Fórum >> Egyebek >> Forma-1

Xixo2010-09-01 23:20:44 // 89066
Akkor lehet, hogy tényleg csak nyugdíjazta magát? :))
Grando2010-09-01 20:19:50 // 89065
A kis trükkösök. Hát legalábbis érdekes.
Andy2010-09-01 20:15:17 // 89064
Megnézném, hogy azok akik nem ennyire flexibilis első szárnnyal mennek, hogy néznek ki. Szerintem itt nem csak a dupla fedelű a hibás. :))
Selmak2010-09-01 20:12:54 // 89063
Dupla fedelű diffuzor "jótékony hatása"t láttuk. Ezért nincs előzés, mert ha berobban a szélárnyékba szinte letépi az első szárnyat.
Buksi2010-09-01 19:50:46 // 89062
Ez nagyon érdekes!
Andy2010-09-01 19:49:22 // 89061
Addig szórakoznak az ilyen cuccokkal, míg valaki meg nem hal. :( Sokkal komolyabb szankciókra van szükség, ez így nem mehet tovább...
Buksi2010-09-01 19:48:16 // 89060
Köszi szépen! :-DD
szasza(SW)2010-09-01 19:46:50 // 89059
Gyakorlatilag,ha nem lendületből megy el egy sereghajtó mellett,hanem szélárnyékból előznek akkor életveszélyes:(
Andy2010-09-01 19:42:46 // 89058
Ez nagyon durva, ezért kizárnám őket visszamenőleg. Botrány...
szasza(SW)2010-09-01 19:35:52 // 89057
RedBull szárny a Buttonal való ütközés előtt.Hát milyen teszt az amin ilyen szárny átmegy?Csoda,hogy nem tudja irányítani?:)
Tom122010-09-01 17:35:01 // 89056
Jó volt újra mozgásban látni ezeket a gépeket...:-)
Azért a lejtővel együtt elég éles szöget zár be az emelkedő /más pályákhoz képest, nem beszélve a legújabb "billiárdasztal jellegűekről" /
Tommi2010-09-01 17:30:33 // 89055
Szó sincs róla. Csak a Spider nehezen bírja a jó magyar utakat :(
Tom122010-09-01 17:17:38 // 89054
Szóval nem lehet rossz...:-)

Biztos photoshop...:-))
/Nem kell komolyan venni./

A képen is úgy néz ki, hogy az eleje meredekebb, aztán már nem annyira, ill. ahogy írod, még az is "rátesz", hogy lejt a régi célegyenes.
Belga2010-09-01 16:57:00 // 89053
Itt egy 2 evvel ezelotti videom (igaz csak fenykepezos), ha jol emlekszem ebben lathato testkozelbol az egyenes es az eau rouge is.
Belga2010-09-01 16:52:12 // 89052
azert nincs ilyen meredek :)
a durva, hogy a regi celegyenes, ami az eau rouge-ra vezet is elegge lejtos, tehat masszivan be lehet gyorsulni.
majd az elso kanyar egy hirtelen sulypontvaltas, illetve az emelkedo tetejen a masik
2-3 felfutas utan mar eleg magabiztossa valsz, jobban eltolod a vasnak, akkor mar nagyon nagy elmeny :)
Kazes☻2010-09-01 16:21:09 // 89051
Miért, eltévedt és máshol kötöttetek ki? :)
Andy2010-09-01 15:36:47 // 89050
Mehetünk, de nem Te jelölöd ki az útvonalat! :))))
Tom122010-09-01 15:05:42 // 89049
Lehet, hogy belefér majd a "naptárba". :-)
Kazes☻2010-09-01 14:50:17 // 89048
Sajna nem. :)))
Tom122010-09-01 14:45:58 // 89047
Ebből nem találtál nagyobbat? Nagyon jól visszaadja a hangulatot.;-)
Tommi2010-09-01 14:41:19 // 89046
Kicsit körülnéztem ezen a linken, amit feltettél. Jövőre is lesz ez az össznépi olaszautós találkozó és "csak" 1200 km, kicsit több, mint Milánó, odáig kb 1000 km-t autóztunk. Érdemes lenne jövőre megnézni :)
Satti2010-09-01 14:40:55 // 89045
Belga kollega tudna erről mesélni, ő már volt ott.:-)
Tom122010-09-01 14:39:44 // 89044
Mondani kevés...:-)))
Tommi2010-09-01 14:31:29 // 89043
Igen, ezt sokszor elmondják a Belga Nagydíj közvetítésekor, hogy a TV igazából nem adja vissza az Eau Rouge meredekségét, csak egy laza huplinak tűnik, de izagából rohadt meredek :)
Kazes☻2010-09-01 14:05:11 // 89042
Akár, de ez csak példa volt, viszont azért kíváncsi lennék rá. :)
Tom122010-09-01 14:03:06 // 89041
Ja, 18x, ha nem több, kábééé.:-)
Kazes☻2010-09-01 13:53:39 // 89040
Pl. '60-'70-es években mondjuk egy átlagkereset 8x-osa, most meg a jelenlegi átlagkereset 18x-osa. Persze nem hazai. :)))
Kazes☻2010-09-01 13:50:56 // 89039
Szuper! :)
Bár a hullámvasutat nem csípem, de ez azért nagyon jó lehet. Sima autóval biztosan sokkal macerásabb átmenni rajta, mint F1-el. :)
Tom122010-09-01 13:48:29 // 89038
Így még nem viszonyítottam, de biztos érdekesen alakult...:-))
Kazes☻2010-09-01 13:42:51 // 89037
Nem is volt annyi xar bennük, mint a mostaniakban. :) Tényleg, vajon hogyan alakult a gépek ára, mondjuk egy kiló kenyér viszonylatában, persze akkor és most. :)
Tom122010-09-01 13:42:42 // 89036
Találtam egy képet, ami elég élethűen adja vissza az Eau Rouge "hullámvasút meredekségét" Spa-ban - nem, mint a TV közvetítés:


Nem csoda, hogy sok versenyző nagyon bírja ezt a pályát, biztos a gyerekkori hullámvasutazást juttatja eszükbe - nem semmi lehet "1000-el" belerongyolni ebbe az emelkedőbe...:-))

Ja, több kép ITT, érdemes megnézni - szerintem.:-)
Tom122010-09-01 13:17:10 // 89035
...ha kell kert ásásra ember, tudok egy megbízhatót, akár +40 fokban is egész nap nyomja - "éhbérért"...:-)

Egyébként meg senki nem sajnálta őket /F1-es versenyzők/, mert ahogy írtad, NAGYON JÓL meg van nekik fizetve a "fáradozásuk", tudják, mit vállaltak és nem is nyavalyognak, sőt én sem morgolódnék, de, hát "csak" emberek, még, ha 2x annyit is fizetnének nekik, akkor is itt - ott hibáznának.
Most, hogy jobban belegondolok, olyan pilóta is volt, akinek egy évben 20 autót sikerült "betörnie" /szó szerint :-) - Andrea de Cesaris/, hogy az ilyen téren a csúcstartóról ne is beszéljünk /Vittorio Brambilla/, mégis évekig ott voltak a F1-ben.
Most már más a helyzet, mint minden, ez is megváltozott, egy évben 2 - 3 hiba és meg van a "bélyeg"...
Tommi2010-09-01 11:23:27 // 89034
Ezt szerintem nagyon sok munkáról el lehet mondani a két napot egyben ügyelő orvostól kezdve a 20 órát egyhuzamban repülő pilótákon át egy csomó emberig. Csak az F1 pilótákat kicsit többen ismerik, mint minket és kicsit többet keresnek, mint mi :)
Kazes☻2010-09-01 11:22:34 // 89033
Teljesen egyetértek, bár Sopranonak is igaza van, de fotelból azért könnyebb fikázni, de ez már csak ilyen, talán mindig is így volt. Pl. nagyon sajnáltam, de mégsem tudtam igazán haragudni Alora, sőt Hami kavicságyának még örültem is, de "valaki kitolta" a nyavalyást. :)))
Tommi2010-09-01 11:20:18 // 89032
Nem hinném, hogy az új elvtársaknak kell a hely és azért ment. Palik 2001-ben lett a Ring vezetője az első Fidesz-kormány idején és jórészt ez annak is volt köszönhető, hogy Deutsch Tamással nagyon jó barátok. Úgyhogy ez a teória bukta :)
Kazes☻2010-09-01 11:12:51 // 89031

Ezt meg a Grat.-okért! :D
Kazes☻2010-09-01 11:08:43 // 89029
A K-hoz! :)

Na, ennyire szoktam figyelni, de miért is kéne, részemről ez végül is Buksi reszortja?!:DDD
De azért köszi mindenkinek! :D
GT Ɨ|ѯ2010-09-01 10:25:50 // 89028
grat a K-hoz..:-)
GT Ɨ|ѯ2010-09-01 10:24:17 // 89027
Így van, gokart 10 perc és pihi:-)))
Xixo2010-09-01 02:10:32 // 89026
Helyettem is beállhatsz egy napra dolgozni, azt se gondolnád milyen kemény. Vagy menj el egy kőműves mellé segédmelózni, esetleg ásd fel a kertemet. :))
Szörnyen tudom sajnálni őket, hogy ez a melójuk. Nagyon nehéz lehet edzeni rá a terembe, tesztelni a szimulátorba, promó rendezvényeken részt venni, a versenyhétvégék meg aztán főleg borzasztóak lehetnek. Biztos nem is szeretnek versenyezni, csak egy szörnyen fárasztó és stresszes melóként tekintenek rá. Valszeg ezért is keresnek ilyen jól... :)))))
Xixo2010-09-01 02:03:49 // 89025
Ez ugye csak költői kérdés volt?!? :))

Nem csípem Palikot, de valszeg van némi köze ahhoz, hogy 2016ig lesz nálunk futam és nem csak nevében volt vezérigazgató... de hát kell a hely az új elvtársaknak is...

Reméljük ez nem jut a RB errész sorsára...
Tom122010-09-01 00:45:10 // 89024
Ja, ezek is jók... :-)
Tom122010-09-01 00:42:53 // 89023
Gokartból, ha nem vagy formában még 10 perc is éppen elég kezdetnek.:-)

Tegnap volt egy műsor /talán Viasat Explorer/, ahol a riporter 5 kört nyomott le terep oldalkocsison /motor, és nem ő vezetett, csak "egyensúlyozott" / versenyben, de a 3 - 4 kör után ki volt, mint egy "liba", alig élt. Arendes verseny aztán jött, 17 kör, de azt már csak nézte és csodálta...:-))
Tom122010-09-01 00:37:15 // 89022
Van benne pár meleg helyzet.:-)
Tommi2010-09-01 00:28:12 // 89021
Jó a Le Mans és a WRC video is :)
Tommi2010-09-01 00:14:51 // 89020
2:22-nél kemény, ahogy a Red Bull keresztbe áll a Williams előtt, esélytelen bármit is csinálni... :) Amúgy nagyon jó a video!
Tom122010-09-01 00:09:50 // 89019
Illusztrációnak pl.: What Is F1?
:-)
Tommi2010-09-01 00:06:09 // 89018
Még hogy az olasz autók nem bírják a strapát :)))
Tom122010-09-01 00:03:02 // 89017
Úgy látszik, oldalról is tökéletes törésteszteket végeztek...:-))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak