Pont erre gondoltam...
...és a súypont is lejjebb helyeződik...:-)
Vannak itt nem messze a Dunaparton "kidobott" uszályok, lehet, azokból kéne "hasítani" egy darabot...:-) Egyébként én úgy vagyok vele, hogy inkább kerülöm a "veszélyes bukkanókat", eddig bejött...
Tom122008-11-15 15:45:43 // 81543
ystuc2008-11-15 15:42:38 // 81541
Szinte mindennapos, hogy az átlagember 200 fölött mászkál... :-D
ystuc2008-11-15 15:41:46 // 81539
Acél a megoldás. Van súlya, de értelme is. Nekem is az van a 146-oson, és bár extrém helyzetben az sem segít, a gyengébb ütések ellen véd. Ez tapasztalat.
NGC2008-11-15 15:34:44 // 81538
ez is igaz, de ha felüt, akkor az alu nagyobb kárt tesz, mint az üvegszálas.
Tom122008-11-15 15:28:57 // 81537
Szerintem szinte mindegy miből van, mert tényleg nem "ütés ellen" szolgál. Valahogy olyan érzésem van, hogy az alu is csak kb. annyit véd nagyobb ütésnél, mint az űvegszálas - semmit. Annyi hatása van, hogy a víz, kosz, por nem verődik fel annyira a motortérbe...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 15:13:49 // 81536
igen családi, 7köznapi autóban sokkal ésszerűbb erőforrás...ezért van nekem is :)
NGC2008-11-15 15:10:08 // 81535
akkor most már csak egy olcsó, jó állapotút kell találnom... nem célzás :D
GTPeti2008-11-15 15:08:47 // 81534
OK, elhiszem. De engedd meg, hogy továbbra is szkeptikus maradjak. Egyszerűen nagyon belémvésődött, hogy a dízel hatékonyabb működésű.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 15:06:51 // 81533
Peti most nem keresem meg a neten de kb 170-ig azonos mennyiséget evett a diesel meg a benzines de 200 felett a diesel zabált többet...
GTPeti2008-11-15 15:05:31 // 81532
Hát ja. Magyarul a 156-nál ez inkább zaj/porvédő burkolat, mint kartervédő.
NGC2008-11-15 15:04:32 // 81531
igen, ezen agyaltam én is, hogy a műanyag, vagy üvegszálas, ami ugye a gyári, inkább az törjön.
GTPeti2008-11-15 15:01:29 // 81530
Az, hogy nagyon átgondoltan kell, hogy meg legyen csinálva, különben egy nagyobb ütésnél (csatornafedél), valami szakadni fog. (Felfogatás, stb.) Rázós dolog. Amúgy a 156-nál a felfogatási pontok sem egy masszív fém burkolathoz lettek méretezve.
(Én is agyaltam fém védőn.)
(Én is agyaltam fém védőn.)
Zsolesz2008-11-15 15:00:06 // 81529
Kedden megyek akkor majd megnézetem. Kormánymű kiszedési projekt lesz :(
NGC2008-11-15 14:59:45 // 81528
sziasztok!
mi a véleményetek a fém/alu kartervédőkről?
mi a véleményetek a fém/alu kartervédőkről?
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 14:56:41 // 81527
75 fok az kevés...85-90-nek kéne lennie
Zsolesz2008-11-15 14:55:28 // 81526
De ha az szart be akkor a másik oldalon is melegnek kellene lennie a csőnek nem? Nálam meg semmi. Rá lett dugva comp. 75 fokos vizet mutatott tavaly. Akkor sem volt sokkal feljebb. Ha melegebb az idő, akkor az első vonalig felmegy.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 14:55:01 // 81525
az kevés pedig...lehet az óra szar..
GTPeti2008-11-15 14:54:51 // 81524
Linkeld csak be nyugodtan! :)
GTPeti2008-11-15 14:54:04 // 81523
Termosztát K.O. Nekem ugyanez volt és a csere megoldotta.
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 14:53:54 // 81522
nézzél már meg egy fogyasztási görbét tartós 240-nél lécci mert nincs kedvem belinkelni a diesel többet zabrál....
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 14:52:49 // 81521
erről beszélek Peti mutass egy ilyen dieselt lécci :DDD az ember kurvára tud!
Zsolesz2008-11-15 14:52:38 // 81520
Na hogy valami legyen ami Alfa is. Itt a kép a vízről. Közút 110 körüli tartós tempó. Fűtés van ez beáll így pár km alatt, garázsból indulva. Csak ha meghajkurászom akkor megy feljebb a mutató mióta hideg van. Tavaly mikor néztük a szerelőnél akkor nem volt termosztát gond mert nem melegedett a másik oldalon a cső, szóval nem értem. Azért lehet idén is ránézetek.


GTPeti2008-11-15 14:50:03 // 81519
Na mind1. Azért továbbra is fenntartom: Az A5 jó (ellen)példa a "lomha" és "nem sportos" dízelekre. És itt pont, hogy tapasztaltam is, nem csak hivatalos adatokat nézegettem...
GTPeti2008-11-15 14:48:31 // 81518
Persze 100 km-en!
...mint a benzines 50-en...
:)
...mint a benzines 50-en...
:)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 14:47:20 // 81516
jah és többet eszik a diesel :DDDDDDDDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 14:46:40 // 81515
gyári tuning azon még lehet tekerni :DDD
GTPeti2008-11-15 14:46:35 // 81514
R8 TDi. :PP
GTPeti2008-11-15 14:46:00 // 81513
Na várj, azért az a Subaru motor szénné van tuningolva...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 14:45:44 // 81512
de nézzünk meg egy EVO-t vagy egy M-es bökőt...aztán hozz dieselt ami azokat lenyomja...
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 14:44:50 // 81511
offoljunk nekem az audinál 4,2 Quattro a sportautó abból is az S...na állíts mellé dieselt :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 14:43:32 // 81510
igen rakj mellé akármilyen 2.0 dieselt :DD
GTPeti2008-11-15 14:38:46 // 81509
(Az előbbiek 240 vs 265 LE.)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 14:34:25 // 81508
sportautó nekem egy subaru 2.0WR STI pl ha már itt járunk a 190 ló az lassan széria ...
GTPeti2008-11-15 14:33:48 // 81507
Na ez az amit én MA MÁR máshogy látok. Bocs, az OFF példáért, maradnék az Ódinál, mert ahhoz mindkét féle motor rendelhető.
Szóval 3.2 FSI 6,6sec 0-100-ra, 3.0 TDi 6,1sec. Pedig a benzines ráadásul 25 LE-vel erősebb papíron. Szóval annyira mégsem aláz... (Régen alázott.)
Szóval 3.2 FSI 6,6sec 0-100-ra, 3.0 TDi 6,1sec. Pedig a benzines ráadásul 25 LE-vel erősebb papíron. Szóval annyira mégsem aláz... (Régen alázott.)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 14:29:21 // 81506
hát rakjunk egymás mellé egy benzines v6-ot meg egy diesel v6-ot...fogyasztásban különbség nincs de teljesítményben a benzines aláz...
GTPeti2008-11-15 14:09:18 // 81505
Dízel nem lehet sportautó? Hmm. Rápillantottam a 3.0ás A5 adataira. 6,1 a gyorsulása. És az utat a gyári ültetéssel is rendkívül jól fekszi. Nem egy Lotus Elise, de a kettő közül állítom, hogy nem sokan válaszanák az utóbbit. (Pedig az benzines...)
GTPeti2008-11-15 14:06:05 // 81504
Na végre, vége a tegnap esti pangásnak.
És újra itt az örökzöld téma is. :))
Írtam tegnap az OFF autók topicban, hogy 2 napig egy A5 2.7 TDi aut.-tal (190LE) voltunk úton. Nos aki dízelellenes, kéne egy ilyen kategóriás autóval mennie egy kicsit. És a 159 Mjet 200LE-vel, ugyanezt kell, hogy tudja. (A rövid pécsi tesztúton by George is elég szépen ment.) Az 5ösről csak annyit, hogy semmi dízelhang, nagy gázra "felsüvölt" a motor, ez sem zavaró, inkább érdekes. És pályán megy mint a disznó, 250-ig gyak. linárisan gyorsul.
Tényleg remélem, hogy a 159 is kb. ezt tudja. Mert ez nekem is pont elég lenne. :)
És újra itt az örökzöld téma is. :))
Írtam tegnap az OFF autók topicban, hogy 2 napig egy A5 2.7 TDi aut.-tal (190LE) voltunk úton. Nos aki dízelellenes, kéne egy ilyen kategóriás autóval mennie egy kicsit. És a 159 Mjet 200LE-vel, ugyanezt kell, hogy tudja. (A rövid pécsi tesztúton by George is elég szépen ment.) Az 5ösről csak annyit, hogy semmi dízelhang, nagy gázra "felsüvölt" a motor, ez sem zavaró, inkább érdekes. És pályán megy mint a disznó, 250-ig gyak. linárisan gyorsul.
Tényleg remélem, hogy a 159 is kb. ezt tudja. Mert ez nekem is pont elég lenne. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2008-11-15 11:28:29 // 81503
így van úgy látszik még mindig nem dereng senkinek sem ha sport autót akarsz akkor benzin ha átlag autót nézem fenntartásra akkor a benzines sehol sincs...
ribipeti2008-11-15 10:58:29 // 81502
Miért, nincs már a Fastcaristák - Batiánusok szösszenet? Az pont ezért lett anno létrehozva.
ALFI1562008-11-15 07:55:07 // 81501
Ismét a jó öreg téma.Kéne nyitni egy topicot: Diesel VS Benzin
GEORGE2008-11-15 00:49:31 // 81500
Nem is tesz neki jót ha kifogy....
Etel2008-11-15 00:44:10 // 81499
Soha tobbet nem lesz benne keves benzin.
GEORGE2008-11-15 00:43:02 // 81498
Lényeg hogy indult :-)
Etel2008-11-15 00:42:12 // 81497
be kellett tolni, ugy indult csak el. Nagyon szepen koszi a tanacsokat:)
GEORGE2008-11-15 00:39:49 // 81496
Az az elindult? :-)
Etel2008-11-15 00:38:36 // 81495
megjott!!!!!!!!!!!!!!!!
GEORGE2008-11-15 00:31:17 // 81494
Ha elötte nem volt semmi gond akkor most is indulni kéne...ugyan lehet hogy kevés bele a 2L :-)
Szóval ha bele töltötte az újabb benzin adagot akkor próbáljátok ki ugy hogy gyújtásra teszitek. Kéne hallani hogy elindul az üzemanyagszivattyúja....pár másodperc után lehet önindítózni.
Addig nem fog elindulni mig a megfelelö üzemanyagnyomás ki nem fog alakulni.
Szóval ha bele töltötte az újabb benzin adagot akkor próbáljátok ki ugy hogy gyújtásra teszitek. Kéne hallani hogy elindul az üzemanyagszivattyúja....pár másodperc után lehet önindítózni.
Addig nem fog elindulni mig a megfelelö üzemanyagnyomás ki nem fog alakulni.