Pityukoma2014-11-09 20:41:25 // 925
Gratulálok hozzá :-)
Pityukoma2014-11-09 20:40:53 // 924
Igen, hátfali klíma.
Pityukoma2014-11-09 20:40:21 // 923
Hááát.....érdekes :-D de úgy is mondhatnám hogy ronda :-D
Hardy2014-11-09 09:32:35 // 922
Hardy2014-11-09 09:24:32 // 921
GTPeti2014-11-08 20:45:56 // 920
Ott a pont, egy rohamosztagos lehetett a minta.. :)
GTPeti2014-11-08 20:44:55 // 919
Aki ezt a diszharmonikus remeket megrajzolta, na azt sem engedném többet tervezőasztal közelébe... :)
forrasr2014-11-08 19:35:12 // 918
Gyári állóklímát látom kispórolták belőle, amit fotóztál a hátfalon van? Azt sajnálom ezzel az új FH-val kapcsolatban, hogy az oldalsó fülkelégterelő ennyire "elfogy" felfelé, meg a tetőablak az újonnan kinevezett funkciója miatt nem tolható el, csak kibillenthető(extraként kérhető-egyébként fix)
VKG231!!! (156+75)2014-11-08 18:58:25 // 917
Vader nagyúr?! FEhérben? Akkor inkább simán rohamosztagos?!
GTPeti2014-11-08 18:41:33 // 916
Pityukoma2014-09-08 22:00:48 // 915
Ez hogy a túróba állt be ide? Ilyen szűk helyeken többet nézem a tükröket mint előre :-D
Kazes☻2014-09-08 21:48:56 // 914
Tényleg... :)
Pityukoma2014-08-09 09:17:03 // 913
Már nem újdonság, de én most csapattam az Euro6-os Volvo-val. Gondoltam lövök pár képet és megosztom veletek:
Belül szép kidolgozás, jó minőségű anyagok. Személyautós design. Már itt is megjelent a kézifékgomb -a kar már a múlté. A felső "ágy" mérete kicsit vicces. Praktikusak a tárolók, bár lehetnének nagyobbak. A 3szivar csatlakozó viszont kifejezetten praktikus.
Belül szép kidolgozás, jó minőségű anyagok. Személyautós design. Már itt is megjelent a kézifékgomb -a kar már a múlté. A felső "ágy" mérete kicsit vicces. Praktikusak a tárolók, bár lehetnének nagyobbak. A 3szivar csatlakozó viszont kifejezetten praktikus.
Kazes☻2014-08-06 19:58:40 // 912
Kriszo2014-07-02 08:22:52 // 911
Én még nem hallottam erről,( mondjuk meg se születtem még ekkor).Viszont utána olvastam a történetnek a postod után.Igen érdekes ,hogy soha nem nyomoztak a történtek után,valamint biztosítási összeget se vették fel,noha a hajó az első útján elsüllyedt.és az. Utazás alatt egyszer már megdőlt akkor még vissza tudták billenteni,másodszor viszont már nem sikerült..Köszi a posztot nagyon érdekes történet volt.:)
Kazes☻2014-06-27 19:30:32 // 910
Dulva...! :)
Pityukoma2014-06-27 00:28:50 // 909
Még egy videó ahol 1p25mp-nél látszik a Hungarocamion ponyva.
Pityukoma2014-06-27 00:22:03 // 908
Már 34 éve süllyedt el a Zenobia nevű tengerjáró, fedélzetén 21db Hungarocamion szerelvénnyel :-( Régi HC volvo a tenger fenekén 4perc 50mp-nél figyeljetek nagyon.
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2014-06-25 23:56:10 // 907
Hát ez nagyon sukár... :) :D
Tommi2014-06-18 11:45:08 // 905
Jól látom, hogy ez egy DAF XF? :)
Pityukoma2014-06-18 11:30:54 // 904
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)2014-04-13 04:36:40 // 903
Pityukoma2014-03-24 20:43:31 // 902
A hajtáslánc, felfüggesztés teljesen más. A motor ugyanaz, csak a szűrő rendszere más. 3üza szűrő, 2olajszűrő (centrifuga+patron), +más fajta légszívó torony, 2db vízszűrő.
Így hirtelen ennyi jut eszembe.
Így hirtelen ennyi jut eszembe.
Pityukoma2014-03-24 20:25:38 // 901
Igen, ezen én is meglepődtem.
Amikor én katona voltam akkor ha kettőnél több jármű hagyta el a laktanyát, máris egy TZR (technikai záró részleg) követte őket. Bármi bajuk volt, azt az útszélén meg kellett csinálnunk. Ha mondjuk kifigyelt a dugattyú a motor oldalán akkor hazahúz és ott javítottuk meg.
Ezek szerint a mai katonáknak ha elromlik a technika akkor szervizbe viszik.
Amikor én katona voltam akkor ha kettőnél több jármű hagyta el a laktanyát, máris egy TZR (technikai záró részleg) követte őket. Bármi bajuk volt, azt az útszélén meg kellett csinálnunk. Ha mondjuk kifigyelt a dugattyú a motor oldalán akkor hazahúz és ott javítottuk meg.
Ezek szerint a mai katonáknak ha elromlik a technika akkor szervizbe viszik.
GTPeti2014-03-24 19:55:15 // 900
A technikája miben tér el egy hagyományos XF-től?
Zsolt1552014-03-24 19:27:52 // 899
Szép darab. A Holland hadsereg Várpalotáról hozzátok vitette a trélert?
Kriszo2014-03-24 17:45:40 // 898
Merci meg a M.A.N már akkor is fényévekre jártak a kamaz előtt.A nagy legenda abban ki is merül hogy abszolút igénytelen, alágyújtanak és a leghidegebb időben is elindul, de hogy ultramodern lett volna a többiehez képest, az egyáltalán nem állja meg a helyét.
Pityukoma2014-03-24 17:36:10 // 897
GTPeti2014-02-27 22:15:20 // 896
Mintha valahol azt olvastam volna, hogy megjelenésekor a KAMA3 ultramodernnek számított. (Sőt, azóta is ugyanazt a kabint használják.) Mi a szakértő cartársak véleménye erről?
Pityukoma2014-02-27 18:02:48 // 894
V8 volt az is, jól emlékszem? Katona időmben feltolattunk vele a rámpára épp csak addig hogy a plató felső része vízszintes legyen, teleengedtük vízzel és kész volt a strand pár napra:-D. Jött a tiszt, kereste a technika szakaszt hol kummant. Mi meg kussolva ültünk a vízben:-DDD
Kazes☻2014-02-25 20:05:58 // 893
:)
Pityukoma2014-02-22 21:45:24 // 892
Majd az idő eldönti. Az Eu5 már teljesen kiforrott széria volt, típushibáktól mentes. Most jött egy új, minden új rajta. Kezdve az alvázzal, váltóval... A motor az egyetlen ami már évek óta fut a Kenworth és a Peterbilt-ben. Egyetlen márkánál sem volt még zökkenő mentes a típusváltás. Az egyiknél ez a másiknál az a baj. Kb 1 évnek kell eltelni mire "kiforrja" magát. A DAF-ba az élhetőségét, fogyasztását, ár/érték arányt szereik. De ahogy Hardy Cartárs is írja ha valaki bevásárol egy 500K-nál motorcseréset akkor nyilván, és joggal megutálja.
Hardy2014-02-22 16:08:16 // 891
Sok minden fugg az eloelettol. A harom Mercedessel semmi gondunk idaig. Az egyik Ivecoval volt boven baj pedig csak 600000 van benne a masikban 1500000 es semmi gond. Van meg egy Renault is. 1300000 van benne. Azt leszamitva hogy a soforok nem neztek az olajat es beallt a turbo semmi gond szinten. Daf a velunk egy telephelyen levo flottabol 20 bol kettobe motorgeneral illetve csere.
Es itt jon amit mondtam. Ha azt a 18 at veszed meg ami jo akkor a Daf a legjobb marka de ha csak kis flottad van es azt a kettot ami rossz volt akkor mindjart mas a velemenyed.
De van olyan mondas, hogy a csillag az égre való nem az utakra. A Renault meg a Volvo ugyan az. Meg a Manokat dicserik nagyon. De azok dragabbak joval mint az elozok. Bar ez az euro 6 se nagyon nepszerű. 15000 euroval tobbe kerul mint az elodje.
Es itt jon amit mondtam. Ha azt a 18 at veszed meg ami jo akkor a Daf a legjobb marka de ha csak kis flottad van es azt a kettot ami rossz volt akkor mindjart mas a velemenyed.
De van olyan mondas, hogy a csillag az égre való nem az utakra. A Renault meg a Volvo ugyan az. Meg a Manokat dicserik nagyon. De azok dragabbak joval mint az elozok. Bar ez az euro 6 se nagyon nepszerű. 15000 euroval tobbe kerul mint az elodje.
GTPeti2014-02-22 15:54:49 // 890
Nektek melyik márkával vannak a legjobb tapasztalataitok?
Hardy2014-02-22 15:32:19 // 889
Nem rosszak, de kinek a pap... Van aki szereti oket van aki nem. Mondjuk akinek 500000 km utan ami kamionos mertekkel kevés komplett motort kellett cserelni az annyira nem.
Hardy2014-02-22 15:25:43 // 888
Csak par km aztan a "kontur vill. hibás" felirat ugyis megjelenik. :-)
GTPeti2014-02-22 15:01:12 // 887
Kár, hogy nem ON-os Iveco-k. :)
Jó gépek amúgy ezek?
Jó gépek amúgy ezek?
imi1562014-02-22 11:59:58 // 886
Megrágta az egér:-D!
Pityukoma2014-02-22 11:56:12 // 885
Szaporodik az Euro6 Magyarországon is :-)
"volán":
Nincs a közelben senki aki megnyomná a féket hogy ellenőrizd a féklámpát?
Futkosol mint a félőrült körbe a szerelvény körül amikor az irányjelzőt ellenőrzöd?
Már nem kell a segítség, csak elindítod a világítás tesztet a kulcsról:-)
Hogy is vezeted a vasat? Már megint lekoptattad a féket? Majd ő meg mondja mennyire vagy ludas a dologban:
"volán":
Nincs a közelben senki aki megnyomná a féket hogy ellenőrizd a féklámpát?
Futkosol mint a félőrült körbe a szerelvény körül amikor az irányjelzőt ellenőrzöd?
Már nem kell a segítség, csak elindítod a világítás tesztet a kulcsról:-)
Hogy is vezeted a vasat? Már megint lekoptattad a féket? Majd ő meg mondja mennyire vagy ludas a dologban:
Pityukoma2014-02-05 10:12:17 // 884
Pityukoma2013-12-10 23:21:25 // 883
:-)
Peterbilt, Kenworth, DAF = Paccar
Peterbilt, Kenworth, DAF = Paccar
Kazes☻2013-12-08 18:53:43 // 882
:)
Pityukoma2013-11-28 10:03:27 // 881
Kazes☻2013-10-26 19:52:25 // 880
Jó hírek! Nemrég ment pont előttem a városban a csuklós Ikarusz. Nagyon örültem néki és értetlenkedtem, hogy miért is nincs olyannal tele a város, sőt...! És most itt ez a kis cikkecske... :)
Zsolt1552013-10-26 02:53:26 // 879
Ikarus buszokat vesz a BKV. Ha nem is egy flottát, de kezdetnek ez is jó lesz.
Rába-Volvo lehet a Volánbusz nyertese.
Rába-Volvo lehet a Volánbusz nyertese.
Kazes☻2013-08-27 20:43:48 // 878
Nem volt már fiatal gumi, sőt... kifejezetten öreg volt és már megtette a maga sokezer kilométerét... de végül a frankó M1-es útminőségét nem bírta és szálszakadással honorálta. Csak annak örültem, hogy nem az autópályán tempónál durrant el... az gáz lett volna!
Zsolt1552013-08-27 09:33:12 // 877
Valószínűleg gyártási hiba. Rosszul sütötték össze a rétegeket és maradt egy légréteg a külső gumiréteg és a kordvászon között.
Ha puha, akkor a külső réteg alatt van a levegő, ha kemény, akkor belül is át van szakadva.
Ha puha, akkor a külső réteg alatt van a levegő, ha kemény, akkor belül is át van szakadva.
Qtya752013-08-27 09:00:31 // 876
Ez azért nem semmi Pajti! Kíváncsi lennék, hogy alakult ki ez a kis fekély!! :-) Tényleg jó, hogy észre vetted!