Öttel kevesebb színben lesz rendelhető a Giulia és a Stelvio

2021-05-22  Alfa Amore
Hamarosan egyszerűsítik és optimalizálják a Giulia és a Stelvio felszereltségét. Eltűnnek színek, az új exra fényezésekre viszont jó sokat kell majd várni.
Hírek >> 2021  

Az Alfa Amore információi szerint hamarosan öttel csökkenni fog a Giuliához és a Stelvióhoz rendelhető színek száma. Nemcsak színekből lesz kevesebb, az alufelni-variációk is csökkennek, és a kárpitok is kevesebb változatban lesznek elérhetők. A változások a következő hetekben lépnek életbe.

A Giulia egészen mostanáig 17 színeben volt kapható, ezek közül ötöt kivezetnek. Nem lesz már Alfa fekete, Stromboli szürke, Silverstone szürke, sem pedig Montecarlo kék, és talán legjobban ez fog fájni: megszűnik a Competizione piros gyöngyház fényezés is.


2019-ben bemutatták az Ocra sárga fényezést, azóta várjuk. Végre rendelhető!

Az idéntől rendelhető új színek, az Ocra sárga és a Montreal zöld maradnak. Magyarországra még egy sem érkezett ezekből. Montreal zöld rendelés már több is volt, úgy tudjuk, hogy ezeket az autókat mostanában gyártják.

A Montreal zöld és a Trofeo fehér színek kizárólag a Quadrifoglio modellhez lesznek rendehetők, de az (AlfaCityben bemutatott) Ocra sárga a Veloce modellekhez is választható.


Keveset rendeltek, így nem lesz már többé Silverstone szürke, sem Montecarlo kék

A Stelvio színskálája is átalakul. A jelenleg elérhető 16 szín közül öt megszűnik. Nem lesz már Silverstone szürke, Stromboli szürke, Montecarlo kék, Competizione piros, sem pedig Trofeo fehér gyöngyház fényezés sem. Kizárólag a Stelvio Quadrifogliohóz rendelhető a Montreal zöld szín.

Aki háromrétegű gyöngyház fényezést választ, például a két új szín közül a Montreal zöldet vagy az Ocra sárgát szeretné, az készüljön fel arra, hogy autója gyártása akár majdnem egy év is lehet, de a minimum szállítási idő is majdnem 10 hónap lesz. 


viszlát Rosso Competizione!

Az alufelnik közül összesen hetet engednek majd el a Giuliánál és a Stelviónál is. Előbbinél 8, utóbbinál 9 féle keréktárcsa lesz elérhető a továbbiakban.

A belsők terén is változik a kínálat. Se a Giuliához, se a Stelvióhoz nem lesz már rendelhető egyik barna bőrkárpit sem. Érdekesség, hogy a Velocéhoz eddig háromféle színben rendelhettünk perforált bőrülést és négyféle prémium bőrbelső is elérhető volt, de a változtatás után már csak fekete és piros perforált bőrrel rendelhető ezen a szinten az autó. A Veloce Ti-nél eddig piros és zöld varrással is kérhettük a bőr/alcantara sportüléseket, mostantól már csak fekete lesz. 

A Super felszereltségi szinten eddig rendelhető volt bőrülés az autóba, mostantól már csak a bőr-szövet kombinációjú üléseket lehet kérni.

A racionalizálását azzal indokolja a Stellantis, hogy ezeket a felszereltségeket, színeket alacsonyabb számban rendelték. 

Írta:
Alfa Amore
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-02-05 12:29:02 // 38406
A Rotinger tárcsa "impregnált" rozsdavédelme egy nagy nulla.
Az első komolyabb esős autópályás nap után a grafit színű csodabevonat meg is adta magát a rozsdának :-(
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:17:26 // 38405
Itt kb látszik az open vs lsd. Azért a nyitott difist rendesen nem könnyű megindítani.
WarbiRunner (Gyuri)2025-02-04 21:06:58 // 38404
Szerintem az elektronika miatt. A puha futómű pont azt okozná, hogy bebillen, ezáltal egy kerék kipörög, és mivel open diff, nulla nyomatékot tesz le az aszfaltra. Ez semmiképpen nem indítja meg semerre. Kipörög a kerék, és nem megy az autó. Ez volna az LSD szerepe, mint a nevében is latszik, hogy limited slip. Tehát nincs olyan, hogy az ívbelső kipörög, és az ív külsőn nulla a nyomaték. Általában 20-30% körüli zárást tudnak az utcaiak, vagyis ennyi nyomatékot átirányít az ív külsőre, így elérve, hogy a pörgős és szerencsétlenkedés helyett elinduljon az autó.
Na most az én véleményem az, hogy a Giulia az pont egyik sem. Open diff, vagyis a kipörgő kerékkel átellenben nulla lenne a nyomaték. Ezt azonban ő nem hagyja, hanem 50%-ot átirányít fékkel. Konkrétan egyformára hozza a kerekek fordulatát. Ha óvatos gázkezeléssel hagysz neki időt, hogy viszonylag kis fordulat eltérést egyenlítsen ki, akkor álom a slide. Ha nagyon alárúgsz eldobod, de dulván. Szerintem ez a helyzet, de bizonyítékom nincs, szóval barmi más logikus magyarázatra nyitott vagyok :-)