Gábor332010-08-12 15:20:45 //
74721
pb_2010-08-11 23:20:04 //
74720
Naja, végülis.))) Majd kíváncsi leszek rá, + a tapasztalatokra is.)) 1x-2x bennem is felmerült a gondolata, de Lvetettem, inkább más témák jobban vonzottak.D
Gábor332010-08-11 17:05:53 //
74719
Üdv! Azért gondoltam,hogy a kéziféket is átalakitom,mert most ugy is darabokban van az egész hátulja. Most jol hozzáférhetö minden és az idö sem sürget. Szoval kiváncsi leszek milyen lesz. Anyagilag nem olyan vészes,mert a fékeröszabályzo 16.000FT,kézifék mindenestöl pedig 13.000FT. A fém fékcsövek meg nem nagy tétel. Egyenlöre tervezés alatt van minden,mert a lehetö legegyszerübben szeretném megoldani a dolgot.
pb_2010-08-11 16:11:39 //
74718
=végén direkt kipróbáltam, olyan füstöt tud csinálni a kf, mint állat.))) Igaz, az 1ik oldal kicsit Lőbb kezd L fogni, nem vészesen.
Gábor332010-08-11 15:30:21 //
74717
Hali! Ajánlom is hogy kitartson sokáig,mert már idáig is sokba van mint anyagilag mint ráforditott idöt tekintve. Ha minden igaz,akkor holnap tudok képet is feltenni a fékeröszabályzorol. Lesz hozzá 2DB hollander is és azokat kell rárakni a fém fékcsöre. Szoval most még a tervezés stádiumában van minden,mert az egész hátsofék hidraulikus rendszerét ujbol kell csinálni. Ezért is gondoltam,hogy a kézifék is legyen már hidros,mert plusz 2DB csövel és csatlakozoval megoldhato lenne. Másik érv a hidros kézifék mellett,hogy a bowdenessel ellentétben nem tud berohadni,nem szakad szét a külsö boritása stb. És a kézifékkar a konzollal és a munkahengerrel együtt csak 13.000Ft! Szoval majdnem a hagyományos kézifék kötelek árában van. A bowdenek gyári furatán meg simán ki tudom vinni a fémcsöveket hátra. Azt hiszem most ezekkel a dolgokkal el leszek egy darabig. Tapasztalatokat és észrevételeket persze megosztom mással is,akit még érdekelne hasonlo átalakitás. Ha jol sejtem,akkor az én 33-om lesz a "kisérleti nyul",amin kiprobálásra kerül.
pb_2010-08-11 00:34:17 //
74715
Hi!
Annyit tok, hogy ott van, és szíjszakadt. Bővebb infoval =re nem rendelkezem a témában.)
Cső!
Zé és az autóm kapcsolatáról tudsz valamit? Felvették már egyáltalán, vagy még csak tisztes távolból szemezgetnek, ismerkednek? :-)
pb_2010-08-11 00:06:25 //
74713
ÉrdekS.
Az autó leállítása után, 10-15 sec-el még csúnyán cöccögött az alapjárati motor, idegesítette a szerelőt, ezért leszedte. "Próbáld most!" Indítottam, és pöccre indúlt. Visszarakta az alapjárati motort (hoz egyet a bontóból, ami nem cöccög), és azóta is szépen indul. Nem nagyon tudjuk miért állt le, és miért nem indult, de az üzemanyag szűrőt lecseréljük. Abból bej nem lehet.
pb_2010-08-09 22:25:52 //
74711
Hidrosat neki.)))
pb_2010-08-09 22:22:34 //
74710
Pontosan.)) Akkor most visszaköszönnek a régi szép idők.))
Jak2010-08-09 20:49:31 //
74709
Hali!A klíma csövének hollandere is col méretű,szerintem egy próbát meg ér!
ANGER2010-08-09 19:51:12 //
74708
Bizony!
Csak nem mindegy,hogy milyen módon fogyókúrázik a vas!:-)
Tuti kitart ,szerintem elkísér téged is a nyugdíjig is,csak te is légy kitartó!:-)))
Ha nincs más választás legalább a sport fékerőszabályzó megvalósítható lenne.
Na na ne túlozzunk,rögtön hidrós kézifék?)
Fantáziában nem szenvedsz hiányt!:-))))))))
Gábor332010-08-09 16:06:15 //
74707
Hali! Igen a legjobb tuning a fogyokura!!! Nekem is elég szép mennyiségü rozsda+korhadt lemez kijött belöle. Azért remélem most kitart egy jo darabig. Viszont a fékerö szabályzora más megoldást találtam! Létezik versenyautokban állithato fékerö szabályzo,na ezt fogom belefaragni! Nem lesz egyszerü,de nincs más megoldás. Ha összejön,akkor a kasznibol lehet állitani a hátso kerekekre juto fékeröt 0-57%-ig! Ezt igazábol szlalom versenyen lehet majd kihasználni,mert a hátulját tul tudom fékezni és könyebben fordul. Kicsit olyan hátsokerekes feeling. Ha meg igazán belehuzok a "fejlesztésbe" akkor kap hidros kéziféket is. Kicsi bökkenö,hogy a fém fékcsöveket be kell vinni a kaszniba és egyedi hollandert kell csinálnom,mert amcsi a szabályzo és coll méret minden. Valahogy megoldom azért. Majd lesznek képek is,egyenlöre az alkatrész beszerzés van áttekintés és rendelés alatt.
TDI752010-08-09 15:39:23 //
74706
Miért akkor a rezesben hova teszik az ellenállást? Esetleg bele a gyertyapipába? A trabant óta nem találkoztam ellenállással a pipában.
pb_2010-08-09 14:41:15 //
74705
Az Llenállás.)) Csak a kábelnek lehet Llenállása?) Nem mind1ikben.
TDI752010-08-09 14:28:52 //
74704
Szerintetek mi a külonbség az ellenállásos és a réz gyújtókábel között? Az oké hogy az ellenállásos az a zavarszűrés miatt ellenállásos, de akkor miért lehet sima rezes gyertyakábelt is kapni, holott a 33 boxerben ellenállás nélküli gyertyák vannak.
Az lesz. Szembeszomszéd Viktor majd megnézi. Remélem semmi komoly.
pb_2010-08-09 14:13:22 //
74702
Akkor üzemanyagot nem kap, azon a környéken kéne keresgélni.
Van. És semmit nem látunk, hogy szétcsúszott volna
pb_2010-08-09 13:20:56 //
74700
Szikra van?
Nem, semmi koppanás. 1-be alapjáraton poroszkáltam át. Átnézegettük, de egyenlőre nem látunk semmit, ami lecsúszott volna.
pb_2010-08-09 12:03:29 //
74698
Nem, nem, másképp kezdtük L.DD
pb_2010-08-09 12:02:52 //
74697
Leért?
G-Burt2010-08-09 09:47:51 //
74696
Valeot vettem, saját magunk szereltük
Zé.2010-08-09 09:18:18 //
74695
+ te tölt tölt tölt és most a jó :))
Reggel óvatosan átmentem egy fekvőrendőr méretű bukkanón, leállt az autó, és se tüled, se hozzád.
pb_2010-08-09 08:29:27 //
74693
Nálam kuplung mechanika adta fel a harcot.))
ANGER2010-08-09 04:58:24 //
74692
Nekem volt,hogy a rudazat miatt csinálta és volt ,hogy megfáradt alsó munkahenger okozta a hibát!
ANGER2010-08-09 04:56:57 //
74691
ezt azért nem írtam mert állítólag jó,persze lehet az is rossz
pb_2010-08-08 22:36:58 //
74690
Valószínű, de azért még 1x + kéne nézni a hidraulikát. Ha pesti, vagy környékbeli vagy, akkor tudok ajánlani.
lacus722010-08-08 22:28:52 //
74689
oké.Akkor egy új kuplung szett a megoldás igaz?Meg valaki aki betudja tenni,mert az a baj én nem nagyon értek hozzá sajnos:(
pb_2010-08-08 21:50:10 //
74688
Ez 1értelműen kuplung, nem Mel ki rendesen.
pb_2010-08-08 21:49:05 //
74687
Attól függ mennyit Mel ki.
pb_2010-08-08 21:48:18 //
74686
Jót vegyél ne a legolcsóbbat, mert szívni fogsz vele.
lacus722010-08-08 20:26:57 //
74685
ha pl berakom egybe az autót úgy,hogy le állítom a motort és utána kinyomom a kuplungot akkor simán elindul előre az autó pedig ugye nem lenne szabad.Ez is lehet a rudazat hibától?
ANGER2010-08-08 20:18:46 //
74684
Erősen váltó rudazatra tippelek,nekem az volt a gondom.
lacus722010-08-08 20:16:20 //
74683
Ha nem lehet betenni az 1-est kettest,hátramenetet járómotornál és az alsó munkahenger kiemel rendesen akkor mi lehet a ludas?Előre is köszönöm a segítséget.
Üdv.
ANGER2010-08-08 19:03:06 //
74682
Cép cép!:-)
Most nézem neked nagyon sok vas van a 33an!
Ezek szerint az enyém könnyebb mert nekem ott nincs anyag ahol neked van!:-)))
lacus722010-08-08 16:01:11 //
74681
Helló!Ehhez a típushoz honnan lehetne a legolcsóbban kuplung szettet venni?Előre is köszönöm a segítséget.
Gábor332010-08-08 11:13:50 //
74680
Atttis2010-08-05 17:19:07 //
74679
Az enyémnek is ilyesmi hangja van csak jóval halkabb meg ritkább, de most kicsit sűrűbb olajat kap hátha elhagyja :)
pb_2010-08-04 23:57:21 //
74678
Az + is pecsételi a sorsát, bár ez minden motorra igaz.
G-Burt2010-08-04 23:12:24 //
74677
Abból itélve, h milyen olaj jött le belőle amikor vétel után cseréltem, nem sokat foglalkoztak a motorral a drága előző tulajok
G-Burt2010-08-04 23:10:20 //
74676
Nem azt akartam mondani, h nem lehet
pb_2010-08-04 23:07:31 //
74675
Az baj.
pb_2010-08-04 23:07:13 //
74674
Azért Lég jó Séllyel be lehet 6árolni a hiba forrását. Főleg, ha nem rest az Mber mérni néhányat.
pb_2010-08-04 23:05:42 //
74673
Nem nehéz, szépen mindent át kell gondolni.
pb_2010-08-04 23:05:06 //
74672
Ez könnyen lehet.)