Tentacle2010-07-29 16:11:17 // 74571
Én úgy tudom, hogy a fűtöttnek is kell ennyi idő, mire felmelegszik üzemi hőfokra. De lehet, hogy tévedek.
pb_2010-07-29 15:28:28 // 74570
De.))
Az 6os, azt könnyebb.D
Az 6os, azt könnyebb.D
ÁdidiGaga (il hempescattore)2010-07-29 15:15:11 // 74569
10es má' csaknem?
Az üléskiszedésnél sikerült megtekernem nekem is párat anno a valamivel kisebb átmérőjűből :-p
Az üléskiszedésnél sikerült megtekernem nekem is párat anno a valamivel kisebb átmérőjűből :-p
pb_2010-07-29 14:45:54 // 74568
Itt a bibi, mérjétek újra, ahogy TDI75 kolléga írta.
pb_2010-07-29 14:45:07 // 74567
A imbuszra vigyázz deformálodni fog.)))
pb_2010-07-29 14:43:41 // 74566
Ki kéne hallgatni, hogy pontosan honnan.
pb_2010-07-29 14:42:05 // 74565
Bezavar6, és fűtött L van. Ezért írtam, hogy gyanús, ki kell kipróbálni lehúzva.
TDI752010-07-29 11:22:07 // 74564
Mert elvileg padlógázzal vagyis nyitott fojtószeleppel kell a kompressziót mérni.
Ste902010-07-29 11:14:12 // 74563
nem értem hozzá, csak simán indítóztam. miért?
ÁdidiGaga (il hempescattore)2010-07-29 10:55:05 // 74562
Pöcsömbe...
Tegnap vettem fasza 10-es imbuszt, oszt satut meg elfelejtettem mellé vásárolni! :-p
Tegnap vettem fasza 10-es imbuszt, oszt satut meg elfelejtettem mellé vásárolni! :-p
alfa kutya2010-07-29 10:46:10 // 74561
Sziasztok tudnátok segiteni ma beinditottam az autót és erősen kattog valami a jobb oldali hengerből ,mi lehet a probléma?
Föckös2010-07-29 09:11:02 // 74560
ha minden oké, az én lambdám pl meleg motornál, fél óra pihenés után kb 3-4 perc alatt kezdte meg a szabályzást, máááár nem tetszetős, legalább annyira mint a sziget, mert az nem tetszetőőős:-)
Tentacle2010-07-29 08:50:34 // 74559
Miért pont lambda ? Az elvileg nem is nézi az ECU, amíg fel nem melegszik üzemi hőmérsékletre ( legalább fél perc).
pb_2010-07-28 23:27:59 // 74558
Gázpedálhoz hozzáértél?
Ste902010-07-28 23:08:41 // 74557
volt egy cső, ugye a végén a mérő óra, a másik végén meg egy gumi dugó, amit belenyomott a gyertya helyére, és annak a guminak a közepén volt egy kis pöcök :D és indítóztam és úgy ment fel az érték aztán ott megtartotta, és a végén azzal a pöcökkel engedte le az órát.
pb_2010-07-28 22:49:35 // 74556
Hogy történt maga a mérés?
pb_2010-07-28 22:49:11 // 74555
Ej, ej, figyelni kell.DD
Ste902010-07-28 22:27:57 // 74554
ja és egyébként rendes üzemmeleg motornál mérte.
Ste902010-07-28 22:24:04 // 74553
hát egy autószerelő haveromhoz vittem le, ingyen volt, de többször is megmértük és mindig ugyanazt az eredményt hozta. azért gondoltam hogy inkább megnézetem máshol is. mert énis érdekesnek találtam
G-Burt2010-07-28 17:47:18 // 74552
Etanollal jársz vagy benzinnel?:D
Coyote2010-07-28 15:56:28 // 74551
Bocsánat mester, nem néztem, hogy közben már meg is válaszoltad!
:-DD
:-DD
Kristyon2010-07-28 15:54:33 // 74550
Köszi!
Azonnal írom amint lesz fejlemény :)
Azonnal írom amint lesz fejlemény :)
Coyote2010-07-28 15:46:22 // 74548
Nemtudom, ezt mondták, szerinted mi lehet a baj?
Föckös2010-07-28 15:45:33 // 74547
mail rögtön jöhet, ha van előrelépés! szurkolok.
Kristyon2010-07-28 15:40:35 // 74545
Köszi! :)
Remélhetőleg hamarosan kiderítik :)
Héten v. legkésőbb a jövő héten...
Remélhetőleg hamarosan kiderítik :)
Héten v. legkésőbb a jövő héten...
pb_2010-07-28 15:38:58 // 74544
Nálad más lesz a probláma.
pb_2010-07-28 15:38:12 // 74543
Miért pont a gyertyákra?
pb_2010-07-28 15:37:13 // 74542
Akkor az 1.4 befecskendezőt rendszerét tedd rá. Vagy keress kis fogyasztású benzinest, vagy dízelt.
Kristyon2010-07-28 15:34:22 // 74540
Már gyertyákat is cseréltem, és még mindig, úgy -hogy nem kell cserélned a gyertyákat :-)
Kristyon2010-07-28 15:32:57 // 74539
Hali Csiki!
Én pl. már cseréltem lambda szondát is, meg ha lekötöttem a lambdát akkor is csinálta...
Én pl. már cseréltem lambda szondát is, meg ha lekötöttem a lambdát akkor is csinálta...
Coyote2010-07-28 15:32:10 // 74538
A fogyasztásom nem is lehetne ennél jobb 8,5L eszik a kicsike.
Szerintem nem a Lambdaszonda az. Inkább gyanakszom a gyertyákra. de majd a tőllem okosabbak megmondják :-DDDDD
Szerintem nem a Lambdaszonda az. Inkább gyanakszom a gyertyákra. de majd a tőllem okosabbak megmondják :-DDDDD
Kristyon2010-07-28 15:29:38 // 74537
Hali!
Erre én is kíváncsi lennék, az enyém már lassan 2éve csinálja, azóta egy csomó minden ki lett cserélve és nem javult... érdekes, hogy télen viszont nem jelentkezik ez a probléma, ha-nem mindig csak akkor mikor kezd megenyhülni az idő, meg úgy egész nyáron, és csak 3-4óra állás után...
Erre én is kíváncsi lennék, az enyém már lassan 2éve csinálja, azóta egy csomó minden ki lett cserélve és nem javult... érdekes, hogy télen viszont nem jelentkezik ez a probléma, ha-nem mindig csak akkor mikor kezd megenyhülni az idő, meg úgy egész nyáron, és csak 3-4óra állás után...
csiki2010-07-28 15:29:34 // 74536
üdv sanyi! a verdád már injektoros, mert ha az elképzelhető hogy a lamdaszonda rakoncátlankodik, legalábbis azt hiszem, mert az unokabátyám mesélte hogy az egyik ismerősének a Buzuki stift-je 1.3-as és elszált a lamdaszonda megnőtt a fogyasztása kb 13-15L/100km és ment mind a meszes egér.
csiki2010-07-28 15:23:18 // 74535
Az az igazság hogy kezd megfeküdni a gyári 1.5 motor és van otthon 1.4 csíklámpás motor már mehanikus AC-s hátfallal és a bontásba lévő 1.7 16v-m ezek között vacilálok hogy melyik legyen és volt egy ilyen ötletem is hogy az 1.4 et injektorral. Azért vacilálok rajta hogy hogy legyen mert én ezzel járok dolgozni és a melóból is ezzel járok ki javítani, és az üzemanyag költségemen szeretnék lefaragni.
Coyote2010-07-28 15:18:34 // 74534
Tisztelt pb mester!
Nemrégiben kb 1 hete figyeltem fel a következő jelenségre:
Reggel beülök az autób, gyújtás ráad pöcc-röff elsőre beindul.
Ezután jönnek a problémák. Az alpjárat olyan 1000-1100körül stabilan
mégis kicsit dadog az autó és ha el akarok indulni majdnem le is fullad.
Szoktam neki ilyenkor egy kis gázfröcsit adni, egy kicsit mint ha késve reagálna erre, és még mindig kicsit darabos a hangja.
Majd ovatosan elindul kicsit lomhán, de 2-3száz méter után magához tér és utánna semmi baja sincsen.
Meleg motornál ezt nemcsinálja, csak hidegen!
Megoldásokat várnék, köszönöm!
Nemrégiben kb 1 hete figyeltem fel a következő jelenségre:
Reggel beülök az autób, gyújtás ráad pöcc-röff elsőre beindul.
Ezután jönnek a problémák. Az alpjárat olyan 1000-1100körül stabilan
mégis kicsit dadog az autó és ha el akarok indulni majdnem le is fullad.
Szoktam neki ilyenkor egy kis gázfröcsit adni, egy kicsit mint ha késve reagálna erre, és még mindig kicsit darabos a hangja.
Majd ovatosan elindul kicsit lomhán, de 2-3száz méter után magához tér és utánna semmi baja sincsen.
Meleg motornál ezt nemcsinálja, csak hidegen!
Megoldásokat várnék, köszönöm!
csiki2010-07-28 14:56:27 // 74532
Hy! Technikai kérdésem lenne az 1.7 16V injekorát (Bosch Motronic Ml4.1) átrakom egy 1.4 8v re mindenféleképpen át kell állítanom a computert, ha igen hogy lehet? Utánna jártam a témának kicsit a computer diagnosztikának és ilyeneket találtam hogy OBD, OBD2, EOBD, ECU, melyik rendszerrel lehet hozzá nyulni a Bosch Motronic Ml4.1-hez
pb_2010-07-28 11:33:29 // 74531
10es.
pb_2010-07-28 11:33:09 // 74530
Ja, és TI nem volt az 1. szériánál.
pb_2010-07-28 10:20:06 // 74529
Úgy.)
ÁdidiGaga (il hempescattore)2010-07-28 10:14:26 // 74528
Ja, este én is megvilágosodtam, hogy hát a hidraulikus szelep ("dugattyú") nyilván belül van, csak a lökőrúd jött ki.
A szétszedés a 2 nagy barom imbusszal történik?
A szétszedés a 2 nagy barom imbusszal történik?
pb_2010-07-28 09:55:35 // 74526
Motort is kéne még beletenni.DDD
pb_2010-07-28 09:54:09 // 74525
A zorro nem 105 lovas, a Weber pedig nem gyári verseny karbi. + kicsit túl van árazva.)
Amúgy GoldenBoxer tagunké a verda.
Amúgy GoldenBoxer tagunké a verda.
pb_2010-07-28 09:50:49 // 74524
Olyan helyre vidd, ahol tudják is hogyan kell mérni.
pb_2010-07-28 09:49:45 // 74523
3 hengerrel nem ajánlatos használni.
pb_2010-07-28 09:48:45 // 74522
Hidegen nagyobbak az értékek, ha ez hidegen mérődött, akkor melegen gyakorlatilag, nincs semmi.