pb_2009-03-24 12:32:50 // 59721
Pl, Lkopnak a fogaskerekek. Valahol volt kép róla, de Neked úgyis annyit van szedjél szét 1et.))
pb_2009-03-24 12:30:12 // 59720
Jól van, akkor majd kapsz 1 vállonveregetést.DD
Dekka2009-03-24 12:24:36 // 59719
má boccs, de te nem dolgozol? :D
Ferke2009-03-24 12:15:25 // 59718
No megyek, leszedem megint az olajszivattyút....:)
Dekka2009-03-24 11:34:13 // 59717
a termosztat mar otthonvan, csak kikell cserelni, a radiatort ugye te hempeszkálod,tehat azt nemtudom berakni,és majd még egy konzolt kell készítenem a legtömegmérőnek,meg találni egy olyan legszűrőt ami befér oda :)
Ferke2009-03-24 11:32:15 // 59716
Na, így nem leszel kész egyhamar:)
Dekka2009-03-24 11:20:37 // 59715
nembaj, ilyen idoben ugyse lehet szerelni, kifujja a kezembol a szel az alkatreszt :))
Ferke2009-03-24 11:15:05 // 59714
Hehe:))) Viszont így most buktam az időt tegnap a fűtőradiátorra. Szóval még nem done:)))
Dekka2009-03-24 11:11:58 // 59713
hibrid :D kreativ :)
Ferke2009-03-24 11:04:56 // 59712
Mi az, ami tönkremegy az olajszivattyúban? Van egy szétszedett dbról fotód?
Ferke2009-03-24 11:02:33 // 59711
DE nálam gyorsabban senki nem fog tudni olajteknőt leszedni 16vről!:))))))
Ferke2009-03-24 11:01:59 // 59710
Még mindig nem érted.:)) A rotoros gyújtású pumpa van benne, aminek a tengelye üresben jár most:))
pb_2009-03-24 10:52:08 // 59709
A rest mindig 2x fárad.DDD
Dekka2009-03-24 10:46:22 // 59708
majd az olaj megkeni :)
Ferke2009-03-24 10:40:52 // 59707
Ok, ez megvan. Akkor rendben is vagyunk:) Csak zsíroztam volna be az a kva tengelyt, és ne nyikorogna:)))
pb_2009-03-24 10:38:12 // 59706
Csak 1et mondok, ne variájjjá'!D
pb_2009-03-24 10:37:30 // 59705
Hideg alapjárat: ~ 4 bar
Meleg alapjárat: 1,18-2,75 bar
5500 1/min: 4,12-5,69 bar
Meleg alapjárat: 1,18-2,75 bar
5500 1/min: 4,12-5,69 bar
Ferke2009-03-24 10:19:55 // 59703
Ezt hozta Maestro. Egyébként szerinte ez jó lenne utána is, de én most valamiért Agip synt2000-et akarok:)
Ferke2009-03-24 10:19:19 // 59702
Szóval akkor ez jó így. Oké.
pb_2009-03-24 10:14:08 // 59701
LegLőször szedd szét, térképezd fel, hogy mi adta/6ta + magát. Aztán lehet gondolkodni mit és, hogyan kéne.
pb_2009-03-24 10:10:55 // 59700
Ezekkel az értékekkel mi a bajod?)
MiLőtt +int bármit is hempeszkálnál, inkább kérdezz!DD
MiLőtt +int bármit is hempeszkálnál, inkább kérdezz!DD
pb_2009-03-24 10:09:14 // 59699
1et nem értek ezzel kapcsolatban, a bejáratás alatt miért nem olyan olajat használtok, amit majd nagy valószínűséggel utána is fogtok? A bejáratás alatt is kell neki a jó minőségű olaj, sőt ott kell igazán.
Ferke2009-03-24 09:52:53 // 59698
Ok, belevágok, de hol kezdjem? Van ilyen cég egyáltalán aki csinál ilyet? Vagy pedig simán csak esztergáltatni kéne fogaskerekeket, és marni egy kicsit a házon?? Más lesz az áttétel. Vagy nem?
Ferke2009-03-24 09:51:50 // 59697
Bár ez is hülyeség. Szerintem marad benne 4-5ezer km-ig ez.
Az olajnyomás órám viszont tuti nem mutat frankót. Most hidegen felmegy 4-re, melegen leesik másfél és 2 közé.
Megpróbálom direktbe rákötni a vezetékkötegen kívül a műszert a gombára, van egy sejtésem, hogy a sprinyó ótvar kábelkötege is megviccel.
Ezen kívül lehet, hogy kéne vegyek egy másik olajnyomás műszert. A jeladó szerintem jó, de már erre sem esküdnék meg.
Az olajnyomás órám viszont tuti nem mutat frankót. Most hidegen felmegy 4-re, melegen leesik másfél és 2 közé.
Megpróbálom direktbe rákötni a vezetékkötegen kívül a műszert a gombára, van egy sejtésem, hogy a sprinyó ótvar kábelkötege is megviccel.
Ezen kívül lehet, hogy kéne vegyek egy másik olajnyomás műszert. A jeladó szerintem jó, de már erre sem esküdnék meg.
Ferke2009-03-24 09:49:27 // 59696
Dehogy maradok. Egyébként nem rossz Maestro szerint, de mintha kicsit vékony lenne. Ma lehet, hogy ledobom, és kap egy kanna shell-t vagy agipot.
pb_2009-03-24 09:47:26 // 59695
Az milyen olaj? Nnél maradsz ezután is?
pb_2009-03-24 09:46:27 // 59694
Valakinek bele kéne vágni, pedig.) Vagy ez is rám marad?DD
pb_2009-03-24 09:45:18 // 59693
Van, akik mindig 2x, vagy még többx dolgoznak.DD
pb_2009-03-24 09:43:28 // 59691
Nemcsak arról van benne szó, hogy xar xűrő.
Ferke2009-03-24 09:41:14 // 59690
Az olajszivattyút meg gondoltam felújíttatom, de ha nem megy, hát nem megy....
pb_2009-03-24 09:41:04 // 59689
Akkor milyen van benne?
Ferke2009-03-24 09:40:46 // 59688
Egyébként maga a probléma már kiszűrve, mert az új olajszivattyúval szépen felépült a nyomás, tehát ez volt a baja. Csak nyikorog, és kvára idegesít, így ma megint szétszedem:)
Ferke2009-03-24 09:39:47 // 59687
Ok, elolvastam, de nem hinném, hogy Maestro xar olajszűrőt hozott volna....
Ferke2009-03-24 09:37:53 // 59686
Emlékszem, de nem az van benne.
pb_2009-03-24 09:30:15 // 59685
59477 hszben van 1 link, az olajxűrőkről. Érdemes Lolvasni.
Mléxel mikor kérdeztem, hogy minek bele a Magna?))
Mléxel mikor kérdeztem, hogy minek bele a Magna?))
pb_2009-03-24 09:26:11 // 59684
Faxa.(
Látod mindig ez van, ha kapkodsz.)))
Látod mindig ez van, ha kapkodsz.)))
Ferke2009-03-24 09:22:49 // 59683
Olajszűrővel mi lehet???
Olajra tippeltem még, túl vékonynak tűnik nekem!! Lehet, hogy rakok bele egy másik fajtát.
Olajra tippeltem még, túl vékonynak tűnik nekem!! Lehet, hogy rakok bele egy másik fajtát.
Ferke2009-03-24 09:22:01 // 59682
Jah.
Tegnap éjfélkor álltam neki a cserének.
Azt hittem, hogy annyira xar az olajnyomás műszerem, hogy azért nem mutat semmit. De a 46-os műszerfalon alapjáraton elkezdett bevillanni a kannácska.
Ma megint szét kell szedjem, mivel csak olyan szivattyúm volt, ami nem trafús gyújtású, hanem rotoros, így a felső tengely ugye rajta van. Ezt viszont én hülye nem zsíroztam be, így most nyikorog!
Szóval ma megint szétszed, bezsíroz, összerak.


Tegnap éjfélkor álltam neki a cserének.
Azt hittem, hogy annyira xar az olajnyomás műszerem, hogy azért nem mutat semmit. De a 46-os műszerfalon alapjáraton elkezdett bevillanni a kannácska.
Ma megint szét kell szedjem, mivel csak olyan szivattyúm volt, ami nem trafús gyújtású, hanem rotoros, így a felső tengely ugye rajta van. Ezt viszont én hülye nem zsíroztam be, így most nyikorog!
Szóval ma megint szétszed, bezsíroz, összerak.


pb_2009-03-24 09:20:49 // 59681
+ is mérted? Az olajxűrő is lehet ludas.
A keresztartós dolgot már 1x +beszéltük, de ha gondolod szívesen felvilágosítalak újra. Lvégre tegnap +ígértük, hogy ha szükséges segítünk Neked.DDD
A keresztartós dolgot már 1x +beszéltük, de ha gondolod szívesen felvilágosítalak újra. Lvégre tegnap +ígértük, hogy ha szükséges segítünk Neked.DDD
pb_2009-03-24 09:13:27 // 59680
Pedig 1x végig kéne járni ezt az utat. Lköszönt az olajszivattyúd?
Ferke2009-03-24 09:11:31 // 59679
De. Tegnap elment az olajnyomásom. Valszeg a hirdotőke csattogás is ettől jött elő.
DE most már tudni lehet, hogy igazam volt, és nem kell leszedni a kereszttartót az olajteknő leszedéshez.:)
DE most már tudni lehet, hogy igazam volt, és nem kell leszedni a kereszttartót az olajteknő leszedéshez.:)
PeterW (wares)2009-03-24 09:09:02 // 59677
Jobb reggelt!
Dekka,
tenyleg akarsz direkt szurot, vagy csak poenkodtal?:)
Dekka,
tenyleg akarsz direkt szurot, vagy csak poenkodtal?:)
Dekka2009-03-24 08:58:40 // 59676
joreggelt joszurkolast , csak nem beszart az olajszivattyu?
pb_2009-03-24 08:46:06 // 59674
Nehéz ügy. Az a főprobléma, hogy fogaskereket kellene gyártani hozzá. A házat, még csak, csak kilehetne marni, de az sem lenne 1xű. Azért kíváncsi lennék, mit produkálna 1 ilyen cucc. Ha gyorsan kell, akkor jobban jársz 1 bontott jóval, vagy, ha sok zsetonod van, akkor 1 újjal.))
Ferke2009-03-24 08:45:34 // 59673
Vazz, valaki ébredjen már fel!:))
Ferke2009-03-24 08:24:37 // 59672
Reggelt! Olajszivattyút újítanak fel valahol? Vagy ez a téma felejtős?