Rekordeladások az első hat hónapban

2023-07-27  Alfa Amore
Ahogy arról már korábban beszámoltunk, az Alfa Romeo már az első negyedévben is rekordokat döntött, és most vége leírhatjuk azt is, hogy meredeken emelkedő eredményekkel zárta az év első felét is.
Hírek >> 2023  

Mindezek megerősítik az eddigi stratégiai terveket. De nézzük a konkrét számokat. Az Alfa Romeo kivételes adatokkal zárta 2023 első felét: a regisztrációk száma világszerte 57 százalékkal nőtt. Ugyanez az eredmény Európában 100 százalékos növekedést mutatott 2022 azonos időszakához képest. Sőt, Franciaországban 123%, Németországban 116% és Olaszországban pedig 131% ugyanez ez eredmény.

A Közel-Keleten és Afrikában hasonló exponenciális növekedésről számolhatunk be. Ott 173 %-os a növekedés 2022 azonos időszakához képest. Ebben a régióban Törökország viszi a prímet, itt érte el a legmagasabb eladási számokat az olasz gyártó, megőrizve tavalyi növekedési ütemét. De a régiós eredményekhez hozzájárult Izrael is a maga 40%-ával, illetve az Egyesült Arab Emírségek is, ahol 37%- kal nőtt a kereslet az Alfa Romeo iránt.

Stabilitás uralkodik a keleti piacon is. Az ázsiai régió kulcsfontosságú stratégiai terület az Alfa Romeo számára. Az első félévi értékesítési eredmények stabilak és összhangban vannak 2022 azonos időszakával. Figyelemre méltóak az adatok Kínában, ahol májusban 94%-kal nőtt a regisztrációk száma. Ebben jelentős szerepe van a Giuliának, hiszen ebben a hat hónapos időszakban csak erre az egy modellre 35%-os növekedést regisztráltak. Az ázsiai régióban említést érdemel az Alfa Romeo debütálása Hongkongban. Ezt az első hivatalos Alfa Romeo márkakereskedés megnyitásával ünnepelték, erősítve az ikonikus olasz márka jelenlétét a világ ezen részén.

Az Egyesült Államokban, ahol a Tonale most került forgalomba, a fő hangsúlyt a minőségi eredmények jelentik: a J.D. Power, a fogyasztói tanulmányok, tanácsadó szolgáltatások és adatelemzés világvezetője által végzett IQS tanulmány szerint az Alfa Romeo az élen áll a prémium márkák között. Minőségtanulmányuk kiemeli az Alfa Romeo által elért rendkívüli eredményt, amely egyértelmű javulást könyvelt el 2022-hez képest. A J.D. Power 90 nappal a vásárlás után megkérdezte az Alfa Romeo ügyfeleit, illetve figyelemmel kísérte a 100 járműben előforduló problémákat (PP100), hogy értékelje az Alfa Romeo teljesítményét. A méréseik alapján az Alfa Romeo a prémium márkák között a dobogó legfelső fokára állt, összesítve pedig a harmadik helyen áll az iparágban. De ezzel még nincs vége: Az Alfa Romeo Stelvio a prémium kompakt SUV-szegmensben a legmagasabb pontszámot érte el a nem kisszámú versenyző között.

Jean-Philippe Imparato, az Alfa Romeo vezérigazgatója is megszólalt a számok kapcsán: „Az első félév eredményei igazolják az egész csapat munkáját. A kitűzött célokat nagy alázattal és önfeláldozással érjük el. A fegyelem, amellyel stratégiánkat követjük, azon a törekvésen alapul, hogy minőségi szempontból vezető szerepet töltsünk be a prémium szektorban, és az elnyert díjak is ezt igazolják.”

Korábban a Backstage adásában is foglalkoztunk a rekordeladásokkal. Nézd meg ezt is!



Hallgasd a Backstage adásokat a Spotify-on!

 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

RomeoOne2024-04-21 11:33:11 // 35278
Nem utolsó sorban a kotvány PSS-ek amit szereztem ezt a terhelés ki sem bírták volna ezt most biztosan látom, így is spórolni kellett már a gumival a végén, hogy ezek életük delén jártak még akkor:D

Ebben nem értek egyet. A PSS-ek erre lettek kitalálva, erre a hőterhelésre, meg használatra. A kicsike EcoContact-oknak a hőkapacitása sem akkora, másrészt nem is ekkora hőre tervezték őket.

Egyébként nem is a feltétlenül pályanap egésze a vészes, hanem egy-egy véletlenül vagy direkt elkottázott manőver tud hirtelen nagyot rontani a gumiállapoton. Mint pl. amikor időmérőn későn fékeztünk a célegyenesben, és alig bírtuk elfordítani a gépet a kanyarban. Az biztos nagyot kiharapott a bal elsőkből.

Az én elsőmről, mire hazaértem, részben le is jött ez az elégett réteg. A Corsa-k hasznos élettartama olyan 13-14k. Utána is használható, de azért már érezhető, hogy nem tökéletes. Ez most olyan 12k-nál tart és még pályanap után is maradt benne kicsi. Még 1-2k-t beleteszek, mire ledobom.

Neked egy ilyen Corsa, ha tényleg csak 1-2 pályanapra használnád, akkor örök élet lenne. Egy PSS is. 200 lovason a kisebb súly és kisebb teljesítmény miatt, saccra sztem +50% futásteljesítmény, szóval alsó hangon 20k. Nem is csak pályanapra raknám fel a helyedben, hanem mindig, amikor az autózás a cél. Amikor a családot otthon hagyod és elmész kanyart vadászgatni :D
berobbantam2024-04-21 08:45:27 // 35277
Vegyél 19-est.Én az 56-al ültetve 16-ossal járok.Egyesek szerint ezt már a gyár sem javasolja😀Nem tudom mért ne javasolná.Az összes felnim gyári volt és mind 16-os.Az 59-et 18-assal vettem,de nem tetszett.Most 19-es ti van rajta.Nem mondanám,hogy extrém módon eszi a futóművet,vagy komfortba bár mit is észre vettem volna.
SD2024-04-21 06:27:43 // 35276
Nekem az volt meglepő 60-70-nél tényleg hirtelen kormánymozdulatra már nem elég csak kikerülni az akadályt hanem után meg kell állítani az autó sodródását ugyan olyan hirtelen..

Ezt egyezer elmérve érezhetően az elektronika fogott meg.Jávorra már kevés a 17" hogy megfussam a 80-at..

Aztán a hosszú tempós kanyarban kigyorsításnál meg hallottam dolgozni a elektronikus diffi zárat:) Szóval így fogy a hátsó fék:)))

Szóval sok olyan részlet állt össze az autóról amit amúgy ha megtapasztalok akkor és ott már késő. Így viszont be is kerül az eszköztárba és kvázi veszély nélkül lehetett megtanulni.

Ugyan akkor viszont én most tartottam magam erre alkalmasnak, előző évben még nem éreztem hogy vadulni szeretnkl:D

What's next:D Lassan lehet gumit venni:D De most megint billegek még hogy igen a 19" az városban elég sok, és igen meg tud sérülni a gumi, a gondtalan autózás nem /30-nál kezdődik:D Ugyan akkor viszont hogy kezd használt lenni a 17" nyárim itt a döntés helyzet vegyek még egy szett kereket a 17" és mellette legyen játszós a 19"... de ha évi 1-2 tréningre elmegyek az meg is eszi úgy is amit arra felteszek.

Nem utolsó sorban a kotvány PSS-ek amit szereztem ezt a terhelés ki sem bírták volna ezt most biztosan látom, így is spórolni kellett már a gumival a végén, hogy ezek életük delén jártak még akkor:D

Szóval most várom hogy kialakuljon a fejemben a tökéletes képlet megint:D Amit majd az élet persze átír..

De az oktatók kompetenciáját és odafigyelését kiemelném, és rendes autókkal, lehetett nekik hinni hogy igazából megvártak hogy beérjük őket:))):D