Öttel kevesebb színben lesz rendelhető a Giulia és a Stelvio

2021-05-22  Alfa Amore
Hamarosan egyszerűsítik és optimalizálják a Giulia és a Stelvio felszereltségét. Eltűnnek színek, az új exra fényezésekre viszont jó sokat kell majd várni.
Hírek >> 2021  

Az Alfa Amore információi szerint hamarosan öttel csökkenni fog a Giuliához és a Stelvióhoz rendelhető színek száma. Nemcsak színekből lesz kevesebb, az alufelni-variációk is csökkennek, és a kárpitok is kevesebb változatban lesznek elérhetők. A változások a következő hetekben lépnek életbe.

A Giulia egészen mostanáig 17 színeben volt kapható, ezek közül ötöt kivezetnek. Nem lesz már Alfa fekete, Stromboli szürke, Silverstone szürke, sem pedig Montecarlo kék, és talán legjobban ez fog fájni: megszűnik a Competizione piros gyöngyház fényezés is.


2019-ben bemutatták az Ocra sárga fényezést, azóta várjuk. Végre rendelhető!

Az idéntől rendelhető új színek, az Ocra sárga és a Montreal zöld maradnak. Magyarországra még egy sem érkezett ezekből. Montreal zöld rendelés már több is volt, úgy tudjuk, hogy ezeket az autókat mostanában gyártják.

A Montreal zöld és a Trofeo fehér színek kizárólag a Quadrifoglio modellhez lesznek rendehetők, de az (AlfaCityben bemutatott) Ocra sárga a Veloce modellekhez is választható.


Keveset rendeltek, így nem lesz már többé Silverstone szürke, sem Montecarlo kék

A Stelvio színskálája is átalakul. A jelenleg elérhető 16 szín közül öt megszűnik. Nem lesz már Silverstone szürke, Stromboli szürke, Montecarlo kék, Competizione piros, sem pedig Trofeo fehér gyöngyház fényezés sem. Kizárólag a Stelvio Quadrifogliohóz rendelhető a Montreal zöld szín.

Aki háromrétegű gyöngyház fényezést választ, például a két új szín közül a Montreal zöldet vagy az Ocra sárgát szeretné, az készüljön fel arra, hogy autója gyártása akár majdnem egy év is lehet, de a minimum szállítási idő is majdnem 10 hónap lesz. 


viszlát Rosso Competizione!

Az alufelnik közül összesen hetet engednek majd el a Giuliánál és a Stelviónál is. Előbbinél 8, utóbbinál 9 féle keréktárcsa lesz elérhető a továbbiakban.

A belsők terén is változik a kínálat. Se a Giuliához, se a Stelvióhoz nem lesz már rendelhető egyik barna bőrkárpit sem. Érdekesség, hogy a Velocéhoz eddig háromféle színben rendelhettünk perforált bőrülést és négyféle prémium bőrbelső is elérhető volt, de a változtatás után már csak fekete és piros perforált bőrrel rendelhető ezen a szinten az autó. A Veloce Ti-nél eddig piros és zöld varrással is kérhettük a bőr/alcantara sportüléseket, mostantól már csak fekete lesz. 

A Super felszereltségi szinten eddig rendelhető volt bőrülés az autóba, mostantól már csak a bőr-szövet kombinációjú üléseket lehet kérni.

A racionalizálását azzal indokolja a Stellantis, hogy ezeket a felszereltségeket, színeket alacsonyabb számban rendelték. 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

Shadin2025-06-01 17:54:43 // 39237
Ha keresztbe áll akkor működik? Nem pont az a célja h ne törjön ki a fara?
WarbiRunner (Gyuri)2025-06-01 08:48:58 // 39236
Egyszerű. Kapcsold ki a vdc-t, és kanyarban, akár álló helyből indulva pl. kereszteződésben rúgd meg a gázt. Ha keresztbe áll, akkor működik az e-diff 😄
SD2025-06-01 05:38:32 // 39235
Megoldás hogy olyan helyen kell gyakorolni ahol nincs padka, árok :P :D

Az LSD-gondolkoztam:))) a kis gari utáni upgrade szettbe:)) de nem tudom kell-e féltengelyt is cserélni hozzá.. meg valójában ha nem baromkodni kell a gép akkor ez eDiff teljesen jól működik.

Az a keves tapasztalat amit szereztem akku saru lehúzva azt mutatja hogy nem konzervatív az elektronika, tényleg akkor szól bele ha menthetetlenül indulna..

Tekintve hogy körpályán sikerült beforognom 180-at alaktronika bekapcsolva is:D

De mókának jó, alapvetően akkor is inkább károsnak érzem mert nem erre vannak a gépek.
Nem leszel tőle gyorsabb, azt meg hagyjuk meg a béjembéknek:D
Mondjuk így hogy a garázsban áll tényleg nem gyors:D