"Én a magam részéről egyáltalán nem bántam, hogy kirakták a csapattól..."
Sokan vannak ezzel így - páran meg nem, mert nek Kimin túl nincs élet...:-))
Tom122010-10-17 10:30:44 // 90817
Tom122010-10-17 10:24:56 // 90816
Még szép, én a feléért sem haragudnék...;-D
Tom122010-10-17 10:24:12 // 90815
Nincs mit, csak azért néztem utána, mert már én is kíváncsi voltam, hogy hogyan keveredett a F1-be...:-))
Gerion2010-10-17 09:31:15 // 90814
A szezonnyitót ugyan kis szerencsével nyerte, de azután a 2007. Francia GP előttig Raikkonen hibát hibára halmozott, és komolyan elkezdődött a találgatás a sajtóban, hogy mikor bocsátják el. Ekkor összekapta magát, nyerte a francia és az angol GP-t, de 2007-ben a Monza előtt még Massa állt jobban! Felipe ott is Raikkonen előtt ment, de sajnos végül a felfüggesztés hibája miatt a 10. körben. A csapat Raikkonent sztárnak hozta, schumacheri fizetéssel, így azon, hogy Felipe a jobb, el sem mertek gondolkozni, beáll mindenki a sztárgázsis mögé ezután...
A 2007-es címben pedig az utolsó két GP hatalmas szerencséje volt a döntő, amikor Kínában a McLaren megtette azt a szívességet, hogy a pole-ból induló Hamiltont nem hozták ki időben kerékcserére és végén nullázta a versenyt. Hatalmas szerencse, ledolgozott 10 pontot, de ez még nem elég. Jött a záró Brazil GP, Massa-Hamilton-Raikkonen rajtsorrenddel. Raikkonen így nem VB. Ekkor jött a nagy mázli: Hamilton belassult egy időre és eltűnt a mezőny mélyén. Ez még mindig nem volt elég, a versenyt a lenézett, béna, közpszerű, pösze, hisztis, stb Felipe vezette, akinek át kellett adni a vezető helyet, erre a boxkiállásoknál sor is került, így a nagy, verhetetlen, zseniális, istenadtatehetség Raikkonen 1 pontocskával nagyonmegérdemelten bajnok lehetett.
2008-ban pedig igazi bajnokként nem lett jóllakott, sorba nyerte a futamokat, elmosta Felipét a pályáról és szép címvédéssel igazolta, hogy nem a kétkedőknek volt igazuk. :)
A 2007-es címben pedig az utolsó két GP hatalmas szerencséje volt a döntő, amikor Kínában a McLaren megtette azt a szívességet, hogy a pole-ból induló Hamiltont nem hozták ki időben kerékcserére és végén nullázta a versenyt. Hatalmas szerencse, ledolgozott 10 pontot, de ez még nem elég. Jött a záró Brazil GP, Massa-Hamilton-Raikkonen rajtsorrenddel. Raikkonen így nem VB. Ekkor jött a nagy mázli: Hamilton belassult egy időre és eltűnt a mezőny mélyén. Ez még mindig nem volt elég, a versenyt a lenézett, béna, közpszerű, pösze, hisztis, stb Felipe vezette, akinek át kellett adni a vezető helyet, erre a boxkiállásoknál sor is került, így a nagy, verhetetlen, zseniális, istenadtatehetség Raikkonen 1 pontocskával nagyonmegérdemelten bajnok lehetett.
2008-ban pedig igazi bajnokként nem lett jóllakott, sorba nyerte a futamokat, elmosta Felipét a pályáról és szép címvédéssel igazolta, hogy nem a kétkedőknek volt igazuk. :)
Iniezione2010-10-17 02:25:44 // 90813
Látszik,hogy semmi pletyka:))ezeréves storyk:))
Xixo2010-10-17 01:13:11 // 90812
Mert 2007ben egy műszaki hiba miatt kiesett Monzában, ennek köszönhetően Raj elé került a tabellán és őt kellett támogatnia. 2008ban pedig mindössze egy ponttal maradt le a címről.
De ha már itt tartunk, akkor az Isten miért nem lett többszörös VB? 2002-től ült nyertes autóban... :)
De ha már itt tartunk, akkor az Isten miért nem lett többszörös VB? 2002-től ült nyertes autóban... :)
Xixo2010-10-17 01:09:14 // 90811
(Áááá, Kimi megérdemelten-bőven-csak saját magának köszönhetően-stbstbstb lett vb, míg Massa béna-soseleszvb-középszerű-másodpilóta... Igaz hogy ugyanaz a pont billentette egyszer erre - egyszer arra a mérleget, de az mindegy...) :))))
Kazes☻2010-10-17 00:37:20 // 90810
Teljesen megértelek, ezt mindenki maga dönti el, de azt hiszem annyit megérdemel Ő is, hogy rendesen írjuk a nevét. :)
Gerion2010-10-17 00:30:14 // 90809
Hát igen... 1989 óta vagyok Ferrari drukker, nagyon sokféle pilóta volt ezalatt a Csapatnál, mindet lehetett ezért vagy azért becsülni, de ezt a kimit sose tudtam kedvelni, és olyan "épp ideje volt"-érzéssel fogadtam, amikor kirakták.
Ez idő alatt Mansellt és Alesit tartottam a legtöbbre. Schumacher eredményeit pedig sosem lehetett nem elismerni, de a 2006. brazil GP, az utolsó ferraris futamán mutatott zseniális produkciója minden addigi botlását feledtette a szememben.
Ez idő alatt Mansellt és Alesit tartottam a legtöbbre. Schumacher eredményeit pedig sosem lehetett nem elismerni, de a 2006. brazil GP, az utolsó ferraris futamán mutatott zseniális produkciója minden addigi botlását feledtette a szememben.
Iniezione2010-10-17 00:23:58 // 90808
KI MInt vet úgy arat!!!!:)
Gerion2010-10-17 00:13:06 // 90807
Massa 2008-ban jobban megérdemelte volna a VB-t, mint 2007 kimi...
Kazes☻2010-10-17 00:06:22 // 90806
Nagyon utálhatod ezt a Kimi fiút, mert mindent jól írtál, csak az Ő nevét küldted kisbetűvel. :P
Kriszo2010-10-17 00:02:30 // 90805
Csak kérdezem egyébként most nem azért.. de ha Massa olyan kurva jó pilóta akkor az itt eltelt öt év alatt hogyhogy nem lett vb?:)Pedig 2007ben 2008ban az egyik legütőképesebb auto volt a mezőnyben..
De ha te mondod elhiszem hogy Massa sokkal jobb...)
De ha te mondod elhiszem hogy Massa sokkal jobb...)
pb_2010-10-16 23:32:37 // 90802
NM a csapatról írtam.))
Gerion2010-10-16 23:30:52 // 90801
Lehet, hogy ti tárgyaltátok az oldalon 8 éve, én 8 éve az akkor új Honda Accordomat hajtottam, és nem olvastam semmi alfás oldalt.
Nem akartalak vallásodban megbántani, és nyugodtan borulj le a Nagy Kimi oltárkép előtt otthon. Biztosan tévedek. Nem, nyilván nem alkoholista. 2007 közepén sem jöttek a hírek, hogy év végén elbocsáthatják, annyira gyengén teljesített az év első felében. A VB címe is csak az ő érdeme, annak, hogy a McLaren és Hamilton vesztették el neki, az is csak rágalom. Nyilván 2008-ban is sokkal jobb volt Massánál, és Felipe hungaroringi balesetéig is raikkonen volt a jobb.
Csak aztat nem értem akkor, hogy ezt a géniuszt miért rúgta ki a Ferrari még annak az árán is, hogy inkább fizetik neki idén is a bőven túlárazott fizetését. Biztos a nemzetközi maffia, meg a Santander összeesküvése.... :) Meg miért nyilatkoztak olyanokat róla a Ferrari mérnökei, hogy semmit nem lehetett vele beszélni.... Vagy pl miért ment el ez a kiváló ember senkinek sem szólva a 2007.spanyol GP után állítólag hokimeccset nézni a TV-ben (vagy a bárban....) a futam utáni értékelő csapatmegbeszélés elől.
Na, mindegy. Legyen neked raikkonen a meg nem értett hős. Számomra egy tehetséges pilóta, aki azonban évek munkájával elitta magából azokat a tizedeket, amik a pályája elején kiemelték őt. A végére csak egy bőven túlárazott, teljesen kiégett, erősen középszerű pilóta maradt belőle.
Nem akartalak vallásodban megbántani, és nyugodtan borulj le a Nagy Kimi oltárkép előtt otthon. Biztosan tévedek. Nem, nyilván nem alkoholista. 2007 közepén sem jöttek a hírek, hogy év végén elbocsáthatják, annyira gyengén teljesített az év első felében. A VB címe is csak az ő érdeme, annak, hogy a McLaren és Hamilton vesztették el neki, az is csak rágalom. Nyilván 2008-ban is sokkal jobb volt Massánál, és Felipe hungaroringi balesetéig is raikkonen volt a jobb.
Csak aztat nem értem akkor, hogy ezt a géniuszt miért rúgta ki a Ferrari még annak az árán is, hogy inkább fizetik neki idén is a bőven túlárazott fizetését. Biztos a nemzetközi maffia, meg a Santander összeesküvése.... :) Meg miért nyilatkoztak olyanokat róla a Ferrari mérnökei, hogy semmit nem lehetett vele beszélni.... Vagy pl miért ment el ez a kiváló ember senkinek sem szólva a 2007.spanyol GP után állítólag hokimeccset nézni a TV-ben (vagy a bárban....) a futam utáni értékelő csapatmegbeszélés elől.
Na, mindegy. Legyen neked raikkonen a meg nem értett hős. Számomra egy tehetséges pilóta, aki azonban évek munkájával elitta magából azokat a tizedeket, amik a pályája elején kiemelték őt. A végére csak egy bőven túlárazott, teljesen kiégett, erősen középszerű pilóta maradt belőle.
Iniezione2010-10-16 23:29:11 // 90800
igen azóta is bukdácsol a csapat de talán jövőre ha valaki csinál nekik egy autót:))pl Adrián:))
pb_2010-10-16 23:28:11 // 90798
NM kLl mindNt az autóra fogni.)
Iniezione2010-10-16 23:27:33 // 90797
de hogy a létszám meglegyen(töltelék)arra jó a ferka:))
pb_2010-10-16 23:26:29 // 90795
Írd le nyugodtan, senki nM mondta, hogy ne tedd. BLexart mindNbe, és az ivászattal, + a bulival foglalkozott, eZrt vágták ki. Ez a mostani tLjesítményén is látszik, sztM vodkát tetet a kocsi frissítő rNdszRébe.)))
Iniezione2010-10-16 23:26:21 // 90794
azóta sincs vb autójuk:)))))))))
Iniezione2010-10-16 23:25:01 // 90793
ha valaki beleszart akkor az a ferrari volt!!!!saját maguk is elismerték hogy egy kalap szar volt a vas!!!!!!
Iniezione2010-10-16 23:21:09 // 90792
nemhát hanem KIMI a király!!!!!!!!!!!!!!!
pb_2010-10-16 23:19:17 // 90790
Utána még néHnyx vb lett, míg a másikat kirúgták.)
pb_2010-10-16 23:17:56 // 90789
Még vb cím, és még vb cím, még vb cím, bár tudom, 1x csak a pont, 1x + csak a vb számít.D Tudod a jLNtősége annyi, hogy van akinek 7 van, van akinek 5, stb.DD De, ha valaki bLexarik a munkájába, akkor az mehet töltLéknek a WRCbe.DD
pb_2010-10-16 23:10:44 // 90788
De van, alkSZ a kis kedvNced, NNYi.D Jah, akkor már 3xra lett vb.)))
Speed2010-10-16 22:28:13 // 90787
Tudod hogy akkor hány éves volt? Amúgy akkor mindenki alkohol problémával küzd ezek szerint. Szóval, ebből itélkezni.... De hát a divat nagy úr. :)))) Nem születhet mindenki egyből öregnek. :))) Gondolom a Ferraritól sem a pia miat "kűldték" el. Bár gondolom ha Massáról írnám le a véleményem, vagy MS-ről, akkor másnál borúlna ki a bili. Ezért inkább nem teszem.
Iniezione2010-10-16 22:23:15 // 90786
Van aki megteheti és azt csinál amit akar biztos ez a szokatlan:))Annyit iszik amennyit akar és azt töri össze amit akar!Főlleg hogy még VB is lett:))ami sokaknak nem nagyon jön össze a ferkával:)))Na ki a király?:))))
Grando2010-10-16 19:25:52 // 90785
Látom, belefutottál a K-középbe. Hagyd a buxba, szélmalomharc. :DDD


Selmak2010-10-16 19:13:43 // 90784
Sumi meg részegen kihajította a hotel ablakán a TVt mikor először VB lett a ferkával. Na az se sokkal jobb. Kimi legalább nem játszotta meg magát ilyen téren.
Satti2010-10-16 19:01:34 // 90783
Tessék, lehet csácsogni. :-)) Dirty Kimi
Satti2010-10-16 18:58:27 // 90782
Ja, csak úgy kérdezem mellékesen, igaz már ezt is kitárgyaltuk itt kb. 15 ezerszer, de egy VB címnél, mi kell nagyobb eredmény?? Csak úgy kérdezem, nem mintha jelentősége lenne.......
Az, meg hogy vki, mit csinál a szabad idejében, qrvára nem tartozik senkire, vannak emberek, akiknek nem lehet megszabni, hogy mikor, mit tegyenek és ez sztem így helyes, mert egy kissé szánalmasnak tartom azokat , legyenek akár élsportolók, bárkik, akik a kirakat részére egy felvett pózzal tetszelegnek, mert ezt kívánja a közvélemény, ez szánalmas és képmutató dolog, de vannak ilyenek is és sokak szerint azok a jó srácok, de aki nem tesz mást, csak önmagát adja, sztem az a jó.
Az, meg hogy vki, mit csinál a szabad idejében, qrvára nem tartozik senkire, vannak emberek, akiknek nem lehet megszabni, hogy mikor, mit tegyenek és ez sztem így helyes, mert egy kissé szánalmasnak tartom azokat , legyenek akár élsportolók, bárkik, akik a kirakat részére egy felvett pózzal tetszelegnek, mert ezt kívánja a közvélemény, ez szánalmas és képmutató dolog, de vannak ilyenek is és sokak szerint azok a jó srácok, de aki nem tesz mást, csak önmagát adja, sztem az a jó.
Satti2010-10-16 18:53:07 // 90781
A hajós sztori már kb. 3 évvel ezelőtt is volt itt az oldalon, az egyébként kb. 8 évvel ezelőtti történet, nem hiszem, hogy nagy jelentősége lenne. Ennyi erővel pl. MS 2003-ban részegen Suzukában a VB megnyerése után az éjjeli bulin, egy targoncával ródeózott, meg tv-ét hajigált ki az ablakon és akkor mi van, ha buli van, akkor buli van, ezt állandóan felhánytorgatni elég nagy faxság és egy kissé unalmas is már, agyonjátszott lemez itt ezen az oldalon..........
pb_2010-10-16 18:24:03 // 90780
Látszik még új MbR vagy itt, ne törd magad.)
Gerion2010-10-16 18:18:57 // 90779
Biztosan Te is láttad pl azt a Youtube videot, amikor raikkonen matarészegen egy yachton fejjel leesik az emeletről. Vagy a több eset, amikor tört-zúzott elit szórakozóhelyeken. Na, pl a hajós produkció:
http://vodpod.com/watch/2353930-kimi-raikkonen-falls-drunk-of-boat
Ha világszinten élsportoló lennél, aki 300millió eurót keres pár év alatt, akkor különösen el kéne gondolkoznod, hogy hány sörig nyomod az estéidet a haverokkal. Vagy ha már iszol is, legalább annyira tarts mértéket, hogy legalább a médiába ne ezzel a image-dzsel kerüj be.
Amúgy meg tökmindegy, mit irunk mi itt, a lényeg, hogy a Ferrari is igy látta a finn csodát, mert tőlük szokatlan módon idő előtt kirúgták, nagyon helyesen. Sok pénz, kevés eredmény, kirúgás.
http://vodpod.com/watch/2353930-kimi-raikkonen-falls-drunk-of-boat
Ha világszinten élsportoló lennél, aki 300millió eurót keres pár év alatt, akkor különösen el kéne gondolkoznod, hogy hány sörig nyomod az estéidet a haverokkal. Vagy ha már iszol is, legalább annyira tarts mértéket, hogy legalább a médiába ne ezzel a image-dzsel kerüj be.
Amúgy meg tökmindegy, mit irunk mi itt, a lényeg, hogy a Ferrari is igy látta a finn csodát, mert tőlük szokatlan módon idő előtt kirúgták, nagyon helyesen. Sok pénz, kevés eredmény, kirúgás.
Satti2010-10-16 18:04:23 // 90778
Tegnap este én is söröztem a haverokkal, meg volt egy kis unicum is, akkor én is alkesz vagyok, de sebaj, élni tudni kell! :-)))
pb_2010-10-16 17:59:15 // 90777
EZrt törte, ill töri az autókat.)
Speed2010-10-16 17:45:44 // 90776
Áááá dehogy. Hiszen én is ittam. Utoljára 15 éve, igaz. Ergo mai napig alkesz vagyok. :))))))))))
Satti2010-10-16 17:22:24 // 90775
Mennyi marhaságot tudtok összehordani! :-))
Speed2010-10-16 15:57:07 // 90774
Akkor biztos ezért állt minden versenyen hulla részegen rajthoz. Az F1-ben nem ismerik az alkoholszondát?
Gerion2010-10-16 14:10:39 // 90773
Kobayashi jó, és első perctől kezdve biztató, teljesen egyetértek Veled, nincs is itt vita ezen semmi! :) Talán annyi a különbség, hogy én még várnék vele egy évet akár a Saubernél, mielőtt végleg sztárrá avatom és nagycsapathoz viszem, de ki tudja, jó szem és bátorság is kell hozzá, végülis Hamilton is egyből a McLaren-nél kezdett.
Gerion2010-10-16 14:02:38 // 90772
Ráadásul raikkonen idei ralizgatását is a Ferrari fizette... Mármint tőlük kapta tovább a fizetést, hogy idő előtt átadta a helyét Alonsonak. Én a magam részéről egyáltalán nem bántam, hogy kirakták a csapattól, ebből a 300 millából már jut bőven vodkára élete végéig, más meg úgyse nagyon érdekli már.
Satti2010-10-16 09:35:53 // 90771
No, ezért nem haragszik Kimi a menedzserére. :-)
Tom122010-10-16 01:10:32 // 90769
"Satoru Nakajimával kezdve az elmúlt 21 évben annyi rossz (és csak rossz) japán F1 pilótát láttam, hogy már eleve bizalmatlan vagyok velük... :)"
Ezzel én is így voltam, már kezdtem azt hinni, hogy a japánok csak a F1-es gumikhoz, meg motorokhoz értenek...:-))
DE: Ennek ellenére páran innen már tavaly felfigyeltünk erre a Kobayashi gyerekre /vissza lehet böngészni/, pedig akkor még igazán nem mutatott nagy dolgokat, lehet, hogy belőlünk lenne jó csapatvezető.../?/:-))
Aztán rájöttem, hogy miben különbözik az eddigi japánoktól. Abban, hogy nem csak belemegy rizikós húzásokba, hanem "nyertesként" jön ki belőlük. A stílusáról nekem Alesi, G. Villeneuve, vagy mondjuk, Stefan Bellof ugrik be, van valami közös bennük, talán "a tűz"...:-)
"Ez a Szuzuka szép versenye volt, de még mutatnia kéne pár ilyet, mielőtt pirosba öltöztetik."
Biztos sokat dobott rajta a hazai pálya és biztos vagyok benne, hogy lesznek még olyan húzásai, amik megdobogtatják egy igazi F1 rajongó szívét.
...meg abban is biztos vagyok, hogy a F1-be sem csak az ismerettsége révén került, vagy símán bevásárolta volna magát, főleg most, hogy kicsit jobban átfutottam az eddigi karrierjét, pl:
"Kobajasi átlagos családból származik, apja szusiéttermet működtet.
1996-ban, kilencévesen kezdett gokartozni, s újoncként rögtön a harmadik helyen végzett az SL Takarazuka Tournament elnevezésű versenysorozat kadett kategóriájában.
A következő hét esztendőben összesen 4 bajnoki címet zsebelt be. Többek közt a Toyota szervezésében útjára indított japán bajnokságon sem talált legyőzőre a kadettek közt.
2001-ben lett a Toyota versenyzőképző akadémiájának tagja. 2003-ban teljesítette első együléses versenyautós szezonját, a Formula–Toyota sorozatban. A szezon végén másodikként zárt.
2004-től különböző európai sorozatokban versenyzett. Először az olasz Formula–Renault bajnokságban indult, ahol 17 futamon háromszor állhatott fel a dobogóra, ugyanennyiszer indult az első rajtkockából, két futamgyőzelem, valamint egy leggyorsabb kör szerepelt még neve mellett.
2005 hozta meg számára a várva várt áttörést. Egy Tatuus FR2000-es volánja mögött diadalmaskodott az olasz Formula–Renault-sorozatban. A 15 futamos sorozatban 11 alkalommal is dobogós lett, ebből hatszor nyerni tudott. 312 pontot szerzett, ami 46-tal volt több, mint amennyi a második helyezett Michael Ammermüller neve mellett szerepelt.
2006-ban-ban Európa első számú Formula–3-as sorozatába, a Formula–3 Euroseriesbe szerződött, a Sebastian Vettelt, Giedo van der Garde-ot és Paul di Restát is soraiban tudó ART Grand Prix-hez. Első szezonja jól sikerült, három dobogós helyezésével és 34 pontjával az összetett 8. helyén fejezte be a szezont, az újoncok között pedig ő végzett az első helyen.
2008-tól a GP2 Asia Seriesben folytatta pályafutását, az utánpótlás-kategóriákban rendkívül eredményes DAMS színeiben. A Sepangban és Szahírban rendezett sprintfutamokon győzni tudott, utóbbi helyszínen az első versenyen harmadik lett.
Ha nehezen is, de sikerült a szükséges pénzmennyiséget megszereznie, így a következő szezonban is maradhatott a francia istállónál. Az Asia Series-ben pályafutása során először szerzett komoly formaautós sorozatban végső győzelmet, a kevés versenyhez képest nagy, húszpontos különbséggel megelőzve d’Ambrosiót.
2007. november 16-án lett a Toyota teszt-, és egyben harmadik számú pilótája a távozó francia Franck Montagny helyett. 2008-ban és 2009-ben a téli és évközi teszteken segítette csapatát, illetve készen állt az azonnali beugrásra."
...a többit már tudjuk...:-)
Ezzel én is így voltam, már kezdtem azt hinni, hogy a japánok csak a F1-es gumikhoz, meg motorokhoz értenek...:-))
DE: Ennek ellenére páran innen már tavaly felfigyeltünk erre a Kobayashi gyerekre /vissza lehet böngészni/, pedig akkor még igazán nem mutatott nagy dolgokat, lehet, hogy belőlünk lenne jó csapatvezető.../?/:-))
Aztán rájöttem, hogy miben különbözik az eddigi japánoktól. Abban, hogy nem csak belemegy rizikós húzásokba, hanem "nyertesként" jön ki belőlük. A stílusáról nekem Alesi, G. Villeneuve, vagy mondjuk, Stefan Bellof ugrik be, van valami közös bennük, talán "a tűz"...:-)
"Ez a Szuzuka szép versenye volt, de még mutatnia kéne pár ilyet, mielőtt pirosba öltöztetik."
Biztos sokat dobott rajta a hazai pálya és biztos vagyok benne, hogy lesznek még olyan húzásai, amik megdobogtatják egy igazi F1 rajongó szívét.
...meg abban is biztos vagyok, hogy a F1-be sem csak az ismerettsége révén került, vagy símán bevásárolta volna magát, főleg most, hogy kicsit jobban átfutottam az eddigi karrierjét, pl:
"Kobajasi átlagos családból származik, apja szusiéttermet működtet.
1996-ban, kilencévesen kezdett gokartozni, s újoncként rögtön a harmadik helyen végzett az SL Takarazuka Tournament elnevezésű versenysorozat kadett kategóriájában.
A következő hét esztendőben összesen 4 bajnoki címet zsebelt be. Többek közt a Toyota szervezésében útjára indított japán bajnokságon sem talált legyőzőre a kadettek közt.
2001-ben lett a Toyota versenyzőképző akadémiájának tagja. 2003-ban teljesítette első együléses versenyautós szezonját, a Formula–Toyota sorozatban. A szezon végén másodikként zárt.
2004-től különböző európai sorozatokban versenyzett. Először az olasz Formula–Renault bajnokságban indult, ahol 17 futamon háromszor állhatott fel a dobogóra, ugyanennyiszer indult az első rajtkockából, két futamgyőzelem, valamint egy leggyorsabb kör szerepelt még neve mellett.
2005 hozta meg számára a várva várt áttörést. Egy Tatuus FR2000-es volánja mögött diadalmaskodott az olasz Formula–Renault-sorozatban. A 15 futamos sorozatban 11 alkalommal is dobogós lett, ebből hatszor nyerni tudott. 312 pontot szerzett, ami 46-tal volt több, mint amennyi a második helyezett Michael Ammermüller neve mellett szerepelt.
2006-ban-ban Európa első számú Formula–3-as sorozatába, a Formula–3 Euroseriesbe szerződött, a Sebastian Vettelt, Giedo van der Garde-ot és Paul di Restát is soraiban tudó ART Grand Prix-hez. Első szezonja jól sikerült, három dobogós helyezésével és 34 pontjával az összetett 8. helyén fejezte be a szezont, az újoncok között pedig ő végzett az első helyen.
2008-tól a GP2 Asia Seriesben folytatta pályafutását, az utánpótlás-kategóriákban rendkívül eredményes DAMS színeiben. A Sepangban és Szahírban rendezett sprintfutamokon győzni tudott, utóbbi helyszínen az első versenyen harmadik lett.
Ha nehezen is, de sikerült a szükséges pénzmennyiséget megszereznie, így a következő szezonban is maradhatott a francia istállónál. Az Asia Series-ben pályafutása során először szerzett komoly formaautós sorozatban végső győzelmet, a kevés versenyhez képest nagy, húszpontos különbséggel megelőzve d’Ambrosiót.
2007. november 16-án lett a Toyota teszt-, és egyben harmadik számú pilótája a távozó francia Franck Montagny helyett. 2008-ban és 2009-ben a téli és évközi teszteken segítette csapatát, illetve készen állt az azonnali beugrásra."
...a többit már tudjuk...:-)
Tom122010-10-16 00:26:32 // 90768
Ki mennyit keresett eddigi pályafutása során az F1-ben?
A listán szereplő összegek kizárólag csak a fizetéseket tartalmazzák, prémiumok nélkül.
Kimi Räikkönen: 300.5 millió euró (2001-2009)
* Michael Schumacher : 253 millió euró (1991 óta)
* Fernando Alonso : 120 millió (2001)
* Jenson Button : 87 millió (2000)
* Rubens Barrichello : 79 millió (1993)
* Jarno Trulli : 58 millió (1997)
* Felipe Massa : 56 millió (2002)
* Lewis Hamilton : 45 millió (2007)
* Nick Heidfeld : 38 millió (2000)
* Mark Webber : 31.2 millió (2002)
* Robert Kubica : 20 millió (2006)
* Nico Rosberg : 18 millió (2006)
* Heikki Kovalainen : 10.5 millió (2007)
* Timo Glock : 5 millió (2008)
* Sébastian Vettel : 4.7 millió (2008)
* Tonio Liuzzi : 1.2 millió (2005)
* Sébastien Buemi : 0.8 millió (2009)
* Nico Hulkenberg : 0.7 millió (2010)
* Adrian Sutil : 0.6 millió (2009)
* Kamui Kobayashi : 0.5 millió (2009)
(f1-live.hu)
Kimi menedzsere tud a legjobban alkudni...;-DD
A listán szereplő összegek kizárólag csak a fizetéseket tartalmazzák, prémiumok nélkül.
Kimi Räikkönen: 300.5 millió euró (2001-2009)
* Michael Schumacher : 253 millió euró (1991 óta)
* Fernando Alonso : 120 millió (2001)
* Jenson Button : 87 millió (2000)
* Rubens Barrichello : 79 millió (1993)
* Jarno Trulli : 58 millió (1997)
* Felipe Massa : 56 millió (2002)
* Lewis Hamilton : 45 millió (2007)
* Nick Heidfeld : 38 millió (2000)
* Mark Webber : 31.2 millió (2002)
* Robert Kubica : 20 millió (2006)
* Nico Rosberg : 18 millió (2006)
* Heikki Kovalainen : 10.5 millió (2007)
* Timo Glock : 5 millió (2008)
* Sébastian Vettel : 4.7 millió (2008)
* Tonio Liuzzi : 1.2 millió (2005)
* Sébastien Buemi : 0.8 millió (2009)
* Nico Hulkenberg : 0.7 millió (2010)
* Adrian Sutil : 0.6 millió (2009)
* Kamui Kobayashi : 0.5 millió (2009)
(f1-live.hu)
Kimi menedzsere tud a legjobban alkudni...;-DD