő eredmény.
Poló2007-06-08 16:55:52 // 38942
Elkezdtem töltögetni a blogban a költségeimnél a az üzemanyagköltség részt. Jó lenne ha minnél többen kitöltenénk! Akkor összetudnánk hasonlítani a gépeink fogyasztásait.
csocsi2007-06-08 16:50:16 // 38941
Akkor nem olyan látványos a dolog. No meg legalább nem koszolósdik az alja.
Poló2007-06-08 16:41:42 // 38940
csocsi2007-06-08 16:35:48 // 38939
Gratula a k-hoz :)
A tapasztalataid milyenek ezzel kapcsolatban? Valóban jó?
A tapasztalataid milyenek ezzel kapcsolatban? Valóban jó?
Poló2007-06-08 16:34:45 // 38938
Így van. A légáramlást segíti, meg nem megy be olyan könnyen a dzsuva a motorhoz alulról. Én pl. a vezetéstechnikai tanpályás tali előtt tettem fel :)
mesa2007-06-08 16:34:30 // 38937
az kicsit sok lenne egy 1.9-estől, nem gondolod ? :)))
csocsi2007-06-08 16:34:29 // 38936
Szorítok cartárs, mert tudom, hogy az nem egyszerű dolog.
mesa2007-06-08 16:32:48 // 38935
Most nem azért, de pont ott hiányos ahol védenie kellene! :DDD
Egyébként meg ez az egész tévhit! Nem karter védő lemezek ezek!.
Ezek csak aero elemek amik segítenek kikerülni a motortérbe felcsapódó légáramlatokat és tovább terelni az autó mögé. Magyarán : fogyasztáscsökkentő légterelő lemezek.
Hátul ugyanilyet szoktak használni a gyártók, pedig ott az esetek java részében a közelben nincs karter. :)
Egyébként meg ez az egész tévhit! Nem karter védő lemezek ezek!.
Ezek csak aero elemek amik segítenek kikerülni a motortérbe felcsapódó légáramlatokat és tovább terelni az autó mögé. Magyarán : fogyasztáscsökkentő légterelő lemezek.
Hátul ugyanilyet szoktak használni a gyártók, pedig ott az esetek java részében a közelben nincs karter. :)
Poló2007-06-08 16:20:58 // 38934
Nem tudom. Cash nem nagyon van :-s
Piritu - 1.000.0002007-06-08 16:12:53 // 38932
Na megyek is belemélyedni a mikroökonómia rejtelmeibe. Holnap megpróbálom megugrani a lécet -:((
Majd még benézek.
Majd még benézek.
Nyirkos2007-06-08 16:12:44 // 38931
Na, erre nem is gondoltam, de van benne valami. :)
Poló2007-06-08 16:11:55 // 38930
Ha cserélsz olajszűrőt, akkor nagy valószínűséggel olajat is. Hogy az olajleeresztő csavart kitekerd, ahhoz meg már le kell venni a lemezt :D
csocsi2007-06-08 16:08:05 // 38929
Az sosem árt, mert sokszor akkor eszmélek rá mikor olvasom a dolgot.
csocsi2007-06-08 16:07:35 // 38928
Igen, valami ilyesmiről hallottam, csak nem voltam ennyire képben vele.
Piritu - 1.000.0002007-06-08 16:06:22 // 38927
Csak próbáltam "frissíteni" az elméleti tudást -:))
ALFI1562007-06-08 16:06:21 // 38926
Hát az enyimé 10-et.ezt be is tudom neked bizonyitani.
ALFI1562007-06-08 16:04:38 // 38925
Igen.Az enyimébe is ugyanaz a váltó és hajtás van mint a 159-be.Ezért nem lehet sajna megírni mert erre a nyomatékra van tervezve.A lóerőt azt feltudnánk vinni 210-re de a nyomatékot sajna nem!
csocsi2007-06-08 16:01:55 // 38924
Ezt hallottam mástól is már.
ALFI1562007-06-08 16:01:48 // 38923
320?Nem 420-at akartál írni?
csocsi2007-06-08 16:01:25 // 38922
Akkor elképzelhező, hogy ezért csinálták így.
Piritu - 1.000.0002007-06-08 15:58:41 // 38921
A váltó miatt maradt, nem bírna többet. Az 1,9 a 156-ban 305 Nm-es, míg a 159-ben 320!
Nyirkos2007-06-08 15:57:44 // 38920
Holnap csinálok képet az aknából is. Hogy alulról mit mutat.
Nyirkos2007-06-08 15:57:14 // 38919
Na, ezen én is elgondolkodtam. :)
Viszont, konnyű olajszűrőt cserélni. Nem kell leszedni hozzá :)
Viszont, konnyű olajszűrőt cserélni. Nem kell leszedni hozzá :)
Nyirkos2007-06-08 15:56:30 // 38918
És mennyit eszik?
Piritu - 1.000.0002007-06-08 15:56:14 // 38917
Az 1,9 mjet is "fű alatt" lett 140-ről 150-re húzva. Semmiféle gyári adatlapon sem találtam nyomát. Még a 156 utolsó prospektusában sem. A kocsihoz adott gépkönyvről nem is beszélve....
csocsi2007-06-08 15:56:01 // 38916
Ez védi akartelt? Középett miért van kivágva. Amit eddig láttam az "teljes" volt.
ALFI1562007-06-08 15:55:29 // 38915
Ugyan 9lóval több,de sajna a nyomaték az maradt.
Nyirkos2007-06-08 15:54:52 // 38914
Piritu - 1.000.0002007-06-08 15:54:31 // 38913
Nem kell "benyomni" hogy kopjon. Elég ha csak hozzáér és súrlódik a kinyomócsapágy a tárcsán (vagy mi a nyavaján), ahhoz meg nem kell erő.
csocsi2007-06-08 15:41:46 // 38912
Én még várok hátha lesz az több is :))
csocsi2007-06-08 15:40:46 // 38911
Ezt látod nem tudom, de gondolom ott is akad elnézőbb vizsgabiztos.
Liquid2007-06-08 08:05:33 // 38910
Ez a dízel már nem az ami 10 éve volt. Nem kormol, megy mint állat, és keveset fogyaszt. Nekem is teccik! :)
Nyirkos2007-06-08 07:35:34 // 38909
Hmm, ezt most olvastam:
"Aki mostanában rendel 2.4 JTDm motorral új Alfát, az már 210 LE-t tudhat magáénak. A hetekben ugyanis előzetes figyelmeztetés nélkül a gyár csavart egyet a technikán és 10 LE-vel többet hoztak ki az aggregátból. A nyomaték nem változott, viszont már 1500-as fordulaton eléri a maximum 400 Nm-t. A gyorsulás is javult 2 tizedmásodpercet, fogyasztásban nem várható változás és az ára sem emelkedik a kettőnégyeseknek."
Lehet, legközelebbi Alfámnál megnézek egy 2.4-et én is. Nagyon jól hangzik...
Bár, inkább benzin, és 3.2 V6 :)
"Aki mostanában rendel 2.4 JTDm motorral új Alfát, az már 210 LE-t tudhat magáénak. A hetekben ugyanis előzetes figyelmeztetés nélkül a gyár csavart egyet a technikán és 10 LE-vel többet hoztak ki az aggregátból. A nyomaték nem változott, viszont már 1500-as fordulaton eléri a maximum 400 Nm-t. A gyorsulás is javult 2 tizedmásodpercet, fogyasztásban nem várható változás és az ára sem emelkedik a kettőnégyeseknek."
Lehet, legközelebbi Alfámnál megnézek egy 2.4-et én is. Nagyon jól hangzik...
Bár, inkább benzin, és 3.2 V6 :)
Nyirkos2007-06-08 07:31:44 // 38908
Na, ma kapom Zsomeo-tól az új, megerősített üvegszálas kartelvédő hasi pajzsot.
Majd fényképezek, hátha érdekel valakit még, akinek nincs. Vagy van, de lecseréli, vagy nem cseréli le, de azért érdekli.
Majd fényképezek, hátha érdekel valakit még, akinek nincs. Vagy van, de lecseréli, vagy nem cseréli le, de azért érdekli.
Karakot2007-06-08 00:55:21 // 38906
Ne személyeskedjünk, én a kuplungodat kérdeztem. :)))
Poló2007-06-08 00:49:15 // 38905
Nem, nem puha plötty :)))
Online tag
2
Vendég2
509
Fórum
Friss topicok
- Motorsport
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Gumi, felni, futómű
- Alfa reklám
- Találkozások
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Retrovízió - A '70-es, ...
- AlfaCity 2025 - július ...
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10