NormaN2023-06-26 20:57:24 // 155983
nagyon köszönöm itt is
aranytl2023-06-21 22:56:03 // 155982
Fontos az ellenállás értéke, nem jó bele az eu2-es. A 3.2 és a 3.0 motorokban nagyobb ccm-es van, ellenállása ua, de nem biztos hogy az ecu tud annyit korrigálni hogy ne legyen sok a mennyiség.
aranytl2023-06-21 22:44:36 // 155981
Tudok adni 160 ekm-t futott motorból gyárit.
NormaN2023-06-20 09:47:05 // 155980
NormaN2023-06-20 08:34:01 // 155979
Igen, rajta túl vagyok, köszi.
Ő a 190LE v6ba cserélte aminél a gyári EV1 is 14.5 OHM tehát ott teljes match a cucc és ezért merült fel bennem, hogy mi történhet az én esetmeben, vagy van-e esetleg jobb alternatíva, de köszike !
Ő a 190LE v6ba cserélte aminél a gyári EV1 is 14.5 OHM tehát ott teljes match a cucc és ezért merült fel bennem, hogy mi történhet az én esetmeben, vagy van-e esetleg jobb alternatíva, de köszike !
gyml2023-06-20 07:52:22 // 155978
NormaN2023-06-19 19:06:22 // 155977
ja 2.5 v6 az lemaradt
NormaN2023-06-19 19:01:58 // 155976
Helloka,
Injektor kérdés
192le - EV6 a gyárija eme bosch száma : 0 280 156 039
a beszerzésének az esélye konvergál a nullához, ugyhogy elkezdtem utána járni és itt ott találta alternativát amik tökéletesek lehetnek specifikációba kicsit többet hordanak de az még nem baj.
ezt találtam hogy van aki cserélte 190LE-ben erre a gyárit: 0-280-155-746
Itt felmerült benne hogy baj lehet-e az ohm elétérés:
gyári: 14.5
"csere": 15,95
elvileg minden todásom és az internet szerint ez még OK, de jó lenne egy tapasztaltabb tudású megerősítése,
egyéb alternativája valakinek erre ami bevált és beszerezhető ?
Köszöntem
Injektor kérdés
192le - EV6 a gyárija eme bosch száma : 0 280 156 039
a beszerzésének az esélye konvergál a nullához, ugyhogy elkezdtem utána járni és itt ott találta alternativát amik tökéletesek lehetnek specifikációba kicsit többet hordanak de az még nem baj.
ezt találtam hogy van aki cserélte 190LE-ben erre a gyárit: 0-280-155-746
Itt felmerült benne hogy baj lehet-e az ohm elétérés:
gyári: 14.5
"csere": 15,95
elvileg minden todásom és az internet szerint ez még OK, de jó lenne egy tapasztaltabb tudású megerősítése,
egyéb alternativája valakinek erre ami bevált és beszerezhető ?
Köszöntem
aranytl2023-05-03 16:17:20 // 155975
0 124 515 090 van a hátsó burkolaton, de ez változhat az évek során. Az összes V6-on ez a generátor van. 52 mm-es kerék, 6 borda. Fülek oldalt egyvonalban. Más motorra nem is jó. Lehet kérni 1000 Ft-ért 200 napos visszaküldést, ha mégsem lenne jó. Bejelented és jön érte a futár. Nincs veszítenivalód, max az a pár nap.
Korábban ez a találat tűnt szimpatikusnak. De a hátulja kicsit máshogy néz ki. Szerintem a cikkszámban ezek jelentik az eltérést.
Korábban ez a találat tűnt szimpatikusnak. De a hátulja kicsit máshogy néz ki. Szerintem a cikkszámban ezek jelentik az eltérést.
NormaN2023-05-03 12:53:30 // 155974
Pont az nézegetem, hogy gyanusan olcsó és az Bosch szám alaján stimmel ? mert van egy 200+ért is aminek más a száma (192 ló)
megvan neked esetleg mármint a gyári bosch szám ?
https://www.autodoc.hu/bosch/1158655
https://www.autodoc.hu/bosch/19149893
megvan neked esetleg mármint a gyári bosch szám ?
https://www.autodoc.hu/bosch/1158655
https://www.autodoc.hu/bosch/19149893
aranytl2023-04-29 10:39:52 // 155973
Ahol cseredarabot kérnek az is mind felújított. A házon és a forgórész vasán kívül minden mást kicserélnek. A szabályzóban van különbség. Az enyém noname és gázfröccsre ingadozik a feszültség, a fényszórón látszik. A régi Bosch-sal nem csinálta. De amúgy jók az értékek.
Most van az autodocon 88-ért Bosch, az egész jó ár. Novemberben 180-200 között volt, annyit azért nem ér.
Most van az autodocon 88-ért Bosch, az egész jó ár. Novemberben 180-200 között volt, annyit azért nem ér.
berobbantam2023-04-28 17:24:04 // 155972
A régit nyugodtan add le vasba.Lesz rajta egy új ami jó esetben el megy 200k kilómétert.Másrészt nekem anno azt mondták nem érdemes felújíttatni.Nyitott a generátor ház és ahogy rozsdásodik a vasmag előbb utóbb szétrepeszti a házat.Azért én is őrzöm a régit😀.De pénzt nem áldoztam rá.
NormaN2023-04-28 09:50:35 // 155970
Nagyon köszönöm a részletes leírást, egyrészt le a kalappal másrészt sajnálom :D ...
Bennem is megfordult hogy lehet hogy nem kockáztatok be semmit és uj gyárit rendelek, plug and play, addig a régi felmegy felújítódni és a polcra.
De akkor a sejtésem beigazólodótt, ez nem egy futo kaland lesz pár órára :D
Bennem is megfordult hogy lehet hogy nem kockáztatok be semmit és uj gyárit rendelek, plug and play, addig a régi felmegy felújítódni és a polcra.
De akkor a sejtésem beigazólodótt, ez nem egy futo kaland lesz pár órára :D
aranytl2023-04-28 08:50:46 // 155969
berobbantam2023-04-28 05:36:05 // 155968
Szia
Én is új generátort javaslok.Én alba autóalkatrésznél vettem fehérvárrol anno a jtd-re.Akkor a felújított 45 lett volna a régi leadásával,a gyári új 52 volt.
Én is új generátort javaslok.Én alba autóalkatrésznél vettem fehérvárrol anno a jtd-re.Akkor a felújított 45 lett volna a régi leadásával,a gyári új 52 volt.
Kazes☻2023-04-27 23:54:17 // 155967
Ez szép, de elég valószínű, hogy az 1,6 és a 2,5V6 nem egészen ugyanolyan. :)
aranytl2023-04-27 23:43:00 // 155966
Szia!
Tavaly novemberben volt szerencsém 3x cserélni generátort, már csukott szemmel is megy :D
Elkezdtem róla írni a blogot, de abbamaradt.
Magamnak csináltam, harmadjára már 4 órán belül megvoltam.
Javaslom új generátor beszerzését. Én Szegeden a Polgárnál vettem 62 eFt volt és le kellett adni a régit. 2 éve volt már egy felújításom amit szintén magam végeztem. Új csapágyak, Bosch szabályzó, elszállt mert az állórészen a gyári "forrasztás" meglazult. Szóval állapotfüggő is, de kisebb szopás egy új, csak feltétlenül tegyék padra a szemed láttára vagy legalább adjanak valami papírt róla. Én egy hibás tekercselésűt kaptam elsőre, azért kellett 3x szerelnem. Sajnos csak akkor tudod lepróbálni, ha teljesen összerakod az autót. A padon 1300-as fordulatnál már illene töltenie (2,3 az áttétel, ez 565 motorfordulat).
Vegyél kipufogó tömítést, mert azt mindenképpen le kell szerelni a két katalizátor között.
Én legutóbb csáposon csináltam, de felbakolt autón is meg lehet csinálni (az volt 2 éve).
Menete tömören:
Áramtalanítás. Felső motorkitámasztó oldása a motorról. Kézifék oldva. Váltó üresben. Ha meg akarod spórólni a futóműállítást, akkor a bölcső-kasztni csatlakozó pontokat össze kell jelölni festékfilccel, hogy ugyanoda tedd vissza.
Le kell szerelni az első kerekeket, motorvédő burkolatot, 2 db kipufogócsövet a katalizátorok közül.
Lekötni a stabrudat a villáról, a villát az alsó lengőkarról, kormányművet a bölcsőről.
Le kell engedni a váltóalagutat (15 cm-re a bölcső felőli végén). Ennek az utolsó csavarja a hővédő burkolat alatt van, azt is le kell szerelni. (Ha nagyon leengeded, a kézifék behúzza magát, visszarakáskor figyelni kell.)
Hosszbordás feszítőjét kitámasztani (15-ös hajlított csillag, 4-es fúrószár vagy valami)
Motort alá kell támasztani úgy, hogy a hátsó váltótartó konzolt (24-es racsnis csillag) le tudd szerelni és a bölcső is leengedhető legyen. Mielőtt a bölcsőt lelazítod, a szervo csöveket tartó bilincset ki kell nyitni egy széles csavarhúzóval. Bal oldalon van a bölcső nyúlványán. Szép mutatvány, főleg visszapattintani.
Jöhet le a bölcső, az alsó lengőkarok gömbcsuklói megtartják.
Jobb féltengelyt a generátor alatt szét kell csavarozni. Nemtom hanyas imbusz, végén önzáró anya beékelődve, figyelni kell a pozícióra meghúzáskor. Legyen nálad 2 rongy vagy zacskó, amit a szétválasztott végekre teszel, különben minden grafitos zsíros lesz.
Na most már hozzáférsz a generátorhoz. Hátuljáról leoldod a vezetékeket. 13/8 Érdemes lehúzni az olajnyomás gomba vezetékét is, pattintós füles.
A generátort 2 db jó hosszú 8-as csavar fogja. Az alsó gyerekjáték, de ne húzd ki. A felső trükkös. Kicsavarod oké, de nem tudod kihúzni csak akkor, ha megemeled a motort. A legjobb, ha az olajteknő elején emeled, de lehet az első motortartó baknál is ütközésig. Ekkor a csavar feje szembe kerül a váznyúlvány mélyedésével, és ki lehet húzni. Ha megvan, engedd vissza a motort. Húzd ki az alsó csavart. Leesni nem fog, mert szorítja magát az anyáival. Ezen egy hosszú erős csavarhúzóval segíthetsz. Egyik kezedben a generátor, másikkal finoman feszítgeted. Arra számíts hogy nehéz, és ha elengeded letöri a gombát.
Ha már csak Te tartod, ügyesen ki kell játszanod a kerékjárat irányába.
Pár kép, ezek között van generátoros szerelős is.
Tavaly novemberben volt szerencsém 3x cserélni generátort, már csukott szemmel is megy :D
Elkezdtem róla írni a blogot, de abbamaradt.
Magamnak csináltam, harmadjára már 4 órán belül megvoltam.
Javaslom új generátor beszerzését. Én Szegeden a Polgárnál vettem 62 eFt volt és le kellett adni a régit. 2 éve volt már egy felújításom amit szintén magam végeztem. Új csapágyak, Bosch szabályzó, elszállt mert az állórészen a gyári "forrasztás" meglazult. Szóval állapotfüggő is, de kisebb szopás egy új, csak feltétlenül tegyék padra a szemed láttára vagy legalább adjanak valami papírt róla. Én egy hibás tekercselésűt kaptam elsőre, azért kellett 3x szerelnem. Sajnos csak akkor tudod lepróbálni, ha teljesen összerakod az autót. A padon 1300-as fordulatnál már illene töltenie (2,3 az áttétel, ez 565 motorfordulat).
Vegyél kipufogó tömítést, mert azt mindenképpen le kell szerelni a két katalizátor között.
Én legutóbb csáposon csináltam, de felbakolt autón is meg lehet csinálni (az volt 2 éve).
Menete tömören:
Áramtalanítás. Felső motorkitámasztó oldása a motorról. Kézifék oldva. Váltó üresben. Ha meg akarod spórólni a futóműállítást, akkor a bölcső-kasztni csatlakozó pontokat össze kell jelölni festékfilccel, hogy ugyanoda tedd vissza.
Le kell szerelni az első kerekeket, motorvédő burkolatot, 2 db kipufogócsövet a katalizátorok közül.
Lekötni a stabrudat a villáról, a villát az alsó lengőkarról, kormányművet a bölcsőről.
Le kell engedni a váltóalagutat (15 cm-re a bölcső felőli végén). Ennek az utolsó csavarja a hővédő burkolat alatt van, azt is le kell szerelni. (Ha nagyon leengeded, a kézifék behúzza magát, visszarakáskor figyelni kell.)
Hosszbordás feszítőjét kitámasztani (15-ös hajlított csillag, 4-es fúrószár vagy valami)
Motort alá kell támasztani úgy, hogy a hátsó váltótartó konzolt (24-es racsnis csillag) le tudd szerelni és a bölcső is leengedhető legyen. Mielőtt a bölcsőt lelazítod, a szervo csöveket tartó bilincset ki kell nyitni egy széles csavarhúzóval. Bal oldalon van a bölcső nyúlványán. Szép mutatvány, főleg visszapattintani.
Jöhet le a bölcső, az alsó lengőkarok gömbcsuklói megtartják.
Jobb féltengelyt a generátor alatt szét kell csavarozni. Nemtom hanyas imbusz, végén önzáró anya beékelődve, figyelni kell a pozícióra meghúzáskor. Legyen nálad 2 rongy vagy zacskó, amit a szétválasztott végekre teszel, különben minden grafitos zsíros lesz.
Na most már hozzáférsz a generátorhoz. Hátuljáról leoldod a vezetékeket. 13/8 Érdemes lehúzni az olajnyomás gomba vezetékét is, pattintós füles.
A generátort 2 db jó hosszú 8-as csavar fogja. Az alsó gyerekjáték, de ne húzd ki. A felső trükkös. Kicsavarod oké, de nem tudod kihúzni csak akkor, ha megemeled a motort. A legjobb, ha az olajteknő elején emeled, de lehet az első motortartó baknál is ütközésig. Ekkor a csavar feje szembe kerül a váznyúlvány mélyedésével, és ki lehet húzni. Ha megvan, engedd vissza a motort. Húzd ki az alsó csavart. Leesni nem fog, mert szorítja magát az anyáival. Ezen egy hosszú erős csavarhúzóval segíthetsz. Egyik kezedben a generátor, másikkal finoman feszítgeted. Arra számíts hogy nehéz, és ha elengeded letöri a gombát.
Ha már csak Te tartod, ügyesen ki kell játszanod a kerékjárat irányába.
Pár kép, ezek között van generátoros szerelős is.
NormaN2023-04-27 22:21:52 // 155965
Helloka,
2.5 v6
1 éve lassan szopok teljesen random ABS VDC hibával 3 aksi volt bent azóta, féklámpa kapcsoló, tempomat (kuplung) kapcsoló, kábelek, fütúmű, minden volt cserélve, nézve, csinálva.
Ma "végre" kidobott egy töltés check lámpát 10.9 volt járó motornál a töltés.
Összeállt a kép, hogy "áááááá" biztos eddig csak a végét járta a generátor (ha mentem 1000kmt összesen az autóval ebben az időszakban) és most beadta a kulcsot és ezek lehettek a random hibák is, mert ugye híresen érzékeny rá és először ezeket dobja el ha akksi, töltés gondok vannak.
Szóval szinte biztos hogy generátor, de egy rövid utánaolvasás után nem tünik egy 10 perces mutatványnak :D
Tapasztalatok tippek ? felújítás, csak bosch vagy más is fasza ? van-e kiskapu hogy ne kelljen a bódét levenni a motor körül :D ?
2.5 v6
1 éve lassan szopok teljesen random ABS VDC hibával 3 aksi volt bent azóta, féklámpa kapcsoló, tempomat (kuplung) kapcsoló, kábelek, fütúmű, minden volt cserélve, nézve, csinálva.
Ma "végre" kidobott egy töltés check lámpát 10.9 volt járó motornál a töltés.
Összeállt a kép, hogy "áááááá" biztos eddig csak a végét járta a generátor (ha mentem 1000kmt összesen az autóval ebben az időszakban) és most beadta a kulcsot és ezek lehettek a random hibák is, mert ugye híresen érzékeny rá és először ezeket dobja el ha akksi, töltés gondok vannak.
Szóval szinte biztos hogy generátor, de egy rövid utánaolvasás után nem tünik egy 10 perces mutatványnak :D
Tapasztalatok tippek ? felújítás, csak bosch vagy más is fasza ? van-e kiskapu hogy ne kelljen a bódét levenni a motor körül :D ?
Dévid2023-04-24 20:21:07 // 155964
Köszi! Majd valamikor megnézem.
Adam772023-04-24 19:51:03 // 155963
Szia!Jobb első kerékdobban van,az ablakmosó tartály előtt.Ha szerencséd van ,csak a kábelsaruk korrodáltak.
Dévid2023-04-24 19:12:13 // 155962
Hello! Tudja valaki, hol keressem a dudát a 156-ban? Találtam egy kocsit a garázsban, de nem szól az sem benne.
Liquid2023-04-22 12:46:17 // 155961
A tudománynak is vannak fokozatai, Ő már sok danos 🙂
Kócosw2023-04-22 05:50:59 // 155960
tudomány...Gt nél voltál már? 😁
Kócosw2023-04-22 05:42:58 // 155959
yat szoktam fogyasztani kerlek szepen, jó nem vagyok GT kategória,de nem a 3;1 instant fogy nalhnk 😆
Liquid2023-04-21 22:53:34 // 155958
az se kis tudomány ám :) El lehet rontani :)
Coyote2023-04-21 18:07:07 // 155957
Egy finom olasz kávéra mindig kapható vagyok 😉
Kócosw2023-04-21 15:08:42 // 155956
hajrá,de szolok en csak kávét tudok főzni 😆
Coyote2023-04-21 11:44:46 // 155955
Ha meg egyszer ráveszem magam a költözésre lehet szomszédok is lehetünk akkor nem kell annyit autózni 😁
Kócosw2023-04-21 05:01:09 // 155954
ha megyek en is egy seggel tolom ne aggodj,nem a világ vége 😆
Coyote2023-04-20 20:36:50 // 155953
Hmmm…. 2 pihenővel max az kb 8:30-9 óra csak. Az nem olyan sok. Én simán megjárom frankfurtot oda vissza 😁
Kócosw2023-04-20 20:02:18 // 155952
csak epp jelenleg egy 706 km re vagyok épp 😆
Kócosw2023-04-20 20:01:38 // 155951
tudom köszi szépen,ki tudja hatha szavadon foglak egyszer...😎
Coyote2023-04-20 17:22:45 // 155950
Hát jó, azért sajnálom, hogy nem tudsz eljönni. Max, he esetleg erre jársz ugorj be, nálam mindig minden Alfás szívesen látott vendég bármikor. 😉😁
Kócosw2023-04-20 11:07:38 // 155949
picit attol odebb vagyok ,csak nem irtam be 😁
Coyote2023-04-20 02:01:11 // 155948
Győrből ide hozzánk 😉
Kócosw2023-04-19 20:55:30 // 155947
ilyen kifogas nem is lenne 😆
Coyote2023-04-19 20:50:10 // 155945
Kocsival max 1:30-1:45 perc 😉😁
Coyote2023-04-19 19:57:29 // 155944
Szállást tudok biztosítani, zárt parkolót is amely kamerával megfigyelt 😁 Több kifogásod nem lehet 😁
Buksi2023-04-18 06:41:17 // 155943
Megbeszéltük. :-DDD
Kócosw2023-04-16 15:18:43 // 155942
ne lennel olyan marha messze 🤣🤣
Coyote2023-04-13 13:09:25 // 155941
Akkor jövő hétvégén lehet jönni 😉 csinálok valami finomat 😁
Coyote2023-04-12 08:45:05 // 155939
Gyertek gyertek, izzítom a bográcsot 👍😉
Buksi2023-04-12 07:20:44 // 155938
Akkó' menjünk a Sanyihoz. :-DDD
Buksi2023-04-12 07:20:02 // 155937
Köszi mindenkinek. :-)
Kócosw2023-04-12 07:03:36 // 155936
Ahogy irtak az uj ora értékét fogja mutatni,en mar a masodikat cserelem majd, nem birjak a.strokert a csomagtartoban.Mar a fordulatszammérő is gyengelkedik néha 🤷🤦😁
berobbantam2023-04-11 05:44:44 // 155935
Szia.A motorvezérlő akkor tárolja ha nincs írva.Az enyém speciel 0-át ír.😀
Jorjie2023-04-10 20:30:48 // 155934
Ahogy Piritu is mondja, előrefelé tudod korrigálni. Csapd bele azt a másikat, és megcsinálom neked :-)
Proxyrendezés úgy is kelleni fog, hogy megnyugodjon a kis lelke :-))
Proxyrendezés úgy is kelleni fog, hogy megnyugodjon a kis lelke :-))