Fórum >> Típusok >> Alfasud-33

pb_2009-03-23 09:10:06 // 59571
Az enyém is, de még alatta és fölötte is.D
pb_2009-03-23 09:09:24 // 59570
Nem Lképzelhetetlen, hogy valamelyik tőke visszapuhult.(
Gondolom nincs rajta Lszonda, vagy le van húzva, azért csinálja.
pb_2009-03-23 09:07:27 // 59569
Pedig +érdemelte volna, hogy kapjon az arcára.))))
Ferke2009-03-23 09:06:58 // 59568
Mert??? Mivel? A hirdotőkével?
pb_2009-03-23 09:05:14 // 59567
Inkább, csak 1x szedje szét a rendszert.D
pb_2009-03-23 09:03:32 // 59566
Marha nagy mákod volt +int!))))
Dekka2009-03-23 09:02:43 // 59565
nekem nem fog beferni a rendes legszuro :(( add kolcsona direktet :D
pb_2009-03-23 09:01:07 // 59564
Fűtés? Mijaz?DDD
Ferke2009-03-23 09:00:24 // 59563
Ma bekerül a rendes léxűrő, igaz, lyukasztgatás nélkül:)))
pb_2009-03-23 09:00:00 // 59562
Mire számítottál?DD
pb_2009-03-23 08:58:52 // 59561
Teljesen nyugodt vagyok, nem az én motorom.)))
Dekka2009-03-23 08:58:52 // 59560
jo az a 3000, nekem teljesen faszan megy ott is
pb_2009-03-23 08:55:25 // 59559
Igen, rövidre zárod a +felelő pontokat, és szimulálod az alapjáratot vele. A kapcsoló sematikus ábrája:



A 18as a testpont, a 2es az alapjárat, a 3as pedig full gáz. Az alapjáratot 1 mikrokapcsoló kapcsolja, teljesen zárt fojtószelep állásnál(ugye ez , azért függ attól is, hogy van beállítva a kapcsoló a tengelyen) zárja rövidre a 2es és a 18as pontot. Ez az alapjárati állás. A részleges terhelésnél 1ik pont sincs összekapcsolva. Teljes terhelésnél, pedig a 3as pont és a 18as pont záródik rövidre, ez kb a gázpedál 1/2 állas után, nem egészen 3/4 állásnál következik be.
A LE3nál a 2es pont, a vezérlő 4es és 15ös lábára van kötve(fehér vezeték). A 3as, a vezérlő 14es lábára van kötve(sárga vezeték). Testet az 5ös lábról tudsz levenni.
+ kell nézni mind1ik állását a kapcsolónak, úgyhogy a multimétert a +felelő helyekre teszed, és gázpedállal változtatod a fojtószelep helyzetét. Azt sem árt Llenőrizni, hogy nincse véletlenül több állásban 1xre a kapcsoló.
Nagyjából ennyi.
Ferke2009-03-23 08:49:52 // 59558
Jah, ehez kapcs. pb_, mondj valamit!
Visszajön-e még a hirdonyuszi para vajon? Miért jöhetett elő cca 100km kussolás után? Felszedett valami ganéjt 1 tőke?
Még 1 kérdés: ha bemelegszik, világít az injektor ikonom. Föci azt mondja, lambda. Lehet még valami más is? Semmi változást nem érzek a menetteljesítményen...már ha a 3000 ford. egyáltalán menetteljesítménynek számít:))
Ferke2009-03-23 08:37:44 // 59557
Na, egy érdekesség még:)
Tegnap este 10kor végeztem, és indításkor még mindig (már előző nap is) volt egy elég csúnya hidronyoszi csattogás.
Mivel felmelegedve sem múlt el, gondoltam, lesz, ami lesz, megyek egy kört kicsit 3000 ford. felett.
Kimentem egy kihalt egyenesre faluhelyen, épp toltam egy harmadikat, amivel megkapja a 4000-es fordulatot, és mivel pont a vízhőfokot bámultam, nem vettem észre, hogy egy szuzuki vagon+ azt hitte, sztrítrészing van, és már szélárnyékból mellém ért.
A vissza 3 padló kombóval szegény nem is jutott előrébb, kicsit megbaxta az ideg, hogy mégis vissza kellett soroljon.
Kb. 10mp-ig tartottam ezt a fordulatot, aztán lekanyarodtam, szuzukis agresszíven ekkor még megelőzött, csak hogy tudjam, hol a helyem.:))
A hidronyuszi meg elhallgatott....:)))
Dekka2009-03-23 08:27:25 // 59556
nah, alakul mint puposgyerek a pres alatt :)
Ferke2009-03-23 08:27:23 // 59555
Nyugodtan cserélhetsz, mert a fűtőradiátor cserénél nálam kb 1 deci hűtőfolyadék bánta. Ha még ügyesebb vagy, akkor még annyi sem:)
Ferke2009-03-23 08:26:29 // 59554
Na, egy kis fejlemény. 46-os kábelkötegből kiszűrtem a motorvezérlést, jeladókat, műszerfalat, immot.
Ennyi maradt:


Ez meg a felesleg:)


Bekerült a 146 biztosítéktáblája (cserébe buktam a kesztyűtartót), hátul végleges helyére került az AC és az üa. szűrő a 146-os műa. benzincsövekkel.
Dekka2009-03-23 08:18:55 // 59553
nagykiralysag, akkor majd koccanjunk emiatt, mert addig nem cserelek termosztatot se,mert folosleges 2x megnyitni a rendszert es ujra feltolteni :D

de kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuva jol megy az auto :DDDDD
Ferke2009-03-23 08:15:47 // 59552
Na, az király, mert találtam belőle még hármat!:)))
Dekka2009-03-23 08:14:39 // 59551
Ferke, Zé azt mondta h egyezik a futoradiator! :D
Ferke2009-03-23 08:12:40 // 59550
tudtam, hogy reagálni fogsz!:))) De megkönnyítettem a dolog, mert előre felsoroltam a hiányosságokat!:)))
Ferke2009-03-23 08:10:19 // 59549
Nyugi, rílex! +lesz oldva ez is, nem fogja hazabxni, nyugi:)
Ferke2009-03-23 08:08:20 // 59548
Jah, jóóreggelt evribodri:)
Ferke2009-03-23 08:08:01 // 59547
No para, még van mit csinálni rajta, előbb legyen minden a helyén:)
BuBu.2009-03-23 00:19:41 // 59546
okok köszike
pb_2009-03-23 00:18:34 // 59545
Holnap reggel beírom. Most már assze, húzok hemperegni.
pb_2009-03-23 00:17:35 // 59544
Így 1.re nem látni rajta semmit.
BuBu.2009-03-23 00:12:53 // 59543
csatinál játék?????

adjál nekem adatokat a méréshez légyszi holnap kimérem
BuBu.2009-03-23 00:11:59 // 59542
pb_vázszám amiről beszéltünk


pb_2009-03-23 00:11:34 // 59541
Ez simán lehet a kapcsoló, bs2ön szinte tök ugyanezt csinálta. Összeakadt a fullgáz és az alapjárat jel, full +hülyült az alapjárata. Vagy kiméred, vagy csatinál játszol vele.
pb_2009-03-23 00:08:51 // 59540
Tiszta fejjel szépen + kell nézni a dolgokat, különös tekintettel a legutoljára hempeszkált területre.)
BuBu.2009-03-23 00:03:13 // 59539
csak azt nem értem hogy miért dobálja az alapjáratott
nincsen rajta lamda....
jó a gyujtás
jó a vezérlés
és csak alpjáraton csinálja
BuBu.2009-03-23 00:02:10 // 59538
jó mondjuk a beindulást holnap megoldom csak ma már fáradtan este 10 kor már nem fog az agyam ugy
simán lehet hogy valamit lehuztam és nem tettem vissza ....
pb_2009-03-23 00:01:00 // 59537
Érdekes.
pb_2009-03-23 00:00:42 // 59536
Az a biztos, ha kiméred a kapcsolót, + tudja szopatni az Mbert. Be sem indul? Akkor lehet valamit Lmozdítottál, rossz helyre raktál vissza, stb.
BuBu.2009-03-22 23:56:11 // 59535
he megcseréltem a csatikat akkor a lefuéladás határán pötyögött
BuBu.2009-03-22 23:55:05 // 59534
hát az ac elvileg tol ha nyomom a gázt akkor fasza mindencsak alapjáraton szar
ez már a második kapcsolo/poti
de mondom most pl be sem indul a kuva annyát pedig csak felraktam a szervót a helyére.....
pb_2009-03-22 23:51:01 // 59533
Na ugye, hogy ugye.DD
pb_2009-03-22 23:50:05 // 59532
Lvileg nem szabadna változnia. AC tol Leget? + lehet mégsem ártana kimérni azt a fojtószelep kapcsolót.
Haddel2009-03-22 23:39:30 // 59531
Háát lehet van benne vmi!:D
Haddel2009-03-22 23:38:07 // 59530
Hú de szép sorminta van benne! :DD
BuBu.2009-03-22 23:33:17 // 59529
hát már unalmamban kiprobáltam hogy megcseréltem a két csatit
és szarabb lett
amugy az új pokkal is ezt csinálja sött talán egy kicsit rosszabb lett a helyzet
pb_2009-03-22 23:31:14 // 59528
+néztem, mind1, ahogy adják magaukat a kábelek.
pb_2009-03-22 23:30:13 // 59527
Tudod a tapasztalatok alapján.D
pb_2009-03-22 23:28:16 // 59526
Végüli igen, de nem lesz Lőrébb vele az Mber.))
Van akinek útban van, akinek nincs.D
BuBu.2009-03-22 23:20:43 // 59525
udv
mai projectek:
bal első fütömü,szervó pumpa helyére tétel
végeredmény nem indul be az autó
Haddel2009-03-22 22:01:09 // 59524
Én jobb' szeretem a laposabb szűrőt.
Haddel2009-03-22 21:59:39 // 59523
Ugyan már !Hogy mondhatsz ilyet?? :DD
kesa2009-03-22 13:49:12 // 59522
Akkor lehet a másikat hibáztatni :D!
Annyiban feltétlen igazat kell adjak neked, hogy a leömlő megbontása már nem olyan jó játék. Arra ugyanis nem gondoltam, hogy a 33-okon útban lehet a leömlő. A Sprinten nem zavart, nem kellett megbontani :D!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak