Az OmniAuto.it beszámolója szerint erről Alfredo Altavilla, az európai és közel-keleti értékesítésekért felelős vezető beszélt. Elmondása szerint a döntés hátterében az áll, hogy a Giulia Sportwagon potenciális vásárlóinak igényeit szinte teljesen lefedték a Stelvióval. "Nincs rá szükség (...) a Stelvio minden Sportwagon vásárló figyelmét be tudja gyűjteni" - fogalmazott Altavilla.
Korábban Sergio Marchionne, az FCA vezérigazgatója is kétségeit fejezte ki az SW projekttel kapcsolatban, értvrendszere pedig hasonló volt, mint a most kvázi hivatalos válasz. Szerinte is a Stelvio lesz a Sportwagon vásárlók fókuszában, hozzátette még, hogy a kombik csak Európában kellenek, a világ más pontjain alig keresettek.
A magyar piac is egyre inkább SUV-központú, a tavalyi ealdások többségét a szabadidőautók vitték el, bár a legtöbbet a Stelvionál eggyel kisebb kategóriában futó járművekből (Pl. Suzuki Vitara) adták el.
Grafika: OmniAuto.it