Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

pb_2010-01-25 11:13:48 // 71221
Mi van?)
pb_2010-01-25 11:11:51 // 71220
Most sajnáljalak?DDD
Olvastam a forradalmi technikát, de mi lenne, ha mondjuk új cuccokkal próbálkoznál, a belevalóval, az is forradalmian új vívmány lenne?)))))
Amúgy van 1 sokkal 1xűbb módja a dolognak.)))

Ok.
Ferke2010-01-25 10:40:11 // 71219
Ez most független a szelepek számától, szerintem a lehúzott lambda is beleszól, meg a hiányzó kat. is. Fax voltam, de gyerek kint volt velem, és nem akartam már kint maradni járatni.
Mondjuk majdnem beindult, nem sokon múlott:))
A kuplung viszont kvajó lett! Ég és föld a 33boxi és a 145 boxi hidraulikája között a különbség:)
Föckös2010-01-25 10:34:20 // 71218
kellett neked 16v...
nyócvé bazze mondtam mááá!
Jak2010-01-25 10:29:13 // 71217
Ja,amúgy reggelt!!!
Jak2010-01-25 10:28:24 // 71216
Zubaru boxer diesel!Pfffffffffff:))))
Ferke2010-01-25 09:41:55 // 71215
Hát nem elavult, az bittos!:)

A kicsgenya viszont ma reggel megint nem indult....elkövettem azt a hibát, hogy este beálltam a garázsba, és csak kb 3-4 percig járt....ha nem áll le tökig az automata szívató és nem égeti szárazra a cuccost, egyszerűen xopat...:(
Meg az akksim is lóxar már, szóval megint lesz melóm este:)
Föckös2010-01-25 09:33:40 // 71214
izzitógyertya? egr?

hát már megint milyen BOXER
ez?????
:-)))))))))
Ferke2010-01-25 09:31:20 // 71213
Ja, a lengőkarnél majdnem bexoptam...raknám össze, és csak véletlenül vettem észre, hogy a féltengely kibukott a csuklóból...bazz, szedhettem le a gumiharangot, még jó, hogy volt hosszú bilincs otthon, mert a régi el is köszönt, meg az a rengeteg zsír, á vatte ez az undorító része a melónak, pláne ha nem is terveztem.
Ferke2010-01-25 09:26:56 // 71212
Ne aggódj, én végig kint melóztam a minuszokban:))
Mértem olajnyomást, cseréltem kuplung munkahengereket, sőt, a felső kuplung munkahenger problémára kidolgoztam egy forradalmian új és filléres techikát, ami úgy néz ki, hogy be is vált, és jóval szebben is emel ki a kuplung, sokkal pontosabban érezni a pedálon is!
Aztán izzítógyertya csere, lengőkar szilentek zsírzása, üa szűrőcsere, pillangőszelep és egr tisztítás, ami lemaradt még a múltkor:)
Szóval nem volt unatkozás...:)

Az olajnyomás mérés alatt viszont fura dolgokat tapasztaltam, azt majd személyesen...
pb_2010-01-25 09:20:23 // 71211
Kemény vagy, Papa!DDD
Föckös2010-01-25 09:06:34 // 71210
Reggelt! a 7vége csodás volt, napsütés kirándulás!
elutaztunk a párommal

a
Margit-szigetekre
pfff
ennyi belefért
:-))
pb_2010-01-25 08:54:51 // 71209
Máguskám, ne magadból indujjá' ki.)))))
Ferke2010-01-25 08:48:52 // 71208
Na, reggelt, Urak? hogy telt a 7vége? Fogadjunk, a nép nagy része megint csak elméletizett. :))
Ferke2010-01-25 08:48:03 // 71207
Az csak akkor látod, ha a sajátodra nézel:)))
pb_2010-01-24 23:00:13 // 71206
Így is kell indulnia 1 boxernek.))))))
Whiteskull2010-01-24 22:55:29 // 71205
Vaze! Nálam így indul a sprint néhány hónapi pihi után. :))))))

Azt ugye meg nem tudhattam. :)))))))))))
pb_2010-01-24 22:08:30 // 71204
Ugyanmár, ugyanmár.)))) Amúgy pedig, +Ngedem, hogy Mesternek szólítsál.DDDD
Scott2010-01-24 21:43:11 // 71203
Te ebben nagy mester vagy. Az autó nem használatban :DDD
ÁdidiGaga (il hempescattore)2010-01-24 21:00:16 // 71202
Tudtam, hogy te valami baromságot fogsz írni!

Nincsenek is benne ülések!!! :-DDDDD
pb_2010-01-24 19:49:13 // 71201
Kb.))))
pb_2010-01-24 19:48:47 // 71200
Ha nem akarsz, nem kell vele semmit sem csinálnod.)))
Jak2010-01-24 18:36:47 // 71199
Ja,néha nem árt beröffenteni!A legjobb viszont az lenne,ha néha csapnál vele egy kört,hogy minden mozogjon rajta egy kicsit!
Igor1452010-01-24 17:44:07 // 71198
Köszi srácok! Holnap meló után odamegyek a garázsba és megnézem pontosan a villát. Tegnap estére végeztünk a művelettel, de rohannom is kellett, nem volt időm alaposan végignézni és igazából nem is tudtam mit kell nézni :-)
VinceP4 (Il capitano)2010-01-24 16:35:53 // 71197
Már okoskodtam itt asszem Kando kartársnak, hogy énaz olajat mindenképpen "megtörném". A sajátommal is azt szoktam csinálni, ha sokat áll. Beteszed 5-be, és tolsz rajta egy kicsit. Ide-oda jut egy kis olaj.
Whiteskull2010-01-24 16:06:34 // 71196
Szerintem egyszerűen ülj bele, és fordítsd el a kulcsot. :)))))
ÁdidiGaga (il hempescattore)2010-01-24 16:03:22 // 71195
Üdv Urak!

Távollétem oka, hogy ősz vége óta téli álmot alszik a Kisszaros, valamikor a múlt héten szerintem a műszaki is lejárt...
Hogy pontosan hogy lesz tavasszal, azt én sem tudom, de nem nagyon van más választásom, mint legalább egy szezonra valahogy feltámasztani.

Igazából a kasztnit kellene majd összevarrni, a többi rendben lenne - pont ez lenne a kérdés lényege, ti. hogy ami jó volt eddog, az tönkre ne menjen az állással.

Szóval: november óta nem nagyon volt beindítva, egy viszonylag jól szigetelő (körbeépített) garázsban vesztegel.

Mit javasoltok, indítsam-e időnként és ha igen, hogyan készüljek rá ennyi állás után?
(azon túl, hogy hazahozom az akksit feltölteni :-)
Whiteskull2010-01-24 15:32:30 // 71194
Ugyanígy jártam én is. Idemásolom a blogomat róla. :)))

"Szépen lejött a váltó, (a motort nem volt kedvem kiszedni) és egyből látszott a bibi. A kinyomócsapágyat mozgató villa furata ki volt teljesen kopva, és a kinyomó csapágy tartófülei is ki voltak tágulva rendesen. Nem is csoda, hogy össze vissza kalézolt a kinyomó villa, csak éppen a kuplungot nem emelte ki. :)))))

A kuplungszerkezet kiemelővilláit meg talán már csak az imádság tartotta egyben. Amikor a kuplung munkahengerről leszedtem a gumisapkát simán a nyakamba folyt a benne felgyűlt fékfolyadék. :))

Egyedül a kuplung tárcsa nézet ki majdnem kifogástalannak.

Új kuplung, új munkahenger a helyén, valamint a kinyomó villát tartó stiftet is ki kellett cserélni, mert eltörött. A kinyomó villa furatát felhegesztettük, méretre fúrtuk. :))))"
pb_2010-01-24 13:56:03 // 71193
Ezt csak itt néhányan nem tudják.DDD
Dekka2010-01-24 13:43:24 // 71192
én csak elavult technikát látok a képen :D
Jak2010-01-24 13:42:01 // 71191
Na én ezért mondtam az itthoniaknak,hogy ez örök darab marad nálam!!!Lehet majd lessz egy újabb is,de ez marad!!!
Jak2010-01-24 13:39:58 // 71190
Reggelt!!!!!!!!!!!:)
pb_2010-01-24 13:21:51 // 71189
Mléxem, mikor írtad.
VinceP4 (Il capitano)2010-01-24 13:19:15 // 71188
Autópályán történt 5500-as fordulat környékén. Meglepődtem, elhiheted...
pb_2010-01-24 13:06:31 // 71187
Szép érdekes hangja lesz a motornak.D
VinceP4 (Il capitano)2010-01-24 13:00:40 // 71186
Az még egész jó. :-)
Az enyém egyszer olyan lett, mint az alufólia.
pb_2010-01-24 12:20:25 // 71185
A padacánok, 1ik fejlődési lépcsőfoka.DDD
pb_2010-01-24 12:19:11 // 71184
Köszi, ezt a fejezetet kihagyom, inkább tanulok mások hibáiból.)))) Amúgy van ilyen a vitrinben, épp a minap linkeltem be:

Scott2010-01-24 12:15:44 // 71183
Höhö
Scott2010-01-24 12:13:04 // 71182
Ezt csináld utánam vatte :)
pb_2010-01-24 11:57:10 // 71181
Hát igen, igen a traktor mégsem az igazi.DDD
pb_2010-01-24 11:55:57 // 71180
Ugye, ugye, az igazi technika.DD
Scott2010-01-24 11:54:42 // 71179
Nézegetem a régi képeimet. Hm :)
Scott2010-01-24 11:50:56 // 71178
Hi All! Kis nosztalgia :)

pb_2010-01-24 11:49:33 // 71177
Nagy valószínűséggel a csappal lesz a baj. A fehérrel karikázott alkatrészt nézd +:

A villán a furat szokott kikopni, ami, annyit jelent, hogy ovális lesz a furat, ezt ránézésre + lehet állapítani.
Igor1452010-01-24 09:04:38 // 71176
Az a baj hogy nem tudom hogy kéne eredetileg kinéznie.A villa pl simán kivehető volt, nem fogta semmi.
pb_2010-01-24 00:14:51 // 71175
A villán a furatot, és környékét nézegesd +.
pb_2010-01-24 00:13:00 // 71174
Gondolom légtelenítetted rendesen a rendszert, ha igen, akkor + kéne nézni a munkahenger nyomórűdját, és a villa csapját is a váltóban.

Ez a kuplung mechanika kuka, a rázás is ezért van. A ha veszel, csak normálisat vegyél, ugyan valamivel drágább, de hosszű távon jobban jársz.
Igor1452010-01-24 00:12:38 // 71173
ja és a villáról is egyet!
Igor1452010-01-24 00:04:01 // 71172
1. A munkahenger csapja ilyen ferde volt (picit homályosak, sorry)
2. A szerkezet
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak