Satti2008-01-15 22:39:08 // 36617
Optimistának kell lenni, mert az élet szép, bár küzdelmes!:-))
Ferke2008-01-15 22:36:30 // 36616
Áh, túl optimista vagy. :))
Satti2008-01-15 22:33:25 // 36615
Majd írok a Bwin-nek, hogy lehessen erre is fogadni, bár néha könnyű lenne a dolog!:-))
Mike.2008-01-15 22:30:14 // 36614
Miért nem fogadtam, hogy valami hasonló lesz a reakciód!? :-)))
Satti2008-01-15 22:28:19 // 36613
Csak pont a lényeg!:-))
Amúgy a teszt sztem nem lett rossz, de amint Tommi s írta, nem sok mindenre lehet még ezekből következtetni, majd az első időmérőn már okosabbak leszünk, vagy esetleg, ha lenne az idén is egy olyan közös teszt, mint volt az előző évben a Bahreini, na ott talán már majd látszik vmi, de ha hamarabb nem, akkor az első futam végén, majd meglátjuk, ki áll a dobogón:-)
Amúgy a teszt sztem nem lett rossz, de amint Tommi s írta, nem sok mindenre lehet még ezekből következtetni, majd az első időmérőn már okosabbak leszünk, vagy esetleg, ha lenne az idén is egy olyan közös teszt, mint volt az előző évben a Bahreini, na ott talán már majd látszik vmi, de ha hamarabb nem, akkor az első futam végén, majd meglátjuk, ki áll a dobogón:-)
Grando2008-01-15 22:22:42 // 36612
Hát nem sok sikerült. :DD ;))))
Satti2008-01-15 22:22:00 // 36611
Fáradt vagyok sokat írni, csak a lényeget ragadtam ki a gondolataim sokaságából!:-))
Grando2008-01-15 22:19:31 // 36610
Ejnye, de konstruktív ma ismét, Satti bácsi! :DDD
Satti2008-01-15 22:16:24 // 36609
Annak sztem elég szar!:-)))
Ferke2008-01-15 21:42:30 // 36608
Nem tudom. Lehet hogy egy jós?!:)
Buksi2008-01-15 21:32:50 // 36607
Ez jó kérdés! :-DDDDDD
Buksi2008-01-15 21:31:50 // 36606
Na végre valami jó hír is van! :-))
Satti2008-01-15 21:10:02 // 36604
Who the fuck is Blundell?:-))
Ferke2008-01-15 20:58:50 // 36603
Igen, csak a váltóval kapcs. van változás. Mindenesetre jó jel, hogy a Ferrari így még nem füstölt el. Remélem valami faja kis konstrukciós hiba, mondjuk alulméretezett hajtókarok, vagy valami ilyesmi......:))))
Grando2008-01-15 20:57:46 // 36602
Na akkor a váltó rémlett. ;)))
Tommi2008-01-15 20:56:58 // 36601
Szerintem még mindig kettőt, amennyire én tudom... A váltóknak meg idéntől négyet... :)
Grando2008-01-15 20:53:56 // 36599
A két tesztnap eredményei alapján egyelőre nem ez látszik. :((
(Lehet, hogy revideálni kell a nézeteinket a két csákóval kapcsolatban? :DDD )
(Lehet, hogy revideálni kell a nézeteinket a két csákóval kapcsolatban? :DDD )
Grando2008-01-15 20:52:23 // 36598
Akkor kapott rendesen a cucc... :DDDD
Hány versenyt kell idén kibírnia a motoroknak?
Hány versenyt kell idén kibírnia a motoroknak?
Ferke2008-01-15 20:52:20 // 36597
Blundell: 2008-ban Massa lehet a befutó
Nem bánnám, ha bejönne a tippje.:)
Nem bánnám, ha bejönne a tippje.:)
Ferke2008-01-15 20:50:19 // 36596
Engem inkább a részletek érdekelnek:
"Nem sokkal 9 óra után de la Rosa McLarenje hatalmas füst kíséretében mondta fel a szolgálatot" :)))
"Nem sokkal 9 óra után de la Rosa McLarenje hatalmas füst kíséretében mondta fel a szolgálatot" :)))
Grando2008-01-15 20:38:20 // 36595
Nyilván én sem az év végi győzőre gondoltam... :))))
Tommi2008-01-15 20:31:51 // 36594
Szerintem még ott sem teljesen, mert a legtöbb csapat általában az első egy-két futam tapasztalata után, Európába visszatérve az itteni futamokon veti be a 100%-osan azévi gépét. Régebben ez általában a San Marino-i Nagydíjhoz volt időzítve, ami a 3-4. futam szokott lenni. Jut eszembe, kíváncsi vagyok milyen az új imolai pálya és milyen verseny lesz rajta :) Örülök, hogy két éve járhattam ott személyesen (sajnos nem futamon, hanem csak úgy), mert elmondhatom, hogy olyan pályát láttam, ami azóta nincs is :)))
Grando2008-01-15 20:23:00 // 36593
Ja. Igazi összehasonlítást meg majd csak a melbourne-i szabadedzéseken kapunk majd. Vagy lesz még addig ilyen össznépi tesztelősdi?
RB2008-01-15 20:17:33 // 36592
Az igazi erőviszonyok valszeg majd csak március közepe felé fognak kialakulgatni, addig meg marad a találgatás!:-)
Grando2008-01-15 20:09:43 // 36591
Na ja. Most még túl sok a változó. Messzemenő követekeztetéseket sajna nem tudunk levonni. :((
Ámbátor!
A 3 nap alatt csak-csak mindenki elvégzi amiért jött, és akkor már látszani fog, hogy nagyjából ki hol áll pillanatnyilag. Aztán meg még sok meló lesz az első futamig. ;))
Ámbátor!
A 3 nap alatt csak-csak mindenki elvégzi amiért jött, és akkor már látszani fog, hogy nagyjából ki hol áll pillanatnyilag. Aztán meg még sok meló lesz az első futamig. ;))
RB2008-01-15 19:53:12 // 36590
Szerintem csak a nagyon benfentesek tudják hogy ki mikor mivel tesztel, megy rendesen még a kavarás titkolódzás!:-)
Gabesz2008-01-15 19:46:59 // 36589
Lehet hogy jan 31.-én mutatjék be hivatalosan, de én azt olvastam valahol, hogy holnap már azzal tesztelnek.
Gabesz2008-01-15 19:44:26 // 36588
Igy van, nem mindegy, hogy verseny szimulációt mennek, vagy beállitást keresnek, vagy kitaposnak mindent a kocsiból, h mennyit bir, és még sorolhatánk. Lehet, hogy Alonsonak mindent felcsavartak, hisz (szerintem) holnap mér az új autóval megy. De nem baj, ha a Renault is visszajön az élmezőnybe, mert igy legalább 3 csapat verseng majd egymással, és itt még a Bmw-t nem is emlitettem, szerintem jó kis izgalmas év előtt állunk (ami végén remélem ismét Ferrari-Raikkönen sikert hoz majd).
Mike.2008-01-15 19:36:51 // 36587
Néha azért presztizsből meg kell mutatni kinek hol a helye! :-))
És jobb szeretem ha sűrűbben van ott az élen a Ferrari. :-)
És jobb szeretem ha sűrűbben van ott az élen a Ferrari. :-)
RB2008-01-15 19:30:33 // 36586
Ahogy a csapatok a srácok is tesztelnek az új évadra!:-)))
Tudod:ki mit bír!:-)))
Tudod:ki mit bír!:-)))
Tommi2008-01-15 19:25:00 // 36585
Gyerekek, mindannyian rutinos F1-nézők vagytok régóta, csodálkozom rajtatok :)))
Ezek a teszteredmények gyakorlatilag semmire sem jók, mert nem lehet tudni, hogy ki milyen autóval ment, mennyi volt benne a tavalyiból, mennyi az újból, biztos-e, hogy minden új alaktrészt egyből bevetettek, milyen aerodinamikai beállításokkal mentek, milyen gumikkal, milyen az időjárás, a pályán a portás hány cukorral itta reggel a kávét, szóval rengeteg dologtól függ az időeredmény :)
Ezek a teszteredmények gyakorlatilag semmire sem jók, mert nem lehet tudni, hogy ki milyen autóval ment, mennyi volt benne a tavalyiból, mennyi az újból, biztos-e, hogy minden új alaktrészt egyből bevetettek, milyen aerodinamikai beállításokkal mentek, milyen gumikkal, milyen az időjárás, a pályán a portás hány cukorral itta reggel a kávét, szóval rengeteg dologtól függ az időeredmény :)
Buksi2008-01-15 19:20:36 // 36584
Na ez érdekes! Hogy kerül az első helyre a rönyó? :-(
Buksi2008-01-15 19:19:08 // 36583
Bevallom őszintén, hogy azt csak másodiknak tűnt fel! :-)))))))))
RB2008-01-15 19:14:01 // 36582
Január 31-én mutatják be az új gépet, legalábbis én úgy tudom!:-)
Gabesz2008-01-15 19:08:09 // 36581
Na, mi lett a Renault-al? És ez még csak a régi autó, állitólag holnap már az újjal tesztelnek.
Mike.2008-01-15 19:07:26 // 36580
Éppen a tegnapi teszterdemény után mondtam a vigadóknak, hogy csak óvatosan mert még semmi sem biztos. Lám itt az első visszavágó a többiektől.
De most is azt mondom, az első futamon majd minden kiderül. :-))
De most is azt mondom, az első futamon majd minden kiderül. :-))
Grando2008-01-15 19:00:13 // 36579
Mai teszteredmények Jerezből:
Coureur Team Chassis Laptime Verschil Laps
1 Fernando Alonso Renault R27 1:19.503 70
2 Pedro de la Rosa McLaren MP4-23 1:19.650 + 0.147 111
3 Kimi Räikkönen Ferrari F2008 1:19.708 + 0.205 90
4 Nico Rosberg Williams FW29 1:19.755 + 0.252 81
5 Felipe Massa Ferrari F2008 1:19.772 + 0.269 86
6 Heikki Kovalainen McLaren MP4-23 1:19.784 + 0.281 130
7 Sebastian Vettel Toro Rosso STR2 1:20.305 + 0.802 86
8 Sebastien Bourdais Toro Rosso STR2 1:20.346 + 0.843 76
9 Mark Webber Red Bull Racing RB3 1:20.392 + 0.889 80
10 Kazuki Nakajima Williams FW29 1:20.525 + 1.022 68
11 Timo Glock Toyota TF108 1:20.598 + 1.095 109
12 Giancarlo Fisichella Force India F8-VII 1:20.764 + 1.261 76
13 Kamui Kobayashi Toyota TF107 1:22.060 + 2.557 56
Coureur Team Chassis Laptime Verschil Laps
1 Fernando Alonso Renault R27 1:19.503 70
2 Pedro de la Rosa McLaren MP4-23 1:19.650 + 0.147 111
3 Kimi Räikkönen Ferrari F2008 1:19.708 + 0.205 90
4 Nico Rosberg Williams FW29 1:19.755 + 0.252 81
5 Felipe Massa Ferrari F2008 1:19.772 + 0.269 86
6 Heikki Kovalainen McLaren MP4-23 1:19.784 + 0.281 130
7 Sebastian Vettel Toro Rosso STR2 1:20.305 + 0.802 86
8 Sebastien Bourdais Toro Rosso STR2 1:20.346 + 0.843 76
9 Mark Webber Red Bull Racing RB3 1:20.392 + 0.889 80
10 Kazuki Nakajima Williams FW29 1:20.525 + 1.022 68
11 Timo Glock Toyota TF108 1:20.598 + 1.095 109
12 Giancarlo Fisichella Force India F8-VII 1:20.764 + 1.261 76
13 Kamui Kobayashi Toyota TF107 1:22.060 + 2.557 56
Ferke2008-01-15 16:31:12 // 36578
Még 60,5 nap..:(((
Grando2008-01-15 13:08:48 // 36577
Mózli környezetbarát törekvéseinek való megfelelés netovábbja... :DDD
mesa2008-01-15 12:52:07 // 36575
Azt hittem volna, hogy az újszerű, manuális fékerő szabályzó tűnik fel elsőként! :))
Buksi2008-01-15 10:32:01 // 36574
MIcsoda áramvonalas kasztni! :-DDD
Buksi2008-01-15 10:31:01 // 36573
Ez mekkora ötlet! Kíváncsi leszek mi lesz belőle! :-)
mesa2008-01-15 09:55:24 // 36572
Sehol nem találok egy nyamvadt fotót a tavalyi Totoya F1 orráról :( Addig is itt e legújabb versenygépük :

:))

:))
Mike.2008-01-15 09:50:50 // 36571
Érdekes! Kíváncsi vagyok lesz e belőle valami és ér e majd valamit ez?!?
Shane2008-01-15 09:36:43 // 36570
Shane2008-01-15 09:29:21 // 36569
mesa2008-01-15 09:25:15 // 36568
Az első vezetőszárnyat mintha lelopták volna egy az egyben a tavalyi Toyotáról. A kocsiszekrány sokat nem változott - igaz hozzátették,hogy ez nem a végleges-, ami felettébb szembetűnő az a hátsó légterelő hatalmas kanál formája. :o
Online tag
2
Vendég2
562
Fórum
Friss topicok
- Alfa történelem, híres ...
- Ugyanaz kicsiben
- Giulia
- Spider
- 164-166
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Zenebutik
- Adok-veszek
- 155
Tagok
Új tagjaink
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV
- szana8