Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

pb_2010-01-26 10:43:12 // 71321
Rita 1.6osa viszont lehúzott Lval nem volt hajlandó normálisan üzemelni. Bár nem tom mindent úgy csináltae, ahogy mondtam. MindenSetre érdekes.
pb_2010-01-26 10:40:42 // 71320
Ladogatta őket.D
pb_2010-01-26 10:39:52 // 71319
Sztem lehúzott Lszondával sem kéne, hogy csinálja. Az enyém pl semmilyen jelet nem adott a csörgőkígyő effektus miatt, így dúsított, ha kellett, ha nem. Ezt támasztja alá a fogyasztás csökkenés is.
Ferke2010-01-26 10:20:43 // 71318
Háát, nem sokkal olcsóbb a 4vezetékes uniszex...valami 15-16 körül van...
Ferke2010-01-26 10:19:53 // 71317
Vatte, mi az hogy ha beindul? mindenképp beindul, ha jó, ha rossz a szonda, ha le van húzva, ha nincs:)))
Föckös2010-01-26 09:42:29 // 71316
najó akinek van sérója...
sajna én sosem fogom nyomni séróból :-)))
Whiteskull2010-01-26 09:39:32 // 71315
Nekem azt mondta, hogy jó bele az univerzális. :))))
Ferke2010-01-26 09:38:24 // 71314
Hát ja, a 252-es meg a 190-es végűt annyiért tudom kb én is, a 772-est meg 20körül. De most meg nem mondom, melyik kell bele, talán pb_ ezt is séróból nyomja:)))
Föckös2010-01-26 09:35:50 // 71313
mérés folyamata:
1 rossz szonda kivesz
2 másik, lehet hogy rossz használ tszonda betesz
3 akksisaru levesz
4 kis idő után visszatesz
5 indít

ha beindul, akkor ennyi, ha nem akkor méregethetsz még műszerrel
Bazsa1452010-01-26 09:32:38 // 71312
hát egy új Lszonda kicsit húzós áron van attól függően hogy 3 v 4 vezetékes...de az olcsóbbik is 25 K körül mozog...pedig nekem is kinéz egy csere v takarítás ha lehet olyat...
Tom5552010-01-26 09:08:43 // 71311
Nos nem mind, 1,5 P4-et és egy "sima" 1.7 16v-t bontottunk, + az egyik csomagtartojában volt még néhány kütyü(ezis onnan)
Ferke2010-01-26 09:00:29 // 71310
Tettem már, de még akkor, amikor nem volt ilyen hibajelenség...viszont inkább nyugodtabb lennék, ha kimérném, mert ugye csak bontott van, ami ugyanúgy lehet xar...
Föckös2010-01-26 08:55:17 // 71309
(itt a zárójelben megjegyezném, h az én autómon tavaly télen kb 3-4 k km-en keresztül le volt húzva a lambda, és mindig pöccröff volt, picit dadogósabban jár hidegen, sztem nem dúsított eleget, de nem volt indítási gondom. Úgyhogy jól beszél Edzőbá, lehúzott lambdával sztem is be kéne röffennie a gépnek. bár ki tudja, az enyém csak nyócvé...

talán ezért is van, h alig van gondom vele... :.-))))))))
Föckös2010-01-26 08:43:46 // 71308
Reggelt!



Te Ferike, miért nem teszel bele másik Lszondát, ne mondd már, h nincs az almáriumban...
:-)
Ferke2010-01-26 08:26:20 // 71307
De igen, de lehet, hogy rádugott jó lambdával nem csinálná...
Bazsa1452010-01-26 08:24:33 // 71306
yoyo már leesett hogy Ferke nem elektronikát akar mérni :D
pb_2010-01-26 08:12:36 // 71305
Lehúzott Lszondával is ugyanezt csinálta, nem ezt mondtad?
Ferke2010-01-26 08:10:34 // 71304
Ja, már látom.
Ferke2010-01-26 08:10:16 // 71303
Kösssz:)
pb_2010-01-26 08:10:02 // 71302
Kb így nem fogsz tudni semmit sem mérni.))
pb_2010-01-26 08:08:56 // 71301
Nem. Szkóp kell hozzá.
Bazsa1452010-01-26 08:07:14 // 71300
"A lambdaszonda korrekt, szakszerű ellenőrzése (majdnem) kizárólag oszcilloszkóppal lehetséges. Vizsgáljuk a jelformát, a "csúcstól-csúcsig" feszültséget és a jelalak frekvenciáját. A lambda szonda minősítése körüli gyakori bizonytalanságnak véleményünk szerint részben a megfelelő műszerezettség hiánya, másrészt a nem elég mély szakmai tudás az oka. " infó:
BmS Motordiagnosztika - Befecskendezős Motorok Szervize
www.injektor.hu
2030 Érd, Rózsa u. 5.
Bazsa1452010-01-26 08:03:21 // 71299
Egy egyszerű digitális multiméterrel elvégezhető az oxigénszonda mérése, az ábra alapján. esetleg így kitudod mérni.
Ferke2010-01-26 07:56:41 // 71298
Ne is mond....tegnap még átjött PeterW kollega a lököseiért, meg dumálgattunk kicsit, aztán Ernestoval boltoltam egy 1.7 motortömböt fűzve (úgyhogy most van egy tarcsi 1.7-es főtengely is leglább), így este 8-ra jutottam odáig, hogy levegyem a kics gyökeret a töltőről és indítsak...persze semmi...addigra már -10 fok volt....gyergyák kiszed, kiégettem, tocsogott a benzinben...gyertya visszatesz, pöcröff....májsztró asszonnya ez simán a lambdaszonda...
Ki tudom mérni a lambdát műszerrel szerinted?
pb_2010-01-26 07:54:45 // 71297
Én teljesen nyugodt vagyok, de az 1es az jár.DD
Bazsa1452010-01-26 07:54:00 // 71296
Szeretem ezt a topicot mert néha olyan mint egy képes könyv :D és mivel olvasási és írási nehézségekkel küzdő elvált szülők gyermeke vagyok így külön élmény számomra ha képek is vannak :DDD
Jah és még tanulok is valamit itt :DDD

Alfa Amore Fórum Pörgős boxer .Én így szeretlek :DD

Na azt hiszem iszok még egy kávét :D
Ferke2010-01-26 07:53:42 // 71295
Na, nyugi, csak vicceltem:)))
pb_2010-01-26 07:50:45 // 71294
Üljle1es!))) Nézd + jobban a képet, annyit segítek, hogy ne a műszert nézd.))) Amúgy se nem komp, se nem olajnyomás mérő.)))
pb_2010-01-26 07:49:05 // 71293
Nagyon Ltűntél tegnap Ste, mikor sorjáztak a kérdések. Csak nem a szakkönyveket bújtad? Bár mondjuk ilyet feltételezni.
DDDDD
Ferke2010-01-26 06:17:13 // 71292
Ezen a képem már megint micsodád nincs? Kompressziód vagy olajnyomásod?:)))))
Ferke2010-01-26 06:11:39 // 71291
Te jó ég, micsoda vasipari hulladékokról készült fotók tömkelegével lett ez a topic elborítva...:)))
ANGER2010-01-26 04:59:34 // 71290
Na márr ezt is tudom!:-)
pb_2010-01-25 23:13:26 // 71289
Ha ügyes vagy 5 perc is Lég.DDD
Az ajtóknál oldalt, oldalanként 1, beburkolva műanyaggal. Alul a tálcsák alatt, szintén az ajtóknál oldalanként 1 Középen a rács alatt 2 a széleken, ill 2 anya a magnó magasággában a kardánbox mögött, A linklet képen minden látszik. A visszarakásnál leszídod a qrvanyját is, mert szépen csavargatni, + paszírozgatni kell majd, akárcsak a kivételnél. Mikor már 3adjára, 4edjére csinálod, élmény számban fog menni. Azért majd a műszer1séget se felejtsd L kibontani, és célszerű a kormányburkolatot is levenni.)))
pb_2010-01-25 23:03:52 // 71288


A hiányzó db paraméterei:
átmérő: 5
hosszúság 15, ezt hag6od 1 kicst hosszabbra is, 16, 17re
1 esztergályossal csináltass bele új csapot, nem 1 nagy durranás simán legyártják neked.
Longman2010-01-25 22:44:01 // 71287
szóval le kell venni a műszerfalat.. mennyi az kb. 10-15 perc?? :PP :)
csak vicceltem.. de azért jó lenne vmi kép a felfogatásokról, hátha nekikezdek mégis..

csak azt nem értem mér nincs víz az utastérben és mért nem fogy? vagy párolog egyenlőre?
pb_2010-01-25 22:38:13 // 71286
Duma az megy látom.DDD
pb_2010-01-25 22:37:28 // 71285
Csíknál L kell távolítani a műszerfalat.D

Whiteskull2010-01-25 22:33:59 // 71284
Miután már elárultam a titkot, könnyen megmondtad a tutit.:))))))))))))
pb_2010-01-25 22:33:45 // 71283
Genyó meló, sztem, nem akarod te azt szétszedni.)))
pb_2010-01-25 22:32:32 // 71282
Jól beszélsz, ezért Ngedélyezek 1 pohárkával.DDD
pb_2010-01-25 22:30:37 // 71281
Lyukas a fűtőradiátor.
pb_2010-01-25 22:29:49 // 71280
Akár annak is nevezhetjük.))) 1 sima túlfolyócsőről van szó. Tegyél rá 1 másik csövet.

Jak2010-01-25 22:28:51 // 71279
De legalább jó helyen kapisgál!:)))
Whiteskull2010-01-25 22:26:21 // 71278
Itt van egy rajz róla.



A 13-as szám alatti rész a villát tartó csap.
pb_2010-01-25 22:19:26 // 71277
71177 hsz.
pb_2010-01-25 22:16:29 // 71276
Jó lesz az neked?D
pb_2010-01-25 22:15:31 // 71275
Papa, továbbképzésen a helyed.DDD
Jak2010-01-25 22:14:43 // 71274
Az aha!:)
pb_2010-01-25 22:14:20 // 71273
Úgy hirdetted az alkatrészeidet, hogy abból származnak.)))
Whiteskull2010-01-25 22:12:42 // 71272
Hát én is most vagyok szétszedés előtt, és remélem a műszerfalat nem kell a sprintből kiszerelni. Ott fogja a középkonzol mögött 4 csavar a ventilátor egységet. Aztán a többi meg elég egyszerű.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak