Hello Urak!
Letört az első lökhárítóm felfüggesztő műagyag füle.
Valaki javított már ilyet? Bármilyen ötletnek/megoldási javaslatnak örülök.
Köszi előre is!
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Hakuna2022-04-11 12:47:44 // 80870
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Hakuna2021-07-23 18:28:55 // 80868
Sziasztok!
Van valakinek dokumentációja vagy fotója/leírása hogyan jön szét a "kályha"?
Vagy hogyan tudnám leghatékonyabban átmosni a fűtőradiátor? Forró víz mellett is épphogy langyos, így feltételezem, hogy dugulás van benne.
Van valakinek dokumentációja vagy fotója/leírása hogyan jön szét a "kályha"?
Vagy hogyan tudnám leghatékonyabban átmosni a fűtőradiátor? Forró víz mellett is épphogy langyos, így feltételezem, hogy dugulás van benne.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2021-02-27 17:09:54 // 80867
Volt-van-esz minden(is) amit írtál - majd beszámolok kicsit bővebben később...Amúgy már kedden kész lett a zsönerátor ,szerdától várta a beépülést - de meló meg egyebek miatt ma ebéd után tudtam foglalkozni vele...
Most lett kész az install, rögtön egy kép róla -garázsból nyitott géptetővel kiállva, léXűrő nélkül röfögtetve ;-)
Most lett kész az install, rögtön egy kép róla -garázsból nyitott géptetővel kiállva, léXűrő nélkül röfögtetve ;-)
pb_2021-02-25 19:36:37 // 80866
Xénkefe + TSúxógyűrű. Generátort magad TSináld. Vagy másik generátor.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2021-02-19 20:51:43 // 80865
hali!
ma megejtettem a heti átmozgató edzést (utoljára pont egy hete mentem vele), majdnem végig minden úgy volt mint legutóbb, egészen a...(1. meló miatt a városban, 2. meló a szomszédos kisvárosban 3. tankolás 4 . csavarbolt 5. asszonynak valami kegyszer majd megálltam a belvárosban kajálni) 6 azaz hatodik indításig.
ekkor a töltésjelző lámpa olyan jó fél fényerővel úgy maradt- amíg egy egyenes részen ki nem húzattam a verdát. Akkor elaludt és nem sokkal utána kanyarodás miatt állóra kellett fékeznem de akkor már nem gyulladt ki újból, nem is parázslott, se akkor, se később alapjáraton sem.
Mentem a gyerekért , megálltam, 7. indítás tök ugyanez ,8. garázsba beálláskor dettó - ki is faroltam inkább és köröztem a ház körül - végül az jött ki, hogy 3000s fordulat kel neki egy jó 1 mp -ig (akár álló helyzetben is) és akkor alszik el...
Holnap mérek kicsit, illetve a szégyenletes módon kb. egy éve a garázsban rugdosott 129 k-s donor-generátort végre leadom felújítani (ott esetleg gyakorlottabb kézzel-szemmel rá tudnak nézni vagy mérni)
de azért érdekelne hogy kb. mire számítsak vagy legalább a hibakeresésben merre induljak el?
ma megejtettem a heti átmozgató edzést (utoljára pont egy hete mentem vele), majdnem végig minden úgy volt mint legutóbb, egészen a...(1. meló miatt a városban, 2. meló a szomszédos kisvárosban 3. tankolás 4 . csavarbolt 5. asszonynak valami kegyszer majd megálltam a belvárosban kajálni) 6 azaz hatodik indításig.
ekkor a töltésjelző lámpa olyan jó fél fényerővel úgy maradt- amíg egy egyenes részen ki nem húzattam a verdát. Akkor elaludt és nem sokkal utána kanyarodás miatt állóra kellett fékeznem de akkor már nem gyulladt ki újból, nem is parázslott, se akkor, se később alapjáraton sem.
Mentem a gyerekért , megálltam, 7. indítás tök ugyanez ,8. garázsba beálláskor dettó - ki is faroltam inkább és köröztem a ház körül - végül az jött ki, hogy 3000s fordulat kel neki egy jó 1 mp -ig (akár álló helyzetben is) és akkor alszik el...
Holnap mérek kicsit, illetve a szégyenletes módon kb. egy éve a garázsban rugdosott 129 k-s donor-generátort végre leadom felújítani (ott esetleg gyakorlottabb kézzel-szemmel rá tudnak nézni vagy mérni)
de azért érdekelne hogy kb. mire számítsak vagy legalább a hibakeresésben merre induljak el?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2021-01-26 15:21:40 // 80864
ÁdidiGaga (il hempescattore)2021-01-26 15:18:57 // 80863
Sziasztok!
Valaki felismeri ezt a jelölést a jobb oldalon? ? 1,7 IE 8V '91 eleji dugattyú. A dugattyú "4 sarkában" van
-3818 szám
-1 szám (a 4 hengerből az egyiknél 2!)
-9 pötty (mint a 9 fok) és lejjebb 0
-EZ MEG UGYE EGY LOGORA HASONLÍT - de kié??????
Mondialról biztosan mondta hozzáértő hogy azon van felirat - akkor ez kizárásos alapon Borgo kellene legyen - de ilyen dugattyúbelsős képet nem találtam a neten és amúgy a Borgo más helyeken (dobozon pld, ) teljesen más jelet használ...
(a dugótető alján - ezen a képen felfelé - még van egy kis olajkaramell amit le kéne súrolni de ilyen öntött jel nem hinném hogy lenne alatta...
Valaki felismeri ezt a jelölést a jobb oldalon? ? 1,7 IE 8V '91 eleji dugattyú. A dugattyú "4 sarkában" van
-3818 szám
-1 szám (a 4 hengerből az egyiknél 2!)
-9 pötty (mint a 9 fok) és lejjebb 0
-EZ MEG UGYE EGY LOGORA HASONLÍT - de kié??????
Mondialról biztosan mondta hozzáértő hogy azon van felirat - akkor ez kizárásos alapon Borgo kellene legyen - de ilyen dugattyúbelsős képet nem találtam a neten és amúgy a Borgo más helyeken (dobozon pld, ) teljesen más jelet használ...
(a dugótető alján - ezen a képen felfelé - még van egy kis olajkaramell amit le kéne súrolni de ilyen öntött jel nem hinném hogy lenne alatta...
BuBu.2020-12-25 09:05:06 // 80862
Boldog karácsonyt kívánok nektek remélem mindenki most szereli be a karácsonyi ajándékokat..
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-12-20 00:34:30 // 80860
ezt régebben én is linkeltem , elég kemény gép, érdekes módon 1.6ra lett a 16V, 225 lóerő. Megnéztem szinte az összes videóját, osztrák koma ment vele - sajnos időben az utolsó videó pont az hogy egy kanyarba érve elfüstöl a moci :(
szerintem utána már nem építették újra mert az istálló oldalán nem sokkal későbbi dátummal már egy OFF Mitsubishi "karizom" a versenyautójuk...
szerintem utána már nem építették újra mert az istálló oldalán nem sokkal későbbi dátummal már egy OFF Mitsubishi "karizom" a versenyautójuk...
RomeoOne2020-12-19 23:21:33 // 80859
8 db csevegős hozzászólás elrejtve
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-12-07 13:44:23 // 80850
köszönöm mindenkinek az építő és szakértő hozzászólásokat - akinek ez nem inge ne vegye magára! :-)
gyÚTászár:
ha így megy tovább, kénytelen leszek "öngyógyulttá" nyilvánítani előbb-utóbb :-p
a héten volt ugye a muhi kirucanás+egy nap városi szaladgálás és a régebbi kulccsal semmi gond nem volt az ezen autók kezeléséhez elengedhetetlen "érzéki csuklómozdulatokat" alkalmazva :-) Tegnap már a hűtőközeg-téma okán piszkálva levittem a donoréhoz hasonló, gyári nyerskulcsból készítettet és azzal is biztatóan működött , innentől váltott kulcshasználat aztán meglátjuk...
hőmérő:
pénteken mentem egy várost, az első megálló gyakori cél (anyósék) ott már melegnek kell lennie a motornak. Hőfok 60-75 műszer alapján , motor szépen jár (bár szintén nem jegyeztem meg pontosan hogy jár ha tényleg ennyi a víz...:-p) mindkét hűtőcső forró (rövid időre megfogható de rendesen rámarkolva kellemetlenül forró)
tegnap levettem a léXűrőházat és csak annyit láttam hogy a motor tetején minden gumicső/fémidom váltásnál a fémrészen zöld fagyálló-kiválás van odaszáradva...
A műszer jeladója ugye ami a bal oldali szívócsonk oldalába van belehajtva/barna vezeték?
gyÚTászár:
ha így megy tovább, kénytelen leszek "öngyógyulttá" nyilvánítani előbb-utóbb :-p
a héten volt ugye a muhi kirucanás+egy nap városi szaladgálás és a régebbi kulccsal semmi gond nem volt az ezen autók kezeléséhez elengedhetetlen "érzéki csuklómozdulatokat" alkalmazva :-) Tegnap már a hűtőközeg-téma okán piszkálva levittem a donoréhoz hasonló, gyári nyerskulcsból készítettet és azzal is biztatóan működött , innentől váltott kulcshasználat aztán meglátjuk...
hőmérő:
pénteken mentem egy várost, az első megálló gyakori cél (anyósék) ott már melegnek kell lennie a motornak. Hőfok 60-75 műszer alapján , motor szépen jár (bár szintén nem jegyeztem meg pontosan hogy jár ha tényleg ennyi a víz...:-p) mindkét hűtőcső forró (rövid időre megfogható de rendesen rámarkolva kellemetlenül forró)
tegnap levettem a léXűrőházat és csak annyit láttam hogy a motor tetején minden gumicső/fémidom váltásnál a fémrészen zöld fagyálló-kiválás van odaszáradva...
A műszer jeladója ugye ami a bal oldali szívócsonk oldalába van belehajtva/barna vezeték?
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
pb_2020-12-06 21:14:30 // 80848
Mindenképp, főleg ha te mondod/írod.😁
BuBu.2020-12-06 20:51:21 // 80846
Levegő miatt is tud ilyet produkálni. mármint hogy ingadozgat.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
pb_2020-12-05 22:23:47 // 80844
Lehet más lex az.
pb_2020-12-05 22:22:25 // 80843
Látom itt nagyon megy a xagértés.😊
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-12-03 10:59:34 // 80842
tudom, van néhány hőfoknyi átmenet a nyitva és zárt állás közt erre utaltam a "részben nyitva marad" opcióval hogy nyitás közben ragad meg...Ma vagy holnap tesztelem beindítás után hogy alakulnak a dolgok mert tegnap így hogy beültem mentem , menet közben országúton keveset mutatott és megérkezve meg meleg volt a cső - ez így pont semmit nem jelent, lehet részben vagy egészben nyitva maradt termosztát de normálisan működő + műszerhiba is...
(azért az gyanús, hogy álló motornál is ide-oda mászkál a mutató...)
(azért az gyanús, hogy álló motornál is ide-oda mászkál a mutató...)
127_sud2020-12-03 10:43:10 // 80841
A termosztát se olyan, hogy egy bizonyos hőfoknál kinyit aztán kész. Gyárilag meg van adva, hogy milyen hőfokon kezd el nyitni (ez is tűréssel) és mikor nyit ki teljesen. Lehet eleve a tiéd nem zár vissza teljesen vagy nyitva maradt. Én azért megnézném a csöveket akár megfogással de infrás hőmérő is jó ilyenre.
Kazes☻2020-12-03 10:20:32 // 80840
Igen... ezt írtam le, hogy ha a hatvan fokos állapotban már érzed, hogy meleg az a bizonyos, akkor nyitva van a termosztát és azonnal megy a hűtőbe a közeg... a gyorsabb haladásnál a menetszél rögtön kezdi visszahűteni és konyul a műszer.
De, ha ez mind egyébként rendben van és jól működik (ezt benzines esetében helyben, járó motornál könnyebben vizsgálható) és mégis mocorgászódik a mutató, akkor nagy eséllyel a műszer és/vagy jeladó, ahogy írtad is. 😁
De, ha ez mind egyébként rendben van és jól működik (ezt benzines esetében helyben, járó motornál könnyebben vizsgálható) és mégis mocorgászódik a mutató, akkor nagy eséllyel a műszer és/vagy jeladó, ahogy írtad is. 😁
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-12-03 09:29:37 // 80839
ugye országúton mentem és mire feltűnt a jelenség addigra oda is értem, szóval nem tudtam megfigyelni hogy a cső egy darabig hideg és hirtelen indult el a forró víz a hűtőbe vagy végig nagykörön volt ...
termosztát amúgy tud olyat hogy az előírt 8x fok helyett már 60-nál kinyit? Én úgy tudom,hogy nem, ha elromlik akkor megragad egy adott állásban a zárva állástól a nyitváig bárhol és annak megfelelően vagy nem iktatja be a hűtőt vagy már első perctől kezdve átengedi a víz egy részét vagy egészét...
termosztát amúgy tud olyat hogy az előírt 8x fok helyett már 60-nál kinyit? Én úgy tudom,hogy nem, ha elromlik akkor megragad egy adott állásban a zárva állástól a nyitváig bárhol és annak megfelelően vagy nem iktatja be a hűtőt vagy már első perctől kezdve átengedi a víz egy részét vagy egészét...
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-12-03 09:21:40 // 80838
kösz a választ - azért a távgyógyítást se zárjuk ki! :-)
hűtóbe menő cső meleg volt - de ugye ez vagy azt jelenti hogy a termosztát jó és normálisan nyit, azaz a víz már 90 fokos - vagy most így nincs előttem a termosztát mechanikája, de úgy tudom nem kizárt hogy nyitva marad és átengedi egyből a vizet a hűtőbe....
Ezt meg lehet és kell is nézni...
Azért az ide-oda vándorló hőfok miatt reménykedem hogy "csak" műszerhiba....
hűtóbe menő cső meleg volt - de ugye ez vagy azt jelenti hogy a termosztát jó és normálisan nyit, azaz a víz már 90 fokos - vagy most így nincs előttem a termosztát mechanikája, de úgy tudom nem kizárt hogy nyitva marad és átengedi egyből a vizet a hűtőbe....
Ezt meg lehet és kell is nézni...
Azért az ide-oda vándorló hőfok miatt reménykedem hogy "csak" műszerhiba....
Kazes☻2020-12-02 21:57:34 // 80837
Minden (is) igen! 😉
Szvsz elképzelhető a szervi baj is, de az általad felvázolt problematika is.
De ha és amennyiben a műszeren pl. 60°C olvasható és a hűtőbe menő-jövő csövek hidegek, akkor ok, hisz nem nyitott a termosztát, még nincs nagy kör... ha viszont melegek, akkor nyilván nyitott a termosztát és már a hűtőben hűl a közeg, tehát vélhetően fals értéket tudsz csak leolvasni... ha viszont nagyjából jónak mutatkozik a helyzet, de nagyobb sebességnél adja elő a visszahűlést, akkor meg egyértelműbbnek látszik a szervi elváltozás lehetősége.
De mindettől függetlenül még öngyógyulhat!
😃
Szvsz elképzelhető a szervi baj is, de az általad felvázolt problematika is.
De ha és amennyiben a műszeren pl. 60°C olvasható és a hűtőbe menő-jövő csövek hidegek, akkor ok, hisz nem nyitott a termosztát, még nincs nagy kör... ha viszont melegek, akkor nyilván nyitott a termosztát és már a hűtőben hűl a közeg, tehát vélhetően fals értéket tudsz csak leolvasni... ha viszont nagyjából jónak mutatkozik a helyzet, de nagyobb sebességnél adja elő a visszahűlést, akkor meg egyértelműbbnek látszik a szervi elváltozás lehetősége.
De mindettől függetlenül még öngyógyulhat!
😃
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-12-02 20:53:49 // 80836
Mi igen? :-)
Az öngyógyítás amúgy kezd megállni a lábán : az egyel eredetibb, egy ideje nem használt kulcsot hétfőn csak garázsban, kocsi mellől kívülről tettem be - azóta próbáltam rendesen beülve normál kézmozdulattal - és azt kell mondjam nem sokkal rosszabb mint ugyanezzel korábban - mer'amúgy franc se figyel egy ennyire rutinos kézmozdulatot mint a kulcselfordítás :-S
Ma el is mentem vele Muhiba egy felmérésre (szerencsére lakik ott rokonom ha gebasz lenne :-p) , nyilván minimalizáltam az indításokat (itthon, ott és a garázs előtt össz 3) és még csak ijedelem se volt - viszont odaérve sem volt csak kb éppen 60 fokos a hűtővíz a műszer szerint :-O mikor nagy nehezen elindult a mutató és elérte a 70et már kezdtem bizakodni - erre visszament 60 alá :-S. Odaérve egyből belenéztem de semmi gyanús, csövek melegek - bár nem tudom érezni lehet -e fogdosással hogy 60 vagy 80 fokos a víz benne?!
Hazafelé teszt a fűtéssel - kb. ugyanez , érzésre forró levegőt fúj de hogy ez most pontosan 60,70 vagy 80 fokos víz hője- mittudomén, télen ritkán megyek nagyobb távokat de mint fűtés normálisnak tűnt..
Ez a "megindul lassan felfelé majd hirtelen megint vissza" lett gyanús ,nem hinném hogy a hűtővíz tud ilyen látványosan rövid idejű visszahűléseket produkálni. Nekem szinte biztosan műszer vagy jeladó-hiba (nyáron már egyszer volt hasonló de az egy kisebb városi autózás után elmúlt)
Megérkezve tovább erősödött a gyanú: álló motornál, ráadott gyújtásnál szemmel láthatóan mozog a mutató, elég lassan hol ide-hol oda - de azért kb.fél perc elég neki hogy vagy 10-15 foknyi kilengést végezzen... :-O (és a csúcsérték sem pontos mert városi menet után 75 fok az hülyeség még ha kint 3 fok is volt ma nálunk...)
Szerintetek lehet "szervi baj" mögötte vagy "csak" műszer/jeladó hiba?
Az öngyógyítás amúgy kezd megállni a lábán : az egyel eredetibb, egy ideje nem használt kulcsot hétfőn csak garázsban, kocsi mellől kívülről tettem be - azóta próbáltam rendesen beülve normál kézmozdulattal - és azt kell mondjam nem sokkal rosszabb mint ugyanezzel korábban - mer'amúgy franc se figyel egy ennyire rutinos kézmozdulatot mint a kulcselfordítás :-S
Ma el is mentem vele Muhiba egy felmérésre (szerencsére lakik ott rokonom ha gebasz lenne :-p) , nyilván minimalizáltam az indításokat (itthon, ott és a garázs előtt össz 3) és még csak ijedelem se volt - viszont odaérve sem volt csak kb éppen 60 fokos a hűtővíz a műszer szerint :-O mikor nagy nehezen elindult a mutató és elérte a 70et már kezdtem bizakodni - erre visszament 60 alá :-S. Odaérve egyből belenéztem de semmi gyanús, csövek melegek - bár nem tudom érezni lehet -e fogdosással hogy 60 vagy 80 fokos a víz benne?!
Hazafelé teszt a fűtéssel - kb. ugyanez , érzésre forró levegőt fúj de hogy ez most pontosan 60,70 vagy 80 fokos víz hője- mittudomén, télen ritkán megyek nagyobb távokat de mint fűtés normálisnak tűnt..
Ez a "megindul lassan felfelé majd hirtelen megint vissza" lett gyanús ,nem hinném hogy a hűtővíz tud ilyen látványosan rövid idejű visszahűléseket produkálni. Nekem szinte biztosan műszer vagy jeladó-hiba (nyáron már egyszer volt hasonló de az egy kisebb városi autózás után elmúlt)
Megérkezve tovább erősödött a gyanú: álló motornál, ráadott gyújtásnál szemmel láthatóan mozog a mutató, elég lassan hol ide-hol oda - de azért kb.fél perc elég neki hogy vagy 10-15 foknyi kilengést végezzen... :-O (és a csúcsérték sem pontos mert városi menet után 75 fok az hülyeség még ha kint 3 fok is volt ma nálunk...)
Szerintetek lehet "szervi baj" mögötte vagy "csak" műszer/jeladó hiba?
Kazes☻2020-11-30 16:56:51 // 80835
Szerintem igen. 😉 De, mintha pont Lacitól láttam volna (ez nem biztos) új gyújtáskapcsoló hirdetést. 🙂
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-11-30 16:49:55 // 80834
ez a dolog másképp lesz megoldva,,,
ma más miatt jártam ott és ha már ott voltam rögtön sikerült egy újabb hibajelenséget előidéznem :-p
Az enyémet indítanám be - nem fordul el a kulcs! Nem mondanám hogy durván erőltettem de nyilván vártam hogy előbb utóbb enged a nem fiatal zár (bár nem emlékszem hasonlóra...) így próbálkoztam párszor - mire rájöttem hogy az a donor kulcsa!
Teátrális homlokracsapás után a megdöbbenés : a rendes kulcsa sem fordul...Kis várással, finom mocorogtatással valahogy mégis bevette , onnan már csak olyan helyen álltam meg ahol benne maradhatott a kulcs - úgy nem volt gond.
A garázs előtt - ahonnan már betoljuk bármi van- kivettem a kulcsot többször is, eredmény:
kevésbé idegesen , finoman mocogtatva előbb-utóbb elfordul, viszont elsőre talán 1x sem fordult el rögtön akadás nélkül (ez egy gyári nyerskulcsból már másolatról van másolva...)
Megpróbáltam azzal amiről másolták (sajnos az sem eredeti gyári kulcs) és határozottan jobb de akadálymentes elfordulás azzal sincs, kis erővel és kis korrekcióval végül elfordul...
Nyilván tesztidőszak jön, ahol lehet benne hagyott kulccsal állítom le - de addig is...
Kérdések:
-öngyógyító? :-)
-olajozni WD40ezni szabad vagy rosszat tesz neki?
-kivenni-szétszedni érdemes?
-donorból áttenni? (különös tekintettel hogy mindkettőben van egy gyári agyonbonyolított klasszikus 90es évekbeli riasztó :-p)
Kösz!
ma más miatt jártam ott és ha már ott voltam rögtön sikerült egy újabb hibajelenséget előidéznem :-p
Az enyémet indítanám be - nem fordul el a kulcs! Nem mondanám hogy durván erőltettem de nyilván vártam hogy előbb utóbb enged a nem fiatal zár (bár nem emlékszem hasonlóra...) így próbálkoztam párszor - mire rájöttem hogy az a donor kulcsa!
Teátrális homlokracsapás után a megdöbbenés : a rendes kulcsa sem fordul...Kis várással, finom mocorogtatással valahogy mégis bevette , onnan már csak olyan helyen álltam meg ahol benne maradhatott a kulcs - úgy nem volt gond.
A garázs előtt - ahonnan már betoljuk bármi van- kivettem a kulcsot többször is, eredmény:
kevésbé idegesen , finoman mocogtatva előbb-utóbb elfordul, viszont elsőre talán 1x sem fordult el rögtön akadás nélkül (ez egy gyári nyerskulcsból már másolatról van másolva...)
Megpróbáltam azzal amiről másolták (sajnos az sem eredeti gyári kulcs) és határozottan jobb de akadálymentes elfordulás azzal sincs, kis erővel és kis korrekcióval végül elfordul...
Nyilván tesztidőszak jön, ahol lehet benne hagyott kulccsal állítom le - de addig is...
Kérdések:
-öngyógyító? :-)
-olajozni WD40ezni szabad vagy rosszat tesz neki?
-kivenni-szétszedni érdemes?
-donorból áttenni? (különös tekintettel hogy mindkettőben van egy gyári agyonbonyolított klasszikus 90es évekbeli riasztó :-p)
Kösz!
127_sud2020-11-13 07:25:03 // 80833
Kiveheted ha tudod csak utána meg ne mozdítsd az autót. Illetve azt csinálsz amit akarsz de én inkább felbakolnám utána.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-11-12 21:58:53 // 80832
na fussunk neki még 1X! :-)
szóval verdában motore nincs,
első futóból benne minden, (torony, lengőkar, hosszkar és a kereszttartó is)
kereszttartót kivehetem?
(csak maradjon keréken az autó, más szempont/elvárás nincs!)
szóval verdában motore nincs,
első futóból benne minden, (torony, lengőkar, hosszkar és a kereszttartó is)
kereszttartót kivehetem?
(csak maradjon keréken az autó, más szempont/elvárás nincs!)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-10-07 15:03:01 // 80831
na húzódik az ügy - de nemcsak test nem volt a kormányon hanem a benne lévő + vezeték sem volt kontaktban...
az, hogy a duda relét kapcsoló lila/fekete kontakt- vezetéke sziXalaggal ér véget és nincs bekötve a bajuszkapcsolókon a sorcsatlakozóba - az egy dolog :-) mert a vezetékvégtől a reléig rendben van maga a vezeték, nem szakadt.
A hiba a sorcsati lába és a kormánykerék alatti műanyag gyűrű egy pontján kiálló érintkező közt a bajuszkapcsoló-egységben van - ami nem könnyen áthidalható mert az elektromos kontaktot forgás közben is biztosítani kell.... :-(
Mielőtt leszedném a kormányt még megpróbálom előtúrni a tartalék kormánykapcsolómat tanulmányozásra - de addig is hasznát venném:
Kép vagy leírás hogy minek kéne átvinni a sima vezeték kontaktját a kormánnyal együtt forgó gyűrűre ?
(azt láttam, hogy az a kormány-érintkező egy fémkoronggal van összekötettésben aminek a hátoldalán a karcokból ítélve mintha valami csúszó-"áramszedő" féleség adná a kontaktot - de nem láttam ilyet - a kormányoszlopon (mármint a forgó köracél) belül meg csak nem lehet érintkező???!!!)
az, hogy a duda relét kapcsoló lila/fekete kontakt- vezetéke sziXalaggal ér véget és nincs bekötve a bajuszkapcsolókon a sorcsatlakozóba - az egy dolog :-) mert a vezetékvégtől a reléig rendben van maga a vezeték, nem szakadt.
A hiba a sorcsati lába és a kormánykerék alatti műanyag gyűrű egy pontján kiálló érintkező közt a bajuszkapcsoló-egységben van - ami nem könnyen áthidalható mert az elektromos kontaktot forgás közben is biztosítani kell.... :-(
Mielőtt leszedném a kormányt még megpróbálom előtúrni a tartalék kormánykapcsolómat tanulmányozásra - de addig is hasznát venném:
Kép vagy leírás hogy minek kéne átvinni a sima vezeték kontaktját a kormánnyal együtt forgó gyűrűre ?
(azt láttam, hogy az a kormány-érintkező egy fémkoronggal van összekötettésben aminek a hátoldalán a karcokból ítélve mintha valami csúszó-"áramszedő" féleség adná a kontaktot - de nem láttam ilyet - a kormányoszlopon (mármint a forgó köracél) belül meg csak nem lehet érintkező???!!!)
127_sud2020-09-13 09:16:52 // 80830
Ha leszedted a kormányművet akkor valószínű visszarakáskor rontottad el (persze lehet nincs igazam). A kormánymű egyik felfogató bilincse alá gyárilag be van téve egy fémdarab ami így ad testet. Még a gumibakon is ki van vágva egy kis rész ahol elfér a fém betét. A bilincs alatt lévő gumi miatt soha nem lesz test másképp a kormányművön. A képen gondolom látod miről beszélek. Tegyél külön egy test szálat ha nem akarod levenni teljesen a bilincset.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-09-12 23:51:04 // 80829
ezt a köcsög dudát :-) mi hajtja? Meg kéne csinálni vizsgára de b..szik szólni, azt tudom hogy a kormányoszlopon van a (-) (hogy kerül oda?) a lilán meg a (+) és azt érinted össze a kormány közepével..
Minden megy az autón csak ezt a sz.rt nem bírom megcsinálni (nekem amúgy nem hiányzik)
Maga a kürt nem hibás, pár éve vettem.
Minden megy az autón csak ezt a sz.rt nem bírom megcsinálni (nekem amúgy nem hiányzik)
Maga a kürt nem hibás, pár éve vettem.
pb_2020-07-10 21:30:51 // 80828
Akad rá +oldás.
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-07-09 19:42:23 // 80827
egyelőre nincs lelkierőm folytatni az ellenőrizgetést, de reméljük a legjobbakat, azaz hogy a többi menthető - így nekem egy 1,7 üres blokk is elég lenne.... :-(
pb_2020-07-08 01:31:39 // 80826
+int +öltél 1 motort 😁
Rumi2020-07-07 10:52:31 // 80825
Tiszteletem a jelenlevoknek.
16V komplett motor es vagy motor alkatreszek temakorben probalomkozom, van es esetleg valakinek elfekvoben, vagy tud e valakirol akinek van egy hasznalhato motorja?
ha nem 16V sem katasztrofa, bar ugy remlik nem plug and play rendszeru a motor csere, mintha mas lenne a motortarto bak kialakitasa meg par egyeb dolog odalent.
szoval, ha tud valaki valamit, megkoszonom ha ir egy uzenetet
udv,
rumi
16V komplett motor es vagy motor alkatreszek temakorben probalomkozom, van es esetleg valakinek elfekvoben, vagy tud e valakirol akinek van egy hasznalhato motorja?
ha nem 16V sem katasztrofa, bar ugy remlik nem plug and play rendszeru a motor csere, mintha mas lenne a motortarto bak kialakitasa meg par egyeb dolog odalent.
szoval, ha tud valaki valamit, megkoszonom ha ir egy uzenetet
udv,
rumi
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-07-02 12:41:04 // 80824
Ráadásul megnéztem a csavarfej kiharapása a a csésze sarkán is folytatódik - nem nagyon de egyértelműen ugyananak a folytatása
aztán: tavaly levettem a donor- deknit , elmostam mert úgy volt hogy felteszem az enyémre addig is mert azon csöpög a csavarnál akármit csinálok...
találtam egy kb. ujjnyi méretű gyűrűt az olajsárban - gondoltam haszontalan gyerekek tréfából beledobálták :-p
Nyilván az egyik dugattyúcsap végéről hiányzott :-(
aztán: tavaly levettem a donor- deknit , elmostam mert úgy volt hogy felteszem az enyémre addig is mert azon csöpög a csavarnál akármit csinálok...
találtam egy kb. ujjnyi méretű gyűrűt az olajsárban - gondoltam haszontalan gyerekek tréfából beledobálták :-p
Nyilván az egyik dugattyúcsap végéről hiányzott :-(
pb_2020-06-30 17:56:06 // 80823
Rendkívül gyakori.D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2020-06-29 11:17:38 // 80822
Online tag
3
Vendég3
434