Eldőlt: nem lesz új Sportwagon

2017-02-09  Tedi
Az Alfa Romeo szinte hivatalosan bejelentette: nem készít Sportwagont, azaz kombi változatot a Giuiából, mivel szerintük a Stelvio lefedi a piacot.
Hírek >> 2017  

Az OmniAuto.it beszámolója szerint erről Alfredo Altavilla, az európai és közel-keleti értékesítésekért felelős vezető beszélt. Elmondása szerint a döntés hátterében az áll, hogy a Giulia Sportwagon potenciális vásárlóinak igényeit szinte teljesen lefedték a Stelvióval. "Nincs rá szükség (...) a Stelvio minden Sportwagon vásárló figyelmét be tudja gyűjteni" - fogalmazott Altavilla.

Korábban Sergio Marchionne, az FCA vezérigazgatója is kétségeit fejezte ki az SW projekttel kapcsolatban, értvrendszere pedig hasonló volt, mint a most kvázi hivatalos válasz. Szerinte is a Stelvio lesz a Sportwagon vásárlók fókuszában, hozzátette még, hogy a kombik csak Európában kellenek, a világ más pontjain alig keresettek.

A magyar piac is egyre inkább SUV-központú, a tavalyi ealdások többségét a szabadidőautók vitték el, bár a legtöbbet a Stelvionál eggyel kisebb kategóriában futó járművekből (Pl. Suzuki Vitara) adták el.

 

Grafika: OmniAuto.it

Írta:
Tedi
Kapcsolódó topic:
Giulia

Az utolsó 3 hozzászólás:

WarbiRunner (Gyuri)2025-02-01 14:09:37 // 38364
Egyébként jobban jársz ha vezetsz minél több évjáratot és az alapján döntessz majd. Van egy csomó apró, nagyobb különbség az évjáratok között ami totál ízlés kérdése. Nem az a pár lóerő fog számítani. Annyira, hogy 200 lovasan sem ég a seggem hogy tuningolni kéne.
RomeoOne2025-02-01 14:05:02 // 38363
Szóval 2018 első feléig gyártottat. Abban nincs. Cserébe öregebb, meg még közelebb van a bétateszt állapothoz (első kiadás), szóval lehet sokkal több gondod lesz vele, mint amennyit pluszt a 20 lóerő jelent 6500-on.
RomeoOne2025-02-01 14:03:20 // 38362
Igen, 2018 második fele már MY19, onnantól már van GPF a 2.0T-ben. A Q-nál csak MY20-tól. A nyári leállás után kezdődik a következő modellév, minden ősztől gyártott autó már a következő modellév szokott lenni. Mármint, ha haladnak rendesen a gyártással és nincs folyton gubanc, kényszerleállás meg kínlódás, mint ahogy az utóbbi években és most egyre inkább is van a döglődő autóiparban.